طراحى کارت‌هاى بازى «گمانه» /محمدرضا دوست محمدى :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۵بهمن

“گمانه” یک بازی سرگرم کننده دارای کارت، مهره و صفحه است. این بازی یک سرگرمی فکری برای جمع های دوستانه و خانوادگی مى باشد.
در این بازی، کارت هایی حاوی تصویرسازى از داستان های متون ادبی فارسی وجود دارد. این کارت ها به شکلى طراحی شده که هر یک تداعی کننده ى موضوعات متعددی در ذهن بازیکنان باشد و این هنر بازیکن است که از قوه خیال خود چگونه بهره بگیرد و بازى را پیش ببرد. این بازی آزمونی برای منطق، شوخ طبعی، خیال پردازی و خلاقیت افراد است. از ان جا که “گمانه” مبتنی بر تصویر است، زبان مشترکی را بین افراد با سلایق و رده های سنی مختلف به وجود مى آورد.
محمدرضا دوست محمدى، طراح کارت هاى بازى “گمانه” درباره ى آن مى گوید: “این بازى بر اساس بازى اروپایى “Dixit” که یکى از محبوب ترین بازى هاى سال هاى اخیر مى باشد، طراحى شده است. هدف، ایرانى سازىِ این بازى جذاب بود. این پروژه در بهمن و اسفند ٩٢ انجام و در بهار ٩٣ وارد بازار شد. من در مجموع ٧٢ تصویر براى این بازى طراحى کردم”
این بازى به سفارش شرکت “سرگرمى هاى رشد آفرین چوبین” طراحى شده است. با هم به تماشاى کارت‌هاى این بازى مى‌نشینیم.

منبع:

http://www.roozrang.com

۱۷۴۹نمایش ۹۳/۱۱/۰۵

نظرات  (۱)

دست مریزاد♥
بسیار بسیار عالی خداقوت.. اجرتون با امام حسین(ع)♥

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی