نکاتی برای ایجاد فضایی مجازی برای ارائه ی نمونه کارهای گرافیکی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۹دی

ماتیاس کوریا یک طراح شناخته شده و مدیر هنری شرکت مشهور Behance Studio است، او پیشنهاد داده است که همه طراحان جدید یک فضای مجازی گرافیکی برجسته برای نشان دادن کارهای شان درست کنند. چرا که این کار، پیشنهادهای کاری جدید، ارتباط با مشتریان و مدیرانی که به دنبال استعدادهای جدید هستند را به همراه دارد.



وی همچنین تصریح می کند که این فضای مجازی نباید پیچیده باشد، در عوض باید یک قاب ساده برای نشان دادن بهترین کار طراح باشد. بعد از همه اینها، او هزاران نمونه کار و وب سایت را که به دنبال استعداد جدید بودند بررسی و در رقابت ها داوری کرده است. 6 نکته ی ساده زیر را ما با همدیگر برای کمک به نمایش بهترین کار آنلاین گرافیکی شما، ارائه می دهیم. 


 1- بهترین کارتان را انتخاب کنید

اول شما باید بهترین کارتان را جدا کنید، به عقب بازگردید و آن را تحلیل نمایید. زمانی را برای نگاه کردن به تمام کارهایتان اختصاص دهید و بهترین کارتان را برای فضای مجازی انتخاب کنید. در صورتی که شما می خواهید نمونه کار گرافیکی تان وسعت کارتان را نشان دهد، شما همچنین باید آن بخش هایی  را نشان دهید که موجب شناسایی حوزه هایی  است که می خواهید آنها را به طور کامل توسعه بدهید. پروژه هایی را که در آن سربلند هستید و جاهایی که از بهترین ایده ها و مواد استفاده کرده اید را نمایش دهید.

حداقل 5 پروژه که در آن بهترین نوع کارتان را نشان داده اید، انتخاب کنید، اما حسن انتخاب داشته باشید. به یاد داشته باشید، داشتن تعداد کمی پروژه بسیار خوب بهتر از تعداد زیادی پروژه متوسط است.


2- تصاویر چشم-فریب انتخاب کنید

از تصاویر برجسته استفاده کنید که توجه بیننده را جلب کند. هنگامی که شما پروژه هایی که می خواهید در فضای مجازی قرار دهید را انتخاب کردید حالا باید به فکر چگونگی ارائه آن باشید. زمانی که شما یک نمونه کار طراحی گرافیکی دیجیتال را تنظیم کردید، بیننده می خواهد بداند که چه اتفاقاتی رخ داده است که شما را به سمت گرفتن این پروژه هدایت کرده است. بنابراین یک ارائه بصری و نوشتاری با استفاده از مفهوم اولیه داشته باشید که شامل طرح اولیه و محصول پایانی بشود.

 

3- به دنبال وب سایت ساده باشید

با داشتن یک وب سایت ساده، کار گرافیکی شما برجسته خواهد بود. تصاویر و محتوای تان نیاز به تمرکز دارند و طراحی سایت شما نباید به گونه ای باشد که مزاحم شود. وب سایت به منزله ی قابی است که کارهای شما را نگه می دارد بنابراین شما نباید بخواهید که آن، رنگارنگ و درخشان باشد و اهمیت کار را از بین ببرد.

شما چیزی می خواهید که یک ناوبری ساده و بخش های بسیار پایه ای را پیشنهاد بدهد؛ چیزی که به شما یک گالری و صفحه تماس بدهد، و این در مورد همه صادق است. آقای ماتیاس در یک فضای مجازی برای ارائه ی کارهای گرافیکی، سادگی را پیشنهاد می دهد. شما فقط کافی است از یک فونت و از یک رنگ برای وضعیت لینک در تمام صفحات وب در سایت استفاده کنید.

 

4- یک صفحه بیوگرافی اختصاصی را پیشنهاد دهید

از ساختن یک صفحه بیوگرافی مطمئن شوید که نقاط خاص دیدگاه شما یا چگونگی دست یافتن شما به یک چشم انداز خاص را بیان می کند یا رویکرد شما به کارتان را ابراز می نماید. یک داستان با بیوگرافی تان بگویید، فقط کارهای گذشته تان را لیست نکنید.

 

5- چیزهای متفاوت اضافه کنید

مطمئن شوید که تقدیرنامه های تان را لیست کرده باشید، یک وبلاگ اضافه کنید و موفقیت های مهم تان را در فضای مجازی تان پخش کنید. دیگران را دعوت کنید تا برای شما کامنت بگذارند یا با شما تماس بگیرند. مطمئن شوید که یک فرم تماس در فضای مجازی تان اضافه کرده باشید. بالاتر از همه اینها، دکمه اشتراک را فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که رسانه های اجتماعی می تواند یک ابزار بسیار قوی باشد و می تواند از جاهای زیاد دیگری برای شما کار به همراه داشته باشد.

 

6- به صورت متناوب فضای مجازی تان را به روز نمایید

همان طور که کار شما پیشرفت می کند، فضای مجازی شما برای نمونه کارهای تان هم باید رشد کند. شما نیاز دارید تا به طور منظم آن را به روز نمایید، کارهای جدید و بهتر را اضافه نمایید. هرچند شما باید همیشه کارهای اضافه شده را با همان تمرکز که در نمونه کارهای اولیه تان داشتید تحلیل کرده و نمایش دهید.

فهم این نکات به شما کمک می کند تا یک فضای مجازی خلاق و قدرتمند برای نمایش نمونه کارهای آنلاین برای خود و کسب و کارتان بسازید. برای اشتراک گذاشتن تجربه تان در مورد فضای مجازی خودتان با ما راحت باشید.


شما چه نکاتی برای بهبود ارائه کارها در فضای مجازی دارید؟ با دوستانتان در میان بگذارید.


منبع: graphicmania.net

ترجمه: کارگاه طراحی یاقوت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی