معرفی سایت: PSDCovers :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۱دی

بی شک تاکنون برای همه ما طراحان پیش آمده است که احساس کنیم ارائه یک پروژه در قالب کاربری به نسبت ارائه در یک قالب دو بعدی مؤثرتر خواهد بود و یا حتی خودمان نیاز داشته باشیم قبل از اجرای پروژه، یک نمایش از نتیجه‌ی کار خود را ببینیم. به طور مثال دیدن کتاب یا مجله ای که آن را طراحی و صفحه آرایی کردیم در قالب خودش و... چرا که این امر می‌تواند کمک زیادی در جهت اصلاح و کاهش هزینه های اجرا باشد. یکی از روش‌هایی که برای این مقصود می‌تواند به کمک ما بیاید؛ قرار دادن تصویر دوبعدی طراحی شده در تصویری از قالب مورد نظر است که البته مشکلاتی از قبیل بی دقتی، شکیل نبودن و زمان بر بودن انجام کار را به همراه خواهد داشت. پیشنهاد ما برای رهایی از این مشکلات سایت PSDcovers است که به کمک اکشن هایی (Action) در فتوشاپ، این امر را به راحتی هرچه تمام تر انجام خواهد داد. شاید بتوان گفت سایت PSDcovers تنها سایتی است که این سطح از امکان را به این گستردگی و بصورت رایگان در اختیار کاربران قرار داده است. سایت PSDcovers با سرعت قابل قبولی به روز می شود و تقریبا برای تمام نیاز های شما اکشنی ارائه کرده است؛ کافیست کمی حوصله کنید و به گشت و گذار در سایت بپردازید...



نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید در رابطه با صفحه ی شروع کتاب ها و مجلات است! ما برای این هم راهی پیدا کردیم، تمامی اکشن های موجود در این سایت شامل دو بخش است زمانی که بخش اول آن اجرا می شود توقفی وجود دارد که به شما اجازه می دهد تصویر مورد نظر خودتون رو به فایل اضافه کنید در این مرحله کافیست یک بار تصویر رو قرینه (Flip Horizontal) کنید و بعد از اتمام کار دوباره این کار رو انجام بدهید به این ترتیب کتاب یا مجله شما از سمت راست آغاز می شود.

از طریق راهنمای سایت هم می تونید نحوه ی استفاده از سایت رو یادبگیرید.

 


بعضی از دوستان بعد از انتشار این مطلب درخواست آموزش تصویری برای نشان دادن نحوه ی استفاده از این ابزار رو داشتند، ما هم برای شما یک کاور مجله رو به دو دلیل انتخاب کردیم: 1. نشان دادن نحوه ی استفاده از این ابزار و 2. نشان دادن چگونگی رفع مشکل برای شروع کتاب و مجله از راست (البته این مشکل برای مانیتور ها و اجسام و ... وجود ندارد)

بعد از دانلود action دلخواه خودتون ابتدا تصویر مورد نظرتون رو در فوتوشاپ باز کنید.


اکشنی رو که دانلود کردید اجرا کنید.


بعد برید به قسمت اکشن ها در فتوشاپ.


step 1 رو انتخاب کنید و علامت پلی رو بزنید، این مرحله با توجه به سرعت سیستم شما ممکن کمی طولانی بشود که بهتر است صبور باشید!


بعد از اتمام مرحله اول شما می توانید با drag & drop تصویر مورد نظر خودتون رو به این قسمت انتقال داده و آن را بر کادر منطبق کنید. (در این مرحله میتوانید با مراجعه به قسمت لایه ها نوشته ها و دیگر مواردی که به آنها نیازی ندارید رو پاک کنید)


موردی که باید به اون توجه /NB/KPاشته باشیم این است که به علت تفاوت شروع کتاب در فارسی با انگلیسی باید تصویر مورد نظر رو در این مرحله قرینه کنیم.


برای اجرای مرحله دوم از اکشن فقط کافیست step 2 رو انتخاب و دوباره علامت پلی رو بزنید.


بعد از اتمام کار متوجه یک مشکل می شوید! تصویر همچنان قرینه است، کافیست یک بار کل تصویر رو دوباره قرینه کنید.


ممنون که ما رو با نظرات خودتون همراهی می کنید.

نظرات  (۴)

سلام
من دانلود کردم طرز استفادش چه جوریه ؟
پاسخ:
فایل رو که دانلود کردید اجرا کنید (بهتره قبلش فوتوشاپ رو باز کنید)، اکشن شما به لیست اکشن ها اضافه میشه (اگر اکشن هاتون نمایان نیست Alt+F9 رو بزنید) فایل PCDCovers... رو باز کنید، دو قسمت داره با اجرای قسمت اول یکسری فعالیت ها انجام میشه یعد شما میتونید عکس مورد نظرتون رو بهش اضافه کنید و قسمت دوم اکشن رو اجرا کنید ... باز اگر با مشکل روبرو بودید بگید تا آموزش تصویری براش بزاریم. 
سلام . من نتونستم . ببخشید اگه میشه یه اموزش تصویری بگذارید

ممنون میشم

یاحق
پاسخ:
قسمت مورد نظر شما به مطلب فوق اضافه گردید
سلام
عالیه
دمتون گرم :-*
مطالب عالیه
پایدار باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی