5 راه‌کار مفید برای بهبود روند کاری شما در فتوشاپ :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۳ارديبهشت
به عنوان یک طراح، همواره به دنبال روش‌هایی بوده‌ام که کار در محیط فتوشاپ را ساده‌تر می‌کنند. در راستای رسیدن به این هدف، 5 راه‌کار موثر در افزایش سرعت و بازده کار را به شما معرفی خواهم کرد. این راه‌کارها دشوار یا غیر قابل فهم نبوده و صرفاً روش‌های دلخواهی هستند که به نظر من ارزش ارائه داشته‌اند.


ویرایش ساده‌تر نوشته‎ها

سناریویی که در زیر می‌بینید، حداقل به مدت 6 سال برای من ایجاد مشکل می‌کرد:

T را فشار دهید ، از edit text روی move tool (V) کلیک کنید، حالا می‌توانید دوباره T را فشار دهید و بخش دیگر را ویرایش کنید.

این حلقه را به تعداد دفعات مورد نیاز تکرار کنید.

چرا نتوانیم text fieldsبعدی را تنها با یک کلیک روی آن ویرایش کنم؟

یکی از همکارانم روش بسیار ساده‌تری را به من نشان داد:کلید enter روی number-padکیبورد. این :77/لید به مانند یک امکان جدید عمل می‌کند و با فشار دادن آن پس از ویرایش متن، به سادگی می‌توانید text fieldدیگری را انتخاب کنید. این روش زمانی کارایی بیشتری دارد که در حال کار تولیدی هستید یا اینکه با چندین لایه کار می‌کنید.


رنگ‌ها را خارج از فتوشاپ انتخاب کنید

آیا می‌دانید که می‌توان رنگ‌ها را با استفاده از ابزار drop خارج از محیط فتوشاپ انتخاب کرد؟ البته برای اولین بار، انتخاب رنگ خارج از محیط فتوشاپ را به طور تصادفی انجام داده و پس از آن همواره این روش را استفاده کرده‌ام. حال سوال این است که چگونه این کار را انجام دهید؟

رنگی را با ابزار drop در هر جایی از document فتوشاپ انتخاب کنید. آن را کلیک کنید، نگه داشته و با ابزار  drop آن را به خارج از صفحه خود drag کنید.


نظرات  (۱)

خیلی گنگ بود!! حداقل برای من که زیاد حرفه ای نیستم دوتا قسمت اولو که خوندم و نتونستم استفاده کنم بقیه ی مطلبو بیخیال شدم. :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی