بایگانی آذر ۱۳۹۳ :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات

۳۹ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۹آذر

حتماً می‌دانید که هر طرح حرف، شخصیت و هویت خاص خود را دارا است. آیا بینندگانی که با طراحی آشنایی ندارند، می‌توانند شخصیت پردازی در حروف را تشخیص دهند؟ و اگر بتوانند چه دریافتی از آن خواهند داشت؟

۹۶۲نمایش ۰ نظر
۲۹آذر


تنها روشی که در طول مسیر زندگی، رسیدن به انتظارات و استاندارهای مورد نظر را در فعالیت‌های فردی یا گروهی به ما نشان می‌دهد، بازخوردهای شفاهی یا کتبی افراد است.
یکی از روش‌های اطلاع از بازخوردها، جمع آوری داده‌ها با استفاده از پرسش‌نامه است. پرسشنامه برای اولین بار توسط سر فرانسیس گالتون انگلیسی در قرن نوزدهم طراحی و ابداع گردید.

۱۳۶۴نمایش ۰ نظر
۲۹آذر

صالح زنگانه

۳۴۳۷نمایش ۲ نظر
۲۹آذر

۷۹۵نمایش ۰ نظر
۲۹آذر

مجموعه ی زیر ، تعدادی وکتور ابر می باشند که با کیفیت بالا و صورت فایل Psd جمع آوری شده اند.

در ادامه ی مطلب می توانید این مجموعه را دریافت نمایید.

۱۶۳۰نمایش ۰ نظر
۲۹آذر

۷۷۶نمایش ۰ نظر
۲۹آذر

ترم SVG درست برای زمان های حالا ایجاد شده است. تمام شرکت های طراحی ترجیح می دهند که به صورت دیوانه دار از SVG در هرجایی استفاده کنند .... اما واقعا می دانید که SVG چیست؟
البته شما می دانید که این یک فرمت گرافیگی است که به رزولوشن وابسته نمی باشد یا به زبان ساده یک فرمت وکتور تصویری است ... اما این واقعا چیست؟ چگونه کار می کند؟ چه چیزی آن را از EPS، WMF، JPG و PNG متفاوت می کند؟ اینجا سوالات زیادی وجود دارد که شما در ذهن تان دارید اما تاکنون یک توضیح ساده در مورد آن پیدا نکرده اید که همه اینها را توضیح دهد.

۲۰۹۲نمایش ۳ نظر
۲۹آذر

لکه های قهوه دلخواه در فوتوشاپ بسازید

چیزی که شما ایجاد خواهید کرد!
لکه های قهوه یک مدل خاص از افکت هستند که اتفاقات را به المان ها راهنمایی می کنند. طبیعت سیال گونه افکت، تولید مجدد دیجیتالی را در حالت واقع گرایانه سخت می کند. خوشبختانه با تمرین به راحتی می توان آنها را ساخت، تقریبا حتی غیرقابل جلوگیری است! آموزش در ادامه را دنبال کنید تا به لکه های قهوه دلخواه تان برسید.

۱۰۴۹نمایش ۰ نظر
۱۱آذر

به بهانه ی 9 امین سالگشت مرتضی ممیز ، دو پروژه از نشانه‌های او را به همراه اتودهای منتشر نشده‌ی آن‌ دعوت می‌کنیم.

۱۶۳۴نمایش ۱ نظر
۰۹آذر

علی دهباشی با هوشیاری در پی آن است که خوانندگان خود را با کسانی که وجودشان در راه ادب و فرهنگ و هنر ایران کنونی مؤثّر بوده است دمساز کند.این بار کسی را به خوانندگان‏ می‏خواهد بشناساند که اکنون شناخته و شاخص است و ممیزات هنر و کمال او را همه اصحاب‏ قلم و هنر دیده‏اند و آفرین کرده‏اند.پس از قلمهای شکسته و ناآگاه چون منی توقع آن نمی‏توان‏ داشت که«مرتضی ممیز»را شناخت.خوانندگان تردید نکنند که یک کلمه هم نمی‏توانم در وصف‏ هنر والای او بنویسم.مشک آنست که خود ببوید و من که عطّار نیستم چه بگویم.

۷۸۸نمایش ۰ نظر