فراخوان بنیاد طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۹مهر

به نقل از سایت پان آت،بنیاد غیرانتفاعی D&AD (طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا) که در سال ۱۹۶۲ میلادی بنیان گذاری شده طراحی های خلاقانه ی کانون های تبلیغاتی را با تاکید بر تاثیر رویکرد جدید خلاقیت و نوآوری بر افزایش عملکرد تجاری در طی فراخوان هایی معرفی می کند. از میان فعالیت های گوناگون این بنیاد جوایز حرفه ای D&AD و نمایش سالیانه ی آثار برگزیده ی طراحی و دنیای تبلیغات از همه شناخته شده تر هست.
اوایل سال آینده ی میلادی صدها تن از ایده پردازان بزرگ گرد هم میایند تا هزاران اثر رسیده برای شرکت در این مسابقه در رشته های طراحی، برندینگ، بسته بندی، گرافیک، تایپوگرافی، طراحی روزنامه و مجله، موزیک ویدئو و فیلم سازی، عکاسی، طراحی محصول، ارتباطات سینمایی و تلویزیونی، نویسندگی، تصویر سازی و طراحی محیطی را داوری کنند. هر داور در ۲۵هیات داوری مجزا و طی ۲۵ روز آثار را قضاوت می کنه و به صورت مخفی به آن ها رای می دهد، آرائی که هرگز برملا نمی شوند.
آثار برای ورود به نمایشگاه سالانه ی D&AD انتخاب می شوند و از میان آن هها تعدادی برای دریافت جایزه ی مداد زرد، نشان اعلای خلاقیت، برگزیده می شوند. از بین این آثار تعدادی هم برای دریافت جایزه ی مداد سیاه انتخاب می شوند. این آثار به صورت تخصصی مورد برسی قرار می گیرند و تنها کسانی موفق به دریافت این جایزه می شوند که پیشگام بوده و یا تعریف تازه ای از استفاده از ابزار خلق اثر ارائه کرده باشند. جایزه ی مداد سفید هم به اثری تعلق می گیرد که تغییرات تازه و مثبتی را در رشته ی خودش ایجاد کرده باشد. آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۸ فوریه ۲۰۱۵ هست و علاقه مندان میتوانند از وب سایت رسمی این مجموعهdandad.org برای دریافت اطلاعات بیشتر بازدید کنند. در ادامه تعدادی ازآثار برگزیده پوستر سال قبل نمایش داده می شود.

۱۴۳۴نمایش ۹۳/۰۷/۰۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی