کلیپ آرت‌هایی مینیمال از پیراهن‌های تیم‌های حاضر در جام‌جهانی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۳خرداد

جام جهانی فوتبال بی شک یکی از پر بیننده‌ترین رویدادهای ورزشی جهان است. نه تنها هر چهار سال یک بار به مدت یک ماه  توجه دوستداران این ورزش را در سراسر دنیا به خود جلب می‌کند بلکه این هیجان را از مدت‌ها قبل یعنی حدود دوسال پیش از این رویداد و از زمان شروع مسابقات انتخابی مورد توجه رسانه ها و علاقه مندان می‌باشد.

این همه هیجان و جلب توجه تنها ناشی از فوتبال نمی‌باشد، این رسانه ها هستند که با تبلیغات و پوشش رویدادهای جام‌جهانی از مدت‌ها قبل تنور مسابقات را گرم می‌کنند. از  برگذاری مسابقات انتخابی و حواشی آماده سازی‌های کشور میزبان گرفته تا طراحی لباس‌ها و حامیان این رویداد ورزشی همه و همه در تبلیغات رسانه‌ای بگونه‌ای پوشش داده می‌شوند که توجه همگان را به خود جلب کنند.

هرچه به زمان برگزاری مسابقات نزدیکتر می‌شویم این شور و هیجانات شدت بیشتری به خود می‌گیرند، در این دوره از مسابقات تیم ملی ایران نیز شرکت دارد و این خود دلیلی بر شور و هیجان بیشتر در کشور می‌شود، رسانه های ملی، روزنامه ها و سایت ها خبرهایی دست اول پیرامون این رویداد را نقل می‌کنند و کار به همینجا ختم نمی‌شود! مردم در وبلاگ های شخصی خود و یا صفحات خود در سایت های اجتماعی دست به اشتراک مطالب مرتبط با این رویداد می‌زنند. در این میان عده‌ای تنها به علت علاقه های شخصی وارد این شور و هیجانات می‌شوند و عده‌ای دیگر برای کسب منافع اقتصادی از این موقعیت استفاده می‌کنند. در این میان آن کسی که توجه بیشتری به خود جلب کند موفق تر خواهد بود و اینجاست که باز هم نقش تبلیغات و طراحی گرافیک خود را نشان می‌دهد. آن صفحات وب و روزنامه هایی بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرند و به اشتراک گذاشته می‌شوند که مطلب بهتری را در ظاهری زیباتر ارائه می‌دهند.

در این مطلب تعدادی تصویر برای شما جمع آوری کرده‌ایم تا از آنها در کارهای خود بهره ببرید، شکلی ساده و مینیمال از لباس تیم های شرکت کننده در مسابقات و آرم فدراسیون های این این کشور ها به همراه لوگوی شرکت‌های حامی تجاری این رویدادها در این مطلب موجود است. امیدواریم این ابزار به کار شما بیاید.

کار های خود در ارتباط با جام جهانی و فوتبال را برای ما بفرستید تا آنها را با مخاطبین یاقوت به اشتراک بگذاریم.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی