ایجاد یک کرنومتر تخت در فوتوشاپ – الهام گرفته شده از iOS 7 :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۱۴دی

مشخصات آموزش:

زمان حدودی: 1 ساعت
درجه سختی: مبتدی
نرم افزار های استفاده شده: ادوبی فتوشاپ
منبع: www.1stwebdesigner.com


در این آموزش می خواهیم به شما چگونگی ایجاد یک کرنومتر ساده که از iOS 7 الهام گرفته شده است را نشان بدهیم.

طراحی تخت در وب ها کاربرد دارد و من مطمئن هستم شما می دانید که اپل یک نگاه و احساس جدید برای OS اش خلق کرده است. من واقعا خوشحال هستم که کمینه نگاه استفاده کنندگان مشترک را می بینم و من می دانم که طرفداران اپل مشتاقانه منتظر امتحان کردن iOS7 هستند. بنابراین تا زمانی که ما منتظر هستیم من می خواهم تعدادی والپیپر عالی به شما نشان بدهم و یک کرنومتر در فوتوشاپ خلق خواهم کرد. قیافه و رنگ شکل بر پایه والپیپرهای iOS 7 خواهد بود که منتشر شده است. این آموزش بسیار سریع خواهد بود و درخواهید یافت که این آموزش فوتوشاپ در فهم قدرت Free Transform بسیار کمک کننده است.




نمایش نسخه با کیفیت

دریافت
مدت زمان: 15 دقیقه و 36 ثانیه 


گام اول

یک صفحه جدید در فوتوشاپ با اندازه 410x730 پیکسل ایجاد نمایید و سپس بیایید خطوط راهنما با کشیدن تعدادی راهنما از ابزار خط کش Ruler Tool ایجاد کنیم و آنها را در مرکز افقی و عمودی صفحه قرار دهیم.


گام دوم

از ابزار دایره (Ellipse Tool) استفاده کنید و یک شکل 120 در 120 پیکسل ایجاد کنید و آن را در مرکز قرار دهید، لایه پر fill را پنهان کنید و یک کورس 5 پیکسلی و با رنگ #e1e1e1 انتخاب کنید.

 


گام سوم:

در حدود 1200 درصد نزدیک نمایی کنید و یک خط 1 پیکسلی با استفاده از ابزار خط (Line Tool) ایجاد کنید و از لبه ی بالایی دایره تا مرکز آن ادامه دهید.

 

گام چهارم

کلیدهای Ctrl+Alt+T را فشار دهید و شما یک کنترل تبدیل Transform خواهید دید. آیا Pivot Point را در مرکز خط می بینید؟ بیایید آن را به لبه پایینی خط حرکت دهیم. می توانید این کار را با نگه داشتن کلید Alt و کلیک کردن و کشیدن آن به سمت پایین انجام دهید.

 

گام پنجم

هنوز دکمه Enter را فشار ندهید. تا زمانی که کنترل تغییر Transform آنجاست مقدار آن را تغییر دهید. میزان چرخش Rotation را 10 درجه قرار دهید و دکمه Enter را دو بار فشار دهید.

 

گام ششم:

حالا دکمه های Shift+Ctrl+Alt+T را فشار دهید. چیزی که اتفاق افتاد یک کپی از کاری است که در گام پنجم انجام دادیم. فشردن کلیدها را تا زمانی که یک شکل خط مارپیچ داشته باشید، ادامه دهید.

 

سپس رنگ را به سفید تغییر دهید.



گام هفتم:

اولین شکل پایه را کپی نمایید / شکل پایه ای که ما ایجاد کردیم و آن را در بالاترین بخش جعبه لایه ها layers panel قرار دادیم. این می تواند به عنوان عقربه گردان به کار رود.

 

این Gradient Overlay را اعمال کنید.


گام هشتم

بخشی را که می خواهید پنهان کنید پوشش دهید Mask و مطمئن شوید که با روز، ساعت، دقیقه و ثانیه مطلوب که می خواهیم قرار دهیم همخوانی داشته باشد.

 

گام نهم

با استفاده از ابزار متن (Text Tool)  یک شماره برای روز، ساعت، دقیقه و ثانیه اضافه کنید و برچسب مناسب به آن اضافه نمایید.

 

گام نهایی

لایه هایی را که ما ایجاد کردیم دسته بندی کنید و چهار مرتبه کپی نمایید آنها را به صورت افقی با یک فضای 20 پیکسلی بین هرکدام قرار دهید.

 

ببینید آن چیزی را که من اینجا انجام دادیم. با تایمری که ما ساخته بودیم یک والپیپر iOS 7 که در حدود 15 درصد Blur شده است اضافه کردم. سپس با Layer Mask بازی کردم تا قسمت های غیر ضروری را پنهان کنم، مقداری سایه اضافه کردم و بله! تصویری که در زیر می بینید ایجاد شد.


البته این آموزش باز هم جای کار دارد. می توانید حاصل کار خود را از این آموزش از طریق contact.yaghout@gmail.com برای ما ارسال کنید تا بقیه دوستان نیز آن را ببینند.


نمونه کارهای کاربران سایت:

آقای وحید جوادی

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی