پوسترهای سی و دومین جشنواره بین الملل فیلم فجر :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۵آذر

سی و سومین دوره ی جشنواره فیلم فجر مانند سالهای گذشته در دهه فجر برگزار خواهد شد. این جشنواره نیز مانند سایر جشنواره ها چه در بخش فیلم ها و چه در بخش های جانبی در دوره های مختلف فراز و فرودهای زیادی داشته است. پوستر اصلی جشنواره و پوستر بخش های مختلف نیز از بخش های جذاب جشنواره به خصوص برای طراحان گرافیک است. پوسترهای جشنواره امسال نیز در روزهای گذشته در سالن کنفرانس موسسه رسانه های تصویری رونمایی شد. حال باید دید پوسترهای این دوره می توانند رسالت تبلیغی خود را در کنار زیبایی بصری و همینطور نمایش هویت ملی جشنواره در کنار بین المللی بودن آن منعنکس سازند یا خیر؟! آیا این پوستر ها در جریان گرافیکی کشور حرکتی رو به جلو محسوب می شوند؟ قضاوت با شماست. پوستر ها را در ادامه ببینید و انچه را که به ذهنتان می رسد با دوستانتان درمیان بگذارید.






نظرات  (۲)

۲۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۴ محمود آراسته‌نسب
آثار جناب سعیدی همیشه برای طرّاحان گرافیک، آموزنده و جذّاب بوده؛ باید دید مخاطب عام چگونه با این پوسترها ارتباط برقرار خواهد کرد.

واقعا جای تاسف است.

در این کار ها هیچ خلاقیت و زیبایی بصری وجود ندارد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی