طراحی لوگوی جام جهانی 2018 :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۴آبان

از لوگوی جام‌جهانی روسیه رونمایی شد. لوگوی رسمی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در یک ایستگاه فضایی در کشور روسیه رونمایی و سپس در تئاتر بولشوی در مسکو به معرض دید علاقمندان گذاشته شد. این لوگو توسط استودیو طراحی بین‌المللی brandia central طراحی شده است.

فیفا، روسیه را به خاطر نظم و سازماندهی برای میزبانی جام‌جهانی ۲۰۱۸ مورد تمجید قرار داده است. سپ بلاتر، رییس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) پس از رونمایی از لوگوی جام‌جهانی ۲۰۱۸ گفت: «رونمایی از این لوگوی جام‌جهانی یکی از مهم‌ترین گام‌ها برای میزبانی این رویداد بزرگ بود که قرار است در کشور روسیه برگزار شود. افتخار می‌کنیم که این طرح را به مردم سراسر جهان نشان دادیم. این لوگو منحصر به فرد است و به خوبی روسیه و فیفا را در یک تصویر نشان می‌دهد و از دو شعار “جادو ” و “رویا” استفاده کرده است.»

ویتالی موتکو، مسئول سازماندهی جام‌جهانی روسیه نیز گفت: «میزبانی جام‌جهانی آرزوی میلیون‌ها روس بود. تلاش کردیم تا این آرزو و رویا را در لوگوی جام جهانی ۲۰۱۸ نشان دهیم. جام‌جهانی کشورمان را تغییر خواهد داد و یک روسیه جدید و پیشرفته را به مردم جهان معرفی خواهد کرد. مطمئنم که دیدن رویدادی با این عظمت قلب میلیون‌ها روسی و علاقمندان به فوتبال را روشن می‌کند.»

دفتر اصلی استودیو طراحی” brandia central ” در لیسبون پرتغال واقع شده است. این استودیو به صورت تخصصی در رمینه برندینگ و استراژی برند فعال است و در پروفایل خود رویدادها و پروژه‌های موفقی را در سطح بین‌المللی، طراحی و اجرا کرده است. از میان این پروژه‌ها می‌توانیم به طراحی لوگو و هویت بصری سومین دوره از مسابقات یورو( جام ملت‌های اروپا ۲۰۱۲) اشاره کنیم که در تاریخ ۸ ژوئن تا ۱ ژوئیه سال ۲۰۱۲ در کشورهای لهستان و اوکراین بر‌گزار شد. در ادامه‌ی مطلب، بخشی از این مجموعه را برای شما انتخاب کرده‌ایم که با هم مرور خواهیم کرد. برای دیدن پروژه‌های بیشتر این استودیو حتماً به سایت brandia central سر بزنید و از دیدن آن لذت ببرید. 

 
۱۳۷۷نمایش ۹۳/۰۸/۲۴

نظرات  (۱)

این که همه چیو تو گل میذارن خیلی زشته :-S

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی