نگاهی به مجموعه پوسترهای "قدرت شخصی" :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۱دی

نوما بار “Noma Bar“، تصویرگر و طراح گرافیک شناخته شده‌ى مقیم لندن و فارغ التحصیل رشته طراحی گرافیک و تایپوگرافی از آکادمی هنر “Jerusalem Academy of Art & Design” است.
مجموعه پیش رو، پوسترهای مینیمال نوما بار، برای آژانس تبلیغاتی “Dutch Uncle” می‌باشد. نوما با استفاده از طرح‌ها و رنگ‌های ساده و مختصر که شیوه شخصی و معمول آثارش است، به طراحی پوسترها پرداخته و سعی در نمایش موضوعاتى دوگانه در آن‌ها داشته است.
یکی از ویژگی‌های این مجموعه، استفاده صحیح از فضای مثبت و منفی در آن‌هاست که نوعی دوگانگی در طرح نهایی پوستر به وجود آورده است. پوسترها با یک پس زمینه یک دست رنگی پوشیده شده و سپس توسط فرم‌ها و رنگ‌های متناوب تغییر سمت داده‌اند. طراح با حفظ لایه‌ای از ابهام در طرح‌ها سعی در القای پیامی اجتماعی-سیاسی در آثارش داشته است.
نوما بار، تاکنون با سازمان‌ها و مشتریان مطرحى مانند نیویورک تایمز، جی کیو، آی بی ام، گوگل، سونی و نایک همکاری داشته است. هم چنین مجموعه آثارش در موزه دیزاین لندن “London Design Museum” به عنوان طرحهای برتر سال ۲۰۱۲′ در زیرشاخه گرافیک انتخاب شده و به نمایش درآمده است.
او تا به حال با بیش از ۶۰ نشریه همکاری داشته و نزدیک به ۵۵۰ تصویرسازی ارایه کرده است که مجموعه‌ای از آن‌ها را در دو کتاب به نام های “The Many Faces of Noma Bar” و “Negative Space” در سال های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ چاپ و منتشر کرده است.
هم چنین در سال ۲۰۱۲ با مجموعه طرح جلدهای “Don DeLilo” موفق به دریافت جایزه “مداد زرد” در مسابقه” D&AD Professional Awards” شد.
در ادامه برخی از پوسترهای نوما بار را با هم می‌بینیم:

منبع:

http://www.designboom.com

۲۵۴۵نمایش ۹۳/۱۰/۰۱

نظرات  (۱)

مفهوم کار قوی.این طور اجراها که شلوغ کاری ندارن باعث جذب سریع می شود و مخاطب فرصت دریافت مفهوم کار را به سرعت دارد.
عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی