طراحی هویت برند به زبان فارسی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۳۰دی

کتاب طراحی هویت برند که متخصصین دنیا از آن با عنوان "انجیل برندسازی" یاد می‌کنند، توسط انتشارات سیته به بازار ایران عرضه شد.
فیروزه یاوری کارشناس انتشارات سیته این کتاب را چنین توصیف کرد: "کتاب طراحی هویت برند در سه بخش تنظیم شده است. بخش اول در خصوص مفاهیم اساسی مورد نیاز برای شناخت فرآیند هویت برند است. بخش دوم کتاب، به فرآیند جامع هویت برند شامل تحقیقات بازار، چکیده برند، نام‌گذاری، لوگو، رنگ، تایپوگرافی و ... می‌پردازد. در بخش سوم کتاب هم برندهای برتر دنیا از جمله آمازون، فدکس، هرمان میلر، موما و ... معرفی می‌شوند که می‌توانند در طراحی برند الهام‌بخش باشند."

وی در خصوص لزوم چاپ این کتاب گفت: "هویت برند، یک سرمایه باارزش است. برای ایجاد و حفظ این سرمایه باید با روند ساخت و پرداخت این هویت به خوبی آشنا شد. در حال حاضر نقش مصرف‌کنندگان در دنیای تجارت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار شده و شرکت‌ها به دنبال روش‌هایی هستند تا با مشتریان خود ارتباط حسی دایمی و نزدیکی برقرار کنند؛ چرا که در نهایت این مردم هستند که برندها را می‌سازند، عاشق یک برند می‌شوند، درباره آن حرف می‌زنند و به آن وفادار می‌مانند. در هر کجای دنیا که زندگی کنیم، پرسش‌ها برای همه ما یکسان است؛ چه کسی هستیم؟ چه کسی باید این را بداند؟ چطور خواهد فهمید؟ چرا برایش اهمیت خواهد داشت؟ کتاب "طراحی هویت برند" یک راهنمای جامع برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های موجود در این خصوص است که از الف تا ی پروسه برندینگ را پوشش می‌دهد."

یاوری در پایان اضافه کرد: "طراحی هویت برند نوشته آلینا ویلر است و در نمایشگاه کتاب امسال با ترجمه دکتر سید مهدی جلالی توسط انتشارات سیته به بازار آمده است. کسانی که می‌خواهند در کار خود بهترین باشند، می‌توانند این کتاب راهنما را مورد استفاده قرار بدهند."


منبع

۱۲۵۰نمایش ۹۳/۱۰/۳۰

نظرات  (۱)

میشه pdf کتاب ها رو بزارید
پاسخ:
سلام
پی دی اف کتاب موجود نیست. و اگر هم بود یاقوت بنا بر اصول اخلاقی و قانونی خود رو مجاز به انتشار اون نمیدونست. 
این مطلب فقط کتاب رو معرفی می کنه. در صورت نیاز باید کتاب خریداری بشه و یا از کتابخانه‌های تخصصی به امانت گرفته بشه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی