بایگانی مرداد ۱۳۹۳ :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات

۳۴ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۹مرداد

وبسایت orname.net یک مرجع تخصصی برای دریافت پترن و الگوهای با کیفیت بالا می باشد.

این وبسایت الگوهای به روز گرافیکی را به رایگان در اختیار مخاطبان خود قرار می دهد.

Orname.net

۹۳۹نمایش ۱ نظر
۲۸مرداد



وب‌سایت ابزار ساده‌ای برای جذب مشتری به یک برند خاص می‌باشد. اگر شما در ساخت یک وب‌سایت جذاب موفق عمل کنید، فرصت بسیار خوبی برای جذب مخاطبان هدف خود به دست آورده‌اید. علاوه بر ویژگی‌های خاص بصری، قابلیت استفاده، نکته‌ای کلیدی برای افرادی است که به دنبال ایجاد یک تجربه کاربری خوب از طریق وب‌سایت می‌باشند.  اگر شما یک طراح وب‌سایت هستید، مطمئن هستم که نسبت به اهمیت قابلیت استفاده موثر و مشترک در وب آگاهی کامل دارید.
۱۰۶۲نمایش ۰ نظر
۲۸مرداد

اگر تجارت آن لاینی را شروع کرده‌اید، جلب توجه مشتریان به وب سایت تجاری شما، برای رسیدن به موفقیت بسیار ضروری و اساسی است.

 با توجه به اینکه همواره سعی و تلاش بسیاری در SEO به منظور جذب بیشتر بازدیدکنندگان انجام می‌پذیرد، اما اطمینان از بازگشت دوباره بینندگان، مطلب دیگری است. خبرنامه‌های ایمیلی فرصت مناسبی را به منظور اطلاع رسانی به بازدیدکنندگان قبلی، برای مرور دوباره و‌ب‌سایت در اختیار شما قرار می‌دهند. حتی اگر از خبرنامه‌های ایمیلی درتجارت خود استفاده نمی‌کنید، دیر یا زود به جمع مشتریانی خواهید پیوست که آن را بکار می‌برند.

۱۲۰۹نمایش ۰ نظر
۲۸مرداد

طراحی بسته بندی مواد خوراکی "امیر"

 

منبع:newsite.graphiciran.com

۹۱۵نمایش ۰ نظر
۲۸مرداد

٢١ امرداد ١٣٩٣

رونمایی از پوستر«غزه» اثر نایب رییس انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران

روز سه شنبه 21 مرداد در جلسه ی شورای عالی خانه ی هنرمندان ایران، پیش از آغاز جلسه، از پوستری که فرزاد ادیبی برای مظلومیت غزه طراحی کرده بود توسط دکتر مجید سر سنگی و استادان غلامحسین امیرخانی و ابراهیم حقیقی، رونمایی شد.
در این مراسم فرزاد ادیبی گفت بعد از دیدن و شنیدن فجایع و مظلومیت های غزه و بویژه ستمی که بر کودکان بی گناه آنجا روا می دارند، این پوستر را طراحی کردم. مثل هر واقعه ی دیگری که متاثرم می کند و با پوستری ابراز همدردی می کنم، اینجا نیز سکوت نکردم و ایده ای که از آغاز بمب باران های اخیر آن جا در ذهنم بود را در تعطیلات عید فطر اجرا کردم که دوستانی از جاهای مختلف آن را دیدند و خواستند چاپش کنند و من دیدم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است و به خانه(ی هنرمندان) دادمش. ادیبی در باره ی اثرش توضیح داد: Gaze به معنی خیره خیره تماشا کردن است که a آخر Gaza با چرخشی به e تبدیل شده است و از شعر حلاج محمدرضای شفیعی کدکنی استفاده کردم و بخشی که مردم به تماشای حلاج ایستاده بودند را برگزیده و در پوستر به کار بردم:
«...
وقتی تو روی چوبه ی دارت بودی
ما انبوه کرکسان تماشا
با شحنه های مامور
مامورهای معذور
همسان و همسکوت ماندیم...»
گفتنی ست که برخی از اعضای هیئت مدیره ی کنونی نیز پوسترهایی برای «غزه» طراحی کرده اند.

