فراخوان طراحی پوستر بنیاد غیر انتفاعی PLUG :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۷دی

به نقل از سایت پان آرت،پروژه‌‌ی قهرمان پوستر که به وسیله‌ی بنیاد غیرانتفاعی پلاگ (PLUG) بنیان نهاده شده و مورد حمایت یونسکو (UNESCO) هست با هدف درگیرکردن قشر خلاق جامعه با مشکلات جهت آفرینش آثاری با تاثیر اجتماعی بالا بنیان گذاشته شده.امسال، پنجمین دوره‌ی این مسابقات مانند دوره‌های پیشین حول محور آینده‌ی تولید انرژی، حفاظت از منابع در زندگی شهری و تولید مواد غذایی پایدار برگزار میشه. موضوع برگزیده‌ برای مسابقه‌ی امسال چرخه‌ی غذا با هدف آگاهی از شکست رویکرد فعلی تجارت محصولات کشاورزی برای تداوم حفظ کیفیت و کمیت غذای جمعیت رو به گسترش سیاره‌ی ماست. موضوع انتخابی امسال دومین بخش از پروژه‌ی نظام‌مند کردن خوراک هست که بخش نخست اون سال پیش برگزار شد. هدف این پروژه بررسی مضمون غذا در جامعه، محیط و اقتصاد طبیعی محیط پیرامونش است.
هنرمند یا گروههنرمندانی که از سر تا سر دنیا میتونن در این رقابت شرکت کنن باید طرح‌های خودشون درباره‌ی موضوع انتخابی رو در ابعاد ۵۰×۷۰ سانتی‌متر ارسال کنند. ۴۰ پروپوزال برگزیده توسط هیات داروان انتخاب شده و آثار برندگان در کاتالوگ اختصاصی مسابقه و وب‌سایت رسمی اونها به چاپ میرسه و در قالب یک طور نمایشگاهی به نمایش گذاشته خواهند شد. آخرین مهلت برای ثبت آثار در اول مارچ ۲۰۱۵ هست. اطلاعات بیشتر و آثار برندگان دور‌ه‌های پیشین این مسابقه را میشه در سایت Posterheroes بررسی کرد.

۳۰۲۱نمایش ۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی