طرح جلدهای آیکونیک رضا زواری :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۶مرداد

طرح جلدهاى آیکونیک توسط: رضا زوّارى


کتابخانه‌ها و کتاب‌هاى جهان گنجینه‌ی ارزشمند بشر در حوزه‌هاى مختلف هستند. از علوم و تاریخ و جغرافی و ادبیات گرفته تا هر رشته‌ای که تصورش را بکنید. اما تمام این رشته‌ها در یک گرایش و نیاز تصویری مشترک هستند و آن طراحی گرافیک است که مأموریت دارد جلد و ظاهر آن را خلق و بر ارزش‌های کتاب بیفزاید. طراحان گرافیک جهان، مأموران هنرمندی هستند که وظیفه‌ی آرایش و زیبانگاری جهان انسانی برعهده‌ی آنها نهاده شده است.

رضا زواری، طراح گرافیک مستعد ایرانى، مقیم بوداپست مى‌باشد که دوره‌ی مدیریت هنرى وی و تاثیرش در طراحی جلد و کتاب‌سازی انتشارات سوره مهر فراموش نخواهد شد. دوره‌اى که علاوه بر تولید آثار خلّاق و قابل تحسین، هنرمندان شایسته‌ای هم پرورش یافتند. رضا زواری متولد سال ١٣۵۶ در تهران است و هم اکنون به صورت فعّال با ناشران اروپایی مشغول به فعالیت است.

در این پست، مجموعه‌اى از جدیدترین آثار وی را که توسط انتشارات اوستا (ناشرکتاب‌ به زبان‌های انگلیسی، کردی و ترکی ) در بوداپست منتشر شده خواهیم دید. طرح جلدهایی مینمال و آیکونیک که نشان دهنده‌ی علاقه‌ی طراح به استفاده از کمترین عناصر و تاثیرگذارترین رنگ‌ها همراه با نمادهاى مفهومى است. با ما همراه باشید.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی