بهترین ابزارهای تولید محتوای بصری :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۱۰شهریور

ام بی ای نیوز: امروزه، دنیای کسب و کار روز به روز رقابتی‌تر از قبل می شود. صرف نظر از نوع صنعتی که شما در آن فعالیت می‌کنید، احتمالا کسب و کارها یا شرکت‌های متعدد دیگری نیز در بازار کوچک و پر سودتان هستند که برای جلب توجه مشتریان، followerها و طرفداران به سوی خود با هم رقابت می کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای جذب افراد به سوی اقدامات خود در زمینه بازاریابی، استفاده از محتوای بصری است. در ترکیب با متن، محتوای بصری می تواند در مسیر جلب توجه و علاقه مردم به سوی خود بسیار موثر واقع شود.

در زیر به معرفی بهترین ابزارهای موجود برای تولید محتوای بصری می پردازیم:

1- Canva
اگر فکر می کنید که Adobe Illustrator و فتوشاپ بیش از حد پیچیده هستند، Canva می تواند به عنوان جایگزینی ایده‌آل مطرح شود. این پلت فرم گرافیکی do-it-yourself با یک برنامه آموزشی جذاب کاربر پسند به دست شما می رسد. شما می توانید از آن برای طراحی پوستر، تصاویر با قابلیت ضمیمه شدن، headerهای توییتر، عکس‌های cover فیسبوک و غیره استفاده کنید. Canva به شما اجازه کنترل کامل رنگ ها، اشیا و متن برای پروژه هایتان را می دهد. این نرم افزار همراه با منبعی حرفه ای از تصاویر رایگان متعدد عرضه می شود که می توانید به بهایی کم آن را بخرید. به هر حال، شما همچنین فرصت انتخاب برای آپلود عکس های خود را به دست می آورید.

2.- Visme
Visme یک ابزار سخنرانی do-it-yourself بر مبنای مدل محاسباتی ابری است. شما می توانید از آن برای تولید محتوا‌های بصری جذاب نظیر سخنرانی‌ها، اینفوگرافیک‌ها، بنر‌ها و انیمیشن‌های کوتاه قابل مشاهده بر روی همه وسایل موجود بهره ببرید. به علاوه، محتوای منتشر شده قابلیت قرار گرفتن درون یک سایت، اشتراک گذاری پیام به طور آنلاین یا دانلود آن برای استفاده در محیطی غیر از اینترنت را دارد. یک گزینه رایگان مثل برنامه اشتراک نیز در کنار آن وجود دارد که هزینه‌اش از قبل پرداخت شده است.

3.- Inforgr.am
این یک ابزار معمولی برای رسم تصاویر اینفوگرافیک نیست. علاوه بر ایجاد تصاویری ساده، Inforgr.am به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای قابل پخش، جدول ها، نقشه ها، آیکون ها و نمودار ها را به محتوای خود بیفزایید. محتوای جدید در ادامه می تواند به آسانی در وبسایت یا وبلاگ شما گنجانده شود. وجود طیف گسترده ای از templateها در Inforgram به شما امکان انتخاب از میان آن‌ها را می دهد. علاوه بر این، افکت‌های مختلف فرصت به اشتراک گذاری آسان محتوا با دیگران را برای شما فراهم می کنند.

4.- Pictaculous
در بحث پیرامون فونت‌ها، تصاویر گرافیکی و عکس‌ها، رنگ‌ها اهمیت بسیار زیادی را پیدا می کنند. استفاده از رنگ مناسب می تواند به شیوه موثر‌تر از قبل پیامتان را انتقال دهند. به هر حال، گهگاه، یافتن سایه مورد علاقه شما می تواند بسیار سخت باشد. Pictaculous ابزاری شگفت انگیز است که به شما اجازه آپلود یک تصویر و ایجاد یک پالت رنگ از آن را می دهد. سپس امکان استفاده از رنگ ها در محتوای بصری برایتان به وجود می آید.

5. Prezi
اگر به دنبال جایگزینی برای PowerPoint می گردید، Prezi شاید پیشنهاد خوبی برای شما باشد. این ابزار نه تنها یک سری اسلاید جذاب را پیش پایتان قرار می دهد بلکه فرصتی برای ایراد سخنرانی های پُرشور با استفاده از تصاویر متحرک و افکت های انیمیشنی شگفت انگیز را به وجود خواهد آورد. به این ترتیب جلب توجه بینندگان و انتقال پیام آسان می شود. Prezi برای آن دسته از سخنرانی های غیر خطی ایده آل است که به نمایش چگونگی ارتباط میان موضوعات مختلف نیاز دارند. شما می توانید آزادانه از میان طرح‌های برتر یکی را انتخاب کنید.

6.- اسلاید‌‌‌ های گوگل
اسلایدهای گوگل جایگزین‌ رایگان و آسان دیگری برای PowerPoint به شمار می رود. وجود تم های بزرگ و ابزارهای انتقال پیام پویا به شما اجازه ایراد سخنرانی‌های حرفه ای را می دهند. شما می توانید با ذخیره کردن محتوای خود به طور آنلاین در Google Drive، ضمن مشارکت با دیگر کاربران در طول سخنرانی، از همه جا به آن دسترسی یابید. علاوه بر این، ابزار فوق فرصت باز کردن، ذخیره سازی و تبدیل فایل‌های PowerPoint را به وجود می آورد.


مترجم: مرضیه فروتن
www.creativeguerrillamarketing.com

۲۰۳۷نمایش ۹۴/۰۶/۱۰

نظرات  (۱)

۱۵ آذر ۰۰ ، ۱۶:۰۵ وب آموزان

حتما در مطالعه استراتژی ها و اصطلاحات سئو به برخی از واژه های نا آشنایی برخورد کرده اید که شما را مجبور به جستجو در گوگل کرده است. در بین ده ها اصطلاحی که در این حرفه وجود دارد، اطلاع از تعداد زیادی از آنها لازم و ضروریست. برای اینکه بیشتر در جریان این لغات و ارتباط آنها با ایجاد تولید محتوای تاثیر گذار در رتبه بندی سایت قرار بگیرید، با این مطلب تا انتها همراه باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی