لیوان های احساسی ! (بسته بندی) :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۱۴ارديبهشت

خارج از بحث هویت بصری Gawatt ، یک ایده ی خلاق برای رفع یک مشکل در این کافی شاپ صورت گرفته است. مشکل یک نواختی لیوان های کافی شاپ بوده است و راه حلی که به آن رسیده اند طراحی لیوان هایی با احساسات تغییرکننده و متفاوت بوده است. 

این گروه برای لیوالن های کافی شاپ Gawatt  که به بیرون برده می شوند ، لیوان هایی با قابلیت تغییر چهره و احساس طراحی کرده اند که مشتری می تواند با سلیقه ی دلخواه و حس و حال خودش ، در لیوان را بچرخاند و آن را تغییر دهد.

بخشی از این پروژه ی بسته بندی لیوان را مشاهده می کنید ...

مدیر هنری : Stepan Azaryan

طراح گرافیک : Karen Gevorgyan

تصویرگر : Narine Manvelyan


منبع

ترجمه : کارگاه طراحی یاقوت

۱۹۳۶نمایش ۹۴/۰۲/۱۴

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی