طراحی یک تایپوگرافی تبلیغاتی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۷مهر

ساخت یک تایپوگرافی تبلیغی

کار خود در فوتوشاپ را سرعت ببخشید و از روش های ضروری استفاده کنید. ما به شما نشان می دهیم که چگونه این کار را انجام دهید.

 

زمانی که یک مشتری به یک تصویر روشن نوری در یک زمان کوتاه نیازمند است، شما اغلب می بایست بر ابزارهای فوتوشاپ و عمق دانش خود بر تکنیک ها تکیه کنید. این فاکتورها معمولا می بایست هرچه زودتر فراگرفته شود.

در این آموزش، می خواهیم نام یک کمپانی ورزشی را به صورت مختصر به شکل یک تصویر دربیاوریم. این یک مدل رایج است که شما می توانید در یک زمان کوتاه آن را انجام دهید و در حقیقت فکر می کنیم که شما به نتایج بسیار زیبایی خواهید رسید که شگفت زده خواهید شد.

در این آموزش، با شما همراه هستیم تا این تصویر را ایجاد کنید، اما هدف اصلی این است که روش ها و فنونی را معرفی کنیم تا سرعت شما در فوتوشاپ افزایش پیدا کند. توجه داشته باشید که زمانی که بر روی این نوع تصاویر کار می کنید شما می توانید از حروف و فونت هایی که موجود هستند استفاده کنید. از چیزهایی استفاده کنید که تا پایان تصویر مناسب و خلاصه باشد.

حالا بخوانید تا روش های حیاتی برای سرعت بخشیدن به کارتان را یاد بگیرید.

نوشتن و نقشه کشیدن

 

ما در اینجا نوشته را تبدیل به چیزی مهیج می کنیم. متن خود را در یک ترکیب درشت قرار دهید. حروف را در لایه های جداگانه قرار داده و خطوط شبکه ای ایجاد کنید. این کار زمانی مفید خواهد بود که شما با نسبت طلایی کار کنید، مانند قانون سه بخشی .

 

در ماسک ها خلاقیت داشته باشید

 

لایه ماسک ها به شما اجازه می دهد تا تصاویر را به هر شکلی که می خواهید بدون اینکه خرابی داشته باشد، تبدیل کنید. ما از حروف مان به عنوان الگو استفاده می کنیم تا این شکل چوبی را به آن اضافه کنیم. با استفاده از ابزار Marquee Selection شکل های بیشتری را به حروف اضافه کنید؛ این کار باعث می شود تا به هر حرف کاراکتر بیشتری اضافه شود. از تجربه کردن نترسید.

یک منبع روشنایی مشخص کنید

تصمیم بگیرید که قبل از آنکه منبع نور روشن شود، کجا قرار بگیرد؛ داشتن نقشه موجب می شود که از تصحیح کردن اجتناب کنید. زمانی که ابزار قلمو Brush Tool را انتخاب کردید یک شماره تایپ کنید تا مقدار Opacity را به سرعت تغییر دهید. برای ساخت سایه ها کلید Cmd/Ctrl را نگه دارید و بر روی لایه کلیک نموده و این انتخاب را با یک رنگ مشکی در یک لایه جدید پر کنید. از Filter>Blur>Gaussian Blur استفاده کنید تا سختی ها را بگیرید.

 

با نشانگر برای دقت بیشتر اشاره کنید

 

لایه سایه را به زیر ببرید و آن را چند پیکسل به سمت پایین و راست هدایت کنید. Opacity لایه را تا 20 درصد کاهش دهید. این فرآیندها را تکرار کنید، Opacity را تغییر دهید تا عمق و طول سایه را ایجاد نمایید. لایه های سایه را یک بار در محل خود تصحیح کنید. نواحی که سایه نمی بایست تنظیمات مختلف داشته باشد را پاک کنید.

لایه ماسک ها را کپی کنید

 

اگر شما یک لایه ماسک دارید که می خواهید به چندین لایه را اعمال کنید، آن را کپی کنید تا زمان را کاهش دهید. ماسک را در یک لایه دیگر بکشید البته کلید Alt/Option را نگه دارید تا یک کپی ایجاد گردد. برای اضافه کردن طول به سایه ها، یک کپی دیگر از لایه سایه ایجاد کنید و از Filter>Blur>Motion blur با 250 پیکسل استفاده کنید. نواحی که نمی بایست سایه داشته باشد را مجددا چک کنید.

 

الگوهای کپی شده ایجاد کنید

 

الگوهایی برای اضافه کردن به تصاویر اضافی با سرعت ایجاد کنید. برای ایجاد سریع یک کپی، با ابزار Move Tool کلید Alt/Option را نگه دارید و بر روی شکل کلیک نموده و بکشید. بخشی از نواقص را کپی کنید و بر روی کپی ها مشخص نمایید. این کار باعث می شود تا کاراکترهای بیشتری به آنها اضافه شود و تکرار شونده و کپی شده به نظر نرسد.

 

رنگ‌ها را با حالت های اختلاط اضافه کنید

 

بر روی یک لایه جداگانه، از ابزار قلمو Brush Tool استفاده کنید تا جزئیات رنگ را نقاشی کنید. سپس یک حالت اختلاط Blending Mode را انتخاب کنید تا الگو را مشخص نموده و بر روی سطح بازتاب داشته باشد. می توانید حالات اختلاط را به سرعت با استفاده از میانبر های Shift++ و Shift+- تغییر دهید. همیشه چشم تان به عناصری باشد که شما می توانید مجددا استفاده کنید.

 

سایه داخلی

 

از استایل Inner Shadow Layer Style استفاده کنید تا سایه های بیشتری را به اشیاء اضافه نمایید؛ Global Light را غیرفعال کنید سپس زاویه ای مخالف منبع نور به افکت بدهید. برای المان های با حرکت، از Motion Blur filter استفاده کنید. می توانید از نویز برای پراکنده کردن حرکت استفاده کنید این کار را با مسیر Filter>Noise>Add Noise at 3%. انجام دهید.

لایه های تنظیمی منعطف

 

برای استامپ بیشتر، یک لایه Contrast adjustment layer اضافه کنید تا بر هر لایه تاثیر کند. شما می توانید Opacity و حالات اختلاط Blending Mode را تغییر دهید. با استفاده از Color Balance adjustment layer رنگ های زیاد با گستره های مختلف ایجاد کنید. این کار را در پایان انجام دهید تا مطمئن شوید که تصویر به طور کامل کار کند.

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی