10 سایت برای دانلود تصویر استوک رایگان :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۳ارديبهشت

حتماً برای شما هم پیش آمده است که تصویری را با اندازه بزرگ بخواهید ودر جستجویتان به سایت‌هایی برسید که آن تصویر را در قبال مبلغی در اختیار شما قرار می دهند و شما حتی اگر بخواهید آن مبلغ را بپردازید نیز نیاز به کارتهای پرداخت بین المللی دارید و آنجاست که یک ضربه نثار میز و یا صفحه نمایشگر خواهید کرد. اما امروز ما 10 سایت را به شما معرفی خواهیم کرد تابتوانید بخشی از تصاویر مورد نیاز خود را به رایگان از آنها تامین کنید. البته در بعضی از آن‌ها نیاز به یک عضویت رایگان نیز دارید.

اگر شما نیز از سایت‌های اینچنینی استفاده می‌کنید آدرس ان را در قسمت نظرات با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

حتماً برای شما هم پیش آمده است که تصویری را با اندازه بزرگ بخواهید ودر جستجویتان به سایت‌هایی برسید که آن تصویر را در قبال مبلغی در اختیار شما قرار می دهند و شما حتی اگر بخواهید آن مبلغ را بپردازید نیز نیاز به کارتهای پرداخت بین المللی دارید و آنجاست که یک ضربه نثار میز و یا صفحه نمایشگر خواهید کرد. اما امروز ما 10 سایت را به شما معرفی خواهیم کرد تابتوانید بخشی از تصاویر مورد نیاز خود را به رایگان از آنها تامین کنید.  البته در بعضی از آن‌ها نیاز به یک عضویت رایگان نیز دارید.

اگر شما نیز از سایت‌های اینچنینی استفاده می‌کنید آدرس ان را در قسمت نظرات با دوستانتان به اشتراک بگذارید.


freeimages


morguefile


photorack


stockvault


rgbstock


freepixels


pixelperfectdigital


freestock


stockmedia


alegriphotos

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی