منهای سی در تبریز :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۳آذر

نمایشگاه پوسترهای نسل نو طراحان گرافیک ایران، در ادامه سفرهای خود پس از برگزاری در تهران، مشهد ، لاهیجان و اصفهان به شهر تبریز رفت .

این نمایشگاه که به مرور آثار نسل نو طراحان گرافیک ایران می پردازد توسط انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران و دبیری مهدی مهدیان، هم زمان با هفته گرافیک تهران 93 برگزار شد. پس از هفته گرافیک و با توجه به استقبالی که از این نمایشگاه شد و برای معرفی هرچه بیشتراستعدادهای این نسل از گرافیک ایران، تلاش گردید "منهای سی" به صورت ادواری در شهرهای دیگر ایران به نمایش درآید .
نمایشگاه "منهای سی" در نبریز به کوشش عیسی صادقی و با حمایت گپ گرافیک تبریز در روز پنجشنبه 6 آذر ، ساعت 16 افتتاح خواهد شد و تا 12 آذر ادامه خواهد داشت .
نشانی نمایشگاه : تبریز ، باغ گلستان ، روبروی هنرستان وحدت ، خانه هنر تبریز

گپ گرافیک، جمعی از علاقه‌مندان به طراحی گرافیک است که با هدف تعامل و تبادل اطلاعات دور هم جمع می‌شوند. این جلسات از مرداد ماه ۱۳۹۲ در شهر تبریز آغاز شده و به صورت هفتگی در عصر پنج‌شنبه‌ها برگزار می‌شود. برای هر ماه یک تم موضوعی مرتبط با طراحی گرافیک انتخاب شده و در جلسات هفتگی مورد بررسی قرار داده می‌شود. هم‌چنین گپ گرافیک تبریز به تازگی موفق به کسب نمایندگی CreativeMornings نیویورک شده است و به عنوان اولین شهر ایران میزبان این رویداد ماهانه خواهد بود.

وب سایت گپ گرافیک
www.gapgraphic.com

صفحه اختصاصی CreativeMornings تبریز

www.creativemornings.com/cities/tbz

طراح پوستر: عیسی صادقی

۹۲۰نمایش ۹۳/۰۹/۰۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی