چگونه مشتریان طراحی های تان را متقاعد کنید که بازهم به شما مراجعه کنند؟! :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۵آذر

هر مدیر شرکتی می داند که فروش به مشتریان موجود راحت تر، ارزان تر و موثرتر از آن است که مشتریان جدید را پیدا و به آنها محصول را فروخت.

یک شرکت طراحی هم از این قاعده مستثنا نیست. 

تعداد زیادی از طراحان آزاد، مقدار زیادی از وقت و فرصت های خود را برای پیدا کردن مشتریان جدید به جای کار کردن بر روی روش هایی که مشتریان جاری و گذشته خود را متقاعد کنند که دوباره از آنها استفاده کنند، تلف می کنند. امروز، می خواهیم روش هایی را پیشنهاد کنیم تا مشتریان طرح های تان را متقاعد کند تا بار دیگر از شما استفاده کند. 




در درجه اول به دنبال مشتریان شایسته باشید 

اولین کلید در موفقیت متقاعد کردن مشتریان برای استفاده دوباره از شما، یافتن مشتریان شایسته در درجه اول است. به دنبال مشتریانی باشید که به نظر می رسد فرصت هایی برای استخدام مجدد شما دارد. این مشتریان موارد ذیل را شامل می شوند: 

  • سازمان هایی که میزبان رویدادهای سالیانه، فروش های ماهیانه یا تبلیغات هفتگی هستند. این نوع از مشتریان به عنوان بهترین فرصت برای کار تکرار شونده پیشنهاد می شود زیرا آنها به طور ثابت به مواد بازاریابی جدید نیازمند هستند. اگرچه رویدادها یا ترفیعات فقط هر تابستان اتفاق بیافتد، شما هنوز می توانید بر روی یک کار که سالانه تکرار می شود حساب کنید. 
  • کسب و کارهایی که تازه شروع شده اند. کسب و کار های جدید می توانند مشتریان مخصوص تکرار شونده داشته باشند اگر شما به آنها کمک کنید تا تصویر و برندشان را گسترش بدهند. اگر شما یک کار خوب برای پروژه های اندک اولیه شان انجام دهید، آنها هرگاه به طراحی برای کسب و کار جدیدشان نیاز داشته باشند به شما رجوع می کنند. با این وجود هرچند کسب و کار های جدید فقیرتر از آن هستند که چندین بار از شما استفاده کنند اما همیشه به این صورت نیست. 
  • کسب و کارهایی با یک برند ثابت و استراتژی تبلیغات. به صورت متناوب، کسب و کارهای ثابت می توانند همچنین به عنوان فرصتی برای کار تکرار شونده پیشنهاد شوند. چرا؟ به دلیل اینکه آنها به راحتی پول پرداخت می کنند. هرچند ورود به این مدل شرکت ها سخت تر است (آنها ممکن است یک طراح شبیه آنچه بالا به آن اشاره شد را استخدام کنند) اما به طور قطع در آینده با یک کار تکرار شونده به شما پرداخت خواهند کرد. 

اگر شما به دنبال مشتریان شایسته باشید دیگر هنگام پایان یافتن پروژه های تان، نگرانی این را ندارید که دیگر آنها را نخواهید دید. اگر شما اول، زمان تان را برای یافتن مشتریان خوب بگذارید، در پایان چیزهای بیشتری بدست می آورید. 


بهتر از آن چیزی که می توانید، باشید 

یکبار که یک مشترین خوب پیدا کردید، شما باید بهترین طراحی تان را برای آنها انجام بدهید. به تماس هایشان پاسخ دهید، به نظرات و خواهش هایشان احترام بگذارید، منظم باشید و کار را سروقت تحویل دهید و برای کار با آنها راحت باشید. 

مهم نیست که مشتریان در آینده چه مقدار کار خواهند داشت، اگر آنها در اولین کارشان با شما لذت نبرند هرگز دیگر از شما استفاده نخواهند کرد. 


ارتباط دائمی 

برای استفاده مجدد مشتریان از شما، شما باید دائما با آنها در ارتباط باشید. به مشتریان تان هر ماه، هر هفته و یا حداقل سالی یک بار بعد از اتمام پروژه هایشان ایمیل های پیگیری بفرستید. مطمئن شوید که پروژه ای که شما آن را برای آنها تکمیل کرده اید خوب بوده است. از آنها سوال کنید که آیا طرح تان نیاز به به روز آوری، چاپ مجدد یا طراحی مجدد دارد؟ از آنها سوال کنید که آیا آنها برای پروژه و طرح های آینده شان نیاز به کمک شان دارند؟ 

اگر به آنها، اولین بار یک کار خوب تحویل بدهید، آنها با خوشحالی تماس ها و ایمیل های شما را پاسخ می دهند و اگر آنها کارهای دیگری نیز داشته باشند به شما خواهند دارد. 


به یاد داشته باشید، آنها هم ثبات را می خواهند 

در پایان، به یاد داشته باشید که مشتریان شما هم ثبات در طراحی و روابط تجاری شان را می خواهند. همچنین برای آنها کار کردن با کسانی که در گذشته با آنها همکاری داشته اند، زحمت کمتری دارد. کمتر شدن فرآیند، یافتن طراح، زحمت آنها را کم می کند. 

رازها و عناوینی که شما در مورد متقاعد کردن مشتریان برای رجوع دوباره به شما، می دانید را با ما در میان بگذارید.  


منبع graphicdesignblender.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی