بایگانی شهریور ۱۳۹۴ :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات

۱۶ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

۱۱شهریور
لوگوی جدید گوگل در سال 2015

۳۳۴۰نمایش ۱۵ نظر
۱۰شهریور
رهایی از جهش رنگ هنگام گرفتن خروجی در فوتوشاپ

الان که این نوشته رو دارم مینویسم دقیقا نمیتونم رنگا رو ببینم چون چند ساعته همینطوری با فوتوشاپ و رنگا و نورای مونیتور دارم بازی می‌کنم. ولی خب نتیجه این شد که امیدوارم برای شما هم مفید باشه.

شماهم اگر برای طراحی وب، گاهی از فوتوشاپ استفاده می‌کنید، حتما به این مشکل برخوردید که هنگام خروجی گرفتن برای وب (Save for web and devices) نتیجه‌ای که از کار حاصل میشه، با چیزی که در فوتوشاپ روش کار می‌کردید اندکی متفاوت هست و این خیلی بده. تصور کنید که ساعت‌ها وقتتون رو صرف پیدا کردن رنگ‌های مناسب کردید و بخاطر این مشکل، کارتون چیزی که میخواستید نشد.

۵۲۱۹نمایش ۴ نظر
۱۰شهریور
20 لوگوی ink

۲۱۷۸نمایش ۳ نظر
۱۰شهریور

۲۱۸۰نمایش ۱ نظر
۱۰شهریور
هویت بصری شهر گرگان

۲۳۱۷نمایش ۱ نظر
۱۰شهریور
طراحی پروژه We Run London

۱۹۶۳نمایش ۱ نظر
۱۰شهریور
نگاهی به آثار هنرمند اوکراینی Oleglega

Oleglega هنرمند جوان اوکراینی ست که در زمینه طراحی گرافیک دو بعدی فعالیت بیشتری انجام داده است. طبق گفته ی او ، علاقه بیشتری به طراحی کاراکتر و فضاسازی بازی های دو بعدی دارد.

سبک کارهای او، اغلب تصویرسازی های خلاقانه و فراوقعی ست و سعی کرده است کاراکترهای موردنظرش را با مفاهیم لازم در پروژه هم خوان و مرتبط طراحی نماید.

در زیر بخشی از کارهای این هنرمند اوکراینی را مشاهده می نمایید.

۲۰۳۱نمایش ۱ نظر
۱۰شهریور
بهترین ابزارهای تولید محتوای بصری

ام بی ای نیوز: امروزه، دنیای کسب و کار روز به روز رقابتی‌تر از قبل می شود. صرف نظر از نوع صنعتی که شما در آن فعالیت می‌کنید، احتمالا کسب و کارها یا شرکت‌های متعدد دیگری نیز در بازار کوچک و پر سودتان هستند که برای جلب توجه مشتریان، followerها و طرفداران به سوی خود با هم رقابت می کنند. یکی از بهترین راه‌ها برای جذب افراد به سوی اقدامات خود در زمینه بازاریابی، استفاده از محتوای بصری است. در ترکیب با متن، محتوای بصری می تواند در مسیر جلب توجه و علاقه مردم به سوی خود بسیار موثر واقع شود.

در زیر به معرفی بهترین ابزارهای موجود برای تولید محتوای بصری می پردازیم:

۲۰۳۸نمایش ۱ نظر
۱۰شهریور

لوگوی Nike یکی از شناخته ‌شده ‌ترین لوگوهای دنیا است و داستان تولد ساده و حیرت ‌انگیزی دارد. لوگو توسط طراح گرافیکی به نام کرولین دیویدسن در سال 1971 طراحی شد و او فقط 35 دلار برای این طراحی با ارزش دریافت کرد.

۲۱۵۷نمایش ۰ نظر
۰۲شهریور

در تصویر بالا که تایپ‌فیس تیتر بر روی کلمه‌ی «سرخ» اعمال شده است فضای منفی بزرگی بین حرف «ر» و «خ» تشکیل شده است. در تایپ‌فیس تیتر کرسی ثابتی برای پاشنه‌ی حروف در نظر گرفته شده است تا پایین‌ترین نقاط تایپ‌فیس در سطرها موازی به نظر برسند. این تصمیم در طراحی تایپ‌فیس‌های دیگری نیز گرفته شده است که در موقعیت‌های مشابهی مانند کلمه «سرخ» فضای منفی ناهمگونی را ایجاد می‌کند. در تصویر پایین که همان کلمه با تایپ‌فیس کریم تایپ شده است این مشکل را با استفاده از کرنینگ می‌توان حل کرد ولی در همین تایپ‌فیس کلمه‌ای مانند «پرچ» مشکل زا می‌شود.

۲۷۰۵نمایش ۰ نظر