بایگانی شهریور ۱۳۹۲ :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات

۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۲ ثبت شده است

۳۰شهریور
همانظور که قبلا گفته بودیم، هر هفته یه سری ابزار طراحی برا گرافیستای عزیز میذاریم که امیدواریم مورد استفاده شون قرار بگیره.
این هم دومین هفته و این دومین سری از این مجموعه...
۱۰۱۱نمایش ۴ نظر
۳۰شهریور

مشخصات آموزش:

زمان حدودی: یک ساعت
درجه سختی: مبتدی
نرم افزار های استفاده شده: ادوبی فتوشاپ
منبع: psd.tutsplus.com
ترجمه: کارگاه طراحی یاقوت
 
در این آموزش، به همراه هم میبینیم که چگونه میتوان یک باران زیبا را به یک عکس در فتوشاپ اضافه کرد. افکتهای بارانی در فتوشاپ چیز جدیدی نیستند، اما در این آموزش ما یک قدم جلوتر می رویم و یاد میگیریم که چگونه با اضافه کردن گودالهای آب و بازتابها، تصویر نهایی واقعیتری داشته باشیم. بیایید شروع کنیم!
 
۶۴۴۸نمایش ۰ نظر
۲۹شهریور

الهام گرفتن هدیه ی بزرگیست که هر کدام از ما می توانیم دریافت کنیم. این اتفاق می تواند منجر به این شود که ما کار خود را با قدرت و شور و شوق بیشتری دنبال کنیم. اما از کجا می توانیم الهام بگیریم؟ خب، خوشبختانه این مسئله در دسترس ماست. میتوانیم از افراد اطرافمان یا از محیطی که در آن هستیم و یا از جملا ت پر مایه ای که افراد بزرگ گفته اند الهام بگیریم.

طراح گرافیک و تصویر گر مالایی الاصل، تانگ هو هونگ، علاقه ی زیادی به طرح های ساده دارد. او علاقه ی زیادی دارد که طرح های خود را با جملات معروف ترکیب کند و نتیجه عالیست. او مجموعه ی خوبی از جملات تصویرسازی شده دارد که می تواند ایده های خوبی به ما بدهد. به ادامه ی مطلب بروید و این شانس را داشته باشید که مجموعه ای از کارهای او را ببینید.

۳۰۸۸نمایش ۳ نظر
۲۸شهریور

تجارت نیازمند هویت است و لوگو بهترین مشخصه‌ای است که نه تنها اهداف کسب و کار شما را به وضوح مشخص می‌کند بلکه در مشتریان شما وفاداری را نیز به ارمغان می‌آورد؛ به گونه ای که آنها این حرفه را تنها با لوگوی شما می‌شناسند. لوگو فقط طراحی جذاب را منعکس نمی‌کند بلکه احساس یک حرفه را تنها در یک نگاه اجمالی به شما القا می‌کند. استفاده از لوگو بیشتر شبیه معرفی یک کسب‌و‌کار با ساده ترین راه ممکن است.

چگونه یک لوگوی موثر بسازیم؟ در اینجا به چند نکته طلایی اشاره می‌کنیم.


۱۸۴۵نمایش ۱ نظر
۲۳شهریور

سلام
تصمیم داریم هرهفته تعدادی از آپدیت های سایت های ارائه دهنده‌ی ابزار طراحی را برای شما بگذاریم. نظرات شما و همینطور معرفی سایت های خوب می‌تواند به بهتر شدن این مجموعه ی هفتگی کمک کند.
این شما و این اولین سری از این مجموعه.
۱۳۴۹نمایش ۳ نظر
۲۳شهریور

شاید در حوزهی طراحی گرافیک، هیچ یک از عوامل به اندازهی سواد بصری نقش نداشته باشد. چه بسا ایدهی خلاقانه‌ای که علی‌رغم  نوگرایی، به علت عدم وجود و یا کمبود سواد بصری طراح، آنچه که باید بشود نمی‌شود و ایده‌ی ذهنی با آنچه که در عمل حاصل می‌شود تفاوت چشمگیری دارد.

شاید یکی از راهکارهای نزدیک شدن ایده‌ی  ذهنی به محصول نهایی، یادگیری و به کار بستن الفبای سواد بصری باشد. مواردی که اگرچه ریز و کوچک به نظر می‌رسند، اما به کار‌بردن درست هر کدام از آن‌ها می تواند تاثیر چشمگیری در چشم‌نواز کردن محصول داشته باشد.

کتاب «مبادی سواد بصری»، راهی است برای حل این مشکل. کتابی که اگرچه به لحاظ تاریخ نگارش، قدیمی به شمار می‌رود، اما مطالبش به نحوی فراگیر است که هنوز و حتی در آینده نیز مفید و کارا خواهد بود. با این که این کتاب یک کتاب دانشگاهی به شمار می‌رود اما این مسئله به روان‌بودن متن ‌آن لطمه نزده است.


مبادی سواد بصری


۲۰۴۳نمایش ۱ نظر
۲۰شهریور

همه‌ی ما خطرات تخفیف دادن به مشتری برای گرفتن کار را می‌دانیم. علاوه براین، با مشکلات چانه زدن روی قیمت نیز درگیر هستیم.

به هر حال، در دفعات متعددی مشتری‌ها موفق به به دست آوردن تخفیف می‌شوند. ممکن است آنها مشتری‌های جدیدی را به شما معرفی کنند و یا این که شاید آنها مشتری‌های خیلی خوبی بوده‌اند و شما می‌خواسته‌اید به این وسیله از آنها تشکر کنید.( یادتان باشد، همیشه پروژه بعدی را تخفیف بدهید  نه پروژه‌ی در حال انجام را تا بتوانید آنها را ترغیب کنید که برگردند.)

اما شما نمی‌خواهید مثل یک خواروبار فروشی یک کوپن تخفیف به مشتری خود بدهید. چگونه باید یک تخفیف حرفه‌ای پیشهاد بدهید بدون این که از ارزش خدمات خود کم کنید؟


graphic designer


۲۴۷۱نمایش ۴ نظر