منبع:newsite.graphiciran.com

 

۹۵۷نمایش ۰ نظر
۲۷مرداد

طراحی یک جعبه سه بعدی آیکون در فوتوشاپ

در این آموزش به شما گام به گام آموزش خواهیم داد که چگونه یک آیکون جذاب در برنامه ادوبی فوتوشاپ ایجاد کنید.

پیش نمایش:

۱۶۳۳نمایش ۰ نظر
۲۶مرداد

ساخت یک تلویزیون با جزئیات در فوتوشاپ!


در این آموزش، به شما نشان خواهیم داد که چگونه یک تلویزیون قدیمی با جزئیات کامل را از یک طرح اولیه با استفاده از وکتورهای امکانات فوتوشاپ ایجاد کنید.

پیش نمایش

ابتدا به تصویری که ایجاد خواهیم کرد، نگاهی بیاندازید.

۲۸۵۷نمایش ۰ نظر
۲۶مرداد

طرح جلدهاى آیکونیک توسط: رضا زوّارى


کتابخانه‌ها و کتاب‌هاى جهان گنجینه‌ی ارزشمند بشر در حوزه‌هاى مختلف هستند. از علوم و تاریخ و جغرافی و ادبیات گرفته تا هر رشته‌ای که تصورش را بکنید. اما تمام این رشته‌ها در یک گرایش و نیاز تصویری مشترک هستند و آن طراحی گرافیک است که مأموریت دارد جلد و ظاهر آن را خلق و بر ارزش‌های کتاب بیفزاید. طراحان گرافیک جهان، مأموران هنرمندی هستند که وظیفه‌ی آرایش و زیبانگاری جهان انسانی برعهده‌ی آنها نهاده شده است.

رضا زواری، طراح گرافیک مستعد ایرانى، مقیم بوداپست مى‌باشد که دوره‌ی مدیریت هنرى وی و تاثیرش در طراحی جلد و کتاب‌سازی انتشارات سوره مهر فراموش نخواهد شد. دوره‌اى که علاوه بر تولید آثار خلّاق و قابل تحسین، هنرمندان شایسته‌ای هم پرورش یافتند. رضا زواری متولد سال ١٣۵۶ در تهران است و هم اکنون به صورت فعّال با ناشران اروپایی مشغول به فعالیت است.

۱۶۶۶نمایش ۰ نظر
۲۶مرداد

ترجمه رضا سالاری فر


این روز‌ها تقریبا هر کسی می‌تواند با استفاده از نرم افزار فونتهایی برای استفاده در کامپیو‌تر خود ایجاد کند. اما طراحی یک فونت با کیفیت که دیگران بخواهند از آن استفاده کنند بسی دشوار‌تر است. بسیاری از جنبه‌ها مانند فرم حروف، سبک حروف، کرنینگ، سریف یا سن سریف بودن برای طراحی حروف وجود دارند.

طراحی یک فونت با کیفیت می‌تواند دستاورد بزرگی باشد. بیانیه‌ای از شخصیت طراحی شما و امکان پست آن بر روی وب برای نمایش قابلیت‌های طراحی گرافیک شما به دیگران. با این حال یک معضل که توسعه دهندگان فونت با آن مواجه هستند این است که چگونه فونتهای خود را نامگذاری کنند.
این یک تصمیم مهم است، از این نظر که نامی که شما انتخاب می‌کنید می‌تواند در موفقیت یا شکست آن در آینده موثر باشد. در اینجا راه‌هایی برای انتخاب نام مناسب برای فونت شما وجود دارد.

۱۴۲۱نمایش ۰ نظر
۲۶مرداد


آثار زیر ، 30 تایپوگرافی متفاوت از یک هنرمند کویتی می باشد که سعی کرده است اسم مبارک الله را در شکل های متفاوت خلق کند.


۸۵۸۷نمایش ۸ نظر