بایگانی تیر ۱۳۹۴ :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات

۳۱ مطلب در تیر ۱۳۹۴ ثبت شده است

۲۳تیر

دروغ: ما یک آژانس وب دیزاین معتبر هستیم.
حقیقت: فقط من هستم که با لباس زیر پشت لپ تاپ خود در خانه ام نشسته ام.

۱۱۵۷نمایش ۴ نظر
۲۲تیر

استودیو  Duncan Shotton متعلق به یک گرافیست جوان انگلیسی ست که در شهر توکیو ژاپن اقامت دارد. او در این استودیو به خلق پروژه های خلاقانه ای دست می زند که در نوع خودشان منحصر به فرد و جذاب هستند و شاید اولین بار باشد که با ایده های او مواجه می شوید.

او متولد 1985 است و امروز پس از ده سال کار مستمر بصورت بین المللی به کار آزاد طراحی گرافیک و ایده پردازی مشغول است. 

یکی از پروژه های این استودیو طراحی نشانه های کتاب است که با شیوه ای جدید اجرا شده است. در این پروژه سعی شده است علامتی برای قسمت های خواندنی کتاب ها ، یا قسمت های مهمی که می خواهیم آنها را بیاد داشته باشیم طراحی شود. این علامت های به شکل های گوناگون طراحی شده اند و به مکان های معروف، شهرهای مشهور ، اتفاقات مهم یا کاراکترهای برجسته ی دنیا پرداخته است و هرکدام پیامی را منتقل میکنند و دیگر خبری از نشانه های ساده ی قدیمی نیست.در ادامه قسمتی از این پروژه را مشاهده میکنیم .

۱۲۴۱نمایش ۰ نظر
۱۶تیر

آیا لوگوی شرکت شما خوب است یا ضعیف؟ اگر یک بوکسور از خود بپرسد که دوست دارم بدانم محمدعلی کلی نظرش در مورد Hook  راست من چگونه است یک دیزاینر هم باید از خودش بپرسد Paul Rand در مورد لوگوی من چه فکر می‌کند؟
Paul Rand هنرمند آمریکایی و یک گرافیک دیزاینر است که به خاطر طراحی لوگوهایش مشهور است. از جمله لوگوهای مشهوری که او طراحی کرده می‌توان به لوگوی IBM ،  UPS ، Enron, Morningstar، وستینگهاوس، ABC و شرکت NeXT (استیو جابز) اشاره کرد.

۱۴۵۴نمایش ۰ نظر
۱۶تیر

به نظر من ایده یه طرز تفکر قابل اجراء ، منطقی و زیباست و زمانی که به یک طرح تبدیل میشه ، اون طرح رو از سایرین متمایز میکنه و به خلق یک اثر جدید که شاید تا به حال فرد یا فراد دیگه ای به اون فکر نکردن منتهی میشه . ایده ها در زمینه های مختلفی و در ابعاد متفاوتی وجود دارن . مثلا در طراحی وب ، استفاده از عناصر و اجسام واقعی در طرح ها میتونه یک ایده باشه و یا نوع چیدمان و یا حتی رنگ بندی میتونه یک ایده جدید باشه .

۱۰۹۸نمایش ۰ نظر
۱۶تیر

استودیوی پوزیتیو دیزاین (Posetive Design99)، توسط اسکات لمبرت (Scott Lambert) راه اندازی شده است. اسکات در زمینه های مختلفی نظیر طراحی، نقاشی و نویسندگی تخصص دارد و متولد و بزرگ شده‌ی شهر سوثامپتون (Southampton ) انگلیس می‌باشد. وی در اروپا، خاورمیانه و آسیا تجربیاتی مختلفی دارد و در حال حاضر، همراه با شرکایش در سنگاپور مستقر است.

یکی از پروژه های این استودیو Aminals نام دارد. این پروژه با هدف طراحی یک هویت بصری و تصویرسازی برای یک مرکز بازی کودکان به دور از تمام کلیشه های موجود در بازار کلید خورده است.

هدف این پروژه پرداختن به یکی از نیازهای مهم کودک یعنی ارتباط با حیات وحش است بطوری که هیچ گاه قبلا به آن پرداخته نشده باشد. از این رو تصویرسازی این پروژه با شکل خاصی انجام شد تا بتواند صمیمیت و ارتباط لازم را با کودکان برقرار نماید.

والدین کودکان همواره به نیازهایی همچون استراحت کافی، بازی، ورزش، کلاس های مختلف و ... برای کودکانشان اهمیت می دهند و نیاز به ارتباط با حیات وحش در سن کودکی را کم اهمیت تر می دانند. این پروژه برای ارتباط بیشتر کودکان با محیط حیات وحش و حیوانات اجرا شد که درادامه قسمتی از این کمپین را می بینید :

۱۴۹۷نمایش ۰ نظر
۱۶تیر

مجموعه آیکون dashel

45 آیکون با فرمت هایpng , psd , ai

۱۱۱۲نمایش ۰ نظر
۱۶تیر

در این مطلب مجموعه ای از افکت های متنی را تهیه کرده ایم که بصورت action در فتوشاپ عمل میکنند و به متن شما حالت نوشته آبرنگ می بخشند.

۹۸۷نمایش ۰ نظر
۱۶تیر

selection یا انتخاب در فتوشاپ یکی از مباحث بسیار مهم و عمیق است که راه و روش های زیادی برای آن وجود دارد.برای جدا کردن بخشی از تصویر یا تغییر دادن نور و رنگ آن  ، نیاز داریم تا آن انتخاب کنیم. گاهی اوقات قسمت مورد نظر ما بسیار تاریک است ، گاهی اوقات دارای جزییات زیادی است ، گاهی اوقات بسیار نورانی است و ... برای هرکدام از این حالات روش های خاصی وجود دارد تا کار ما آسان تر و دقیق تر شود.

۱۱۶۹نمایش ۰ نظر
۱۶تیر

جامعه ایمانی مشعر با هدف  توسعه ایده های نوین در فضاسازی شهری ؛ نشان نوشته محرم 1394 را با موضوع شعار محوری هیهات منالذّله در حوزه گرافیک محیطی ، طییک فراخوان عمومی به مسابقه می­گذارد.

۹۳۱نمایش ۰ نظر
۱۳تیر

پروژه New Netherlands 

طراح گرافیک  : آژانس تبلیغاتی Momkai

۱۰۹۷نمایش ۰ نظر