مجموعه کتاب «من می‌تونم خلاق و هنرمند باشم» برای تقویت خلاقیت کودکان :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۰اسفند

مجموعه کتاب «من می‌تونم خلاق و هنرمند باشم» مجموعه‌ای مناسب و کارآمد برای تقویت خلاقیت کودکان است که به همت نشر آوند رشد در پاییز سال 1392 به چاپ رسیده است. این مجموعه شامل هفت جلد است که در هر جلد یکی از مهارت‌های کودک بهبود خواهد یافت.

جلد اول این مجموعه که «نقطه‌بازی» نامیده شده است، کودک را با مفهوم نقطه و چگونگی شکل‌گیری همه‌ی اشکال با نقطه‌های ساده آشنا می‌کند.

جلد دوم با نام «خط2بازی» همان‌طور که از نام آن برمی‌آید مفهوم خط و انواع آن را بیان می‌کند و با تمریناتی توانایی رسم کودک را بهبود می‌بخشد.

در جلد سوم یا «ماجراهای یه کله»، کودک با طراحی چهره آشنا خواهد شد.

جلد چهارم یا «نقاشی‌های نیمه‌کاره» قدرت خلاقیت کودک را نشانه رفته است و از او می‌خواهد که با خطوطی به ظاهر بی معنی، مفاهیم دیگری را خلق کند.

جلد پنجم این مجموعه بر روی رنگ‌آمیزی تمرکز کرده است و در جلد ششم کودک باید بدون قلم نقاشی کند و بتواند ابزارهای خود را برای خلق آثار هنری افزایش دهد. در نهایت در جلد هفتم به مسئله‌ی قاب‌بندی پرداخته شده است و کودک با مفاهیم مرتبط آن آشنا می‌شود.

تعاملی بودن کتاب و داستانی بودن آن بر جذابیت این مجموعه افزوده است. هرچند ممکن است مادران در برابر ریخت‌و پاش‌های تمرین‌های این مجموعه واکنش نشان دهند. اما به نظر ما نتیجه‌ی این تمرینات ارزش تحمل کمی زحمت را خواهد داشت.


شما می‌توانید برای تهیه‌ی این کتاب با شماره‌های 09126178038 (تهران) و 09155222498 (مشهد) تماس بگیرید. اگر گذرتان به مشهد افتاد و نایب الزیاره بودید می‌توانید این مجموعه را به قیمت 28000 تومان از کتابفروشی آستان قدس رضوی واقع در باب‌الجواد خریداری فرمایید.



  


  


  





نظرات  (۱)

۲۲ اسفند ۹۲ ، ۱۰:۳۱ فاطمه سادات
خیلی قشنگــــــــــــن
من که ازینا محروم بودم
اگه بچه دار شدم براشون میخرم :D

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی