بایگانی خرداد ۱۳۹۳ :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات

۳۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

۲۷خرداد

یک.تهران امروز

نشانه نوشته «تهران امروز» را مانند بسیاری دیگر از نشانه نوشته هایی که به او سفارش می دهند ، طراحی می کند؛ ولی گمان نمی برد روزی بنر روی بیلبورد تبلیغاتی این روزنامه در خیابان ها پاره شود ؛ نشانه نوشته به صحن علنی مجلس برود  و حتی جهت پاره ای از توضیحات به دادگاه مطبوعاتی احضار شود ؛ اما همه اینها اتفاق می افتد؛ چرا که نویسنده روزنامه ای در نشانه نوشته  او زنی را در حال نمایش حرکات موزون رویت کرده بود!

هیچ یک از تلاش ها و آثارش به اندازه این جریان، نام او را بر سر زبان رسانه های داخلی و خارجی نینداخت و کسی حرفی از او به میان نیاورد که دامون خان جان زاده کیست و کدام کار مهم و بزرگی را انجام داده است؛ والبته بسیاری او را به عنوان طراح نشانه نوشته « تهران امروز» شناختند.

۵۶۲۳نمایش ۲ نظر
۲۷خرداد

شما باید به اهمیت لوگوی یک شرکت کاملاً واقف باشید. لوگوها در همه جا دیده می‌شوند، از عنوان وب سایت‌ها گرفته تا نگاه دقیق مشتریان، بینندگان، تهیه کنندگان و حتی مطبوعات. به عبارت دیگر، لوگوی شرکت شما جذب کننده افرادی است که به نوعی با تجارت شما ارتباط دارند و اولین احساس را نسبت به یک شرکت در آن‌ها بوجود می‌آورد. لوگوی شما حتی اگر بسیار کوچک باشد، بزرگترین شناسنامه برند شما محسوب می‌شود.

عدم وجود یک طراحی خوب برای لوگو، تصویر یک برند را به سرعت از چشم می‌اندازد. تسخیر ذهن و قلب مشتریان با یک لوگوی به یاد‌ماندنی، بوجود آورنده تمایز بین موفقیت و شکست در تجارت می‌باشد. لوگو مفهومی است که ویژگی‌های اصلی و جهت دهی اساسی محصول یا خدمت ارائه شده از سوی شما را، به مخاطبان نشان می‌دهد. از سوی دیگر لوگو بخش ضروری است که مشاهده‌ی بازخورد مشتریان بالقوه را نیز مسیر می‌سازد.


۲۱۶۲نمایش ۱ نظر
۲۶خرداد

در این روزهای داغ جام جهانی، ما نیز نمیخواهیم از این قافله عقب بمانیم. برای همین، در این پست نگاهی داریم به پوسترهایی که هنرمند برزیلی، کریستیانو سیگویرا به سفارش کمپانی ESPN برای 32 تیم حاضر در جام جهانی خلق کرده است. در یک کلام، این پوسترها بسیار جذاب هستند.

هر پوستر، نام مرسوم هر کشور، بازیکن یا بازیکنان اصلی آن تیم و عناصری را که می تواند نماینده فرهنگ و سلایق مردم آن کشور باشد در خود دارد. من به عنوان یک ایرانی، پوستر مربوط به تیم ایران را به دیوار اتاقم زده ام اما پوسترهای اکوادور، اسپانیا و روسیه جذابتر از بقیه به نظر می رسند. شما کدام پوستر را می پسندید؟

۲۱۴۲نمایش ۱ نظر
۲۶خرداد

 

در آموزش پیش رو، شما خواهید آموخت که چگونه با استفاده از نرم افزار ادوبی ایلستریتور یک بستنی لذیذ را ایجاد نمایید.


تصویر نهایی

این تصویر نهایی بستنی ای است که ما خلق خواهیم کرد.

۲۷۱۷نمایش ۱ نظر
۲۶خرداد

پروژه‌ی حاضر برای تبلیغ گالری به نام Papers  توسط شرکت تبلیغاتی Atipo انجام گرفته است. در اینجا تعداد محدود 15 فیلم به نمایندگی از فیلم های برجسته انتخاب و به گونه ‌ای توسط چند برگ کاغذ نشان داده شده‌اند. شما هم می‌توانید فیلم های دیگری را انتخاب و کاغذ آن‌ها را بسازید، دست بکار شوید! خلاقیت خود را بکار گیرید


۱۹۳۱نمایش ۱ نظر
۲۶خرداد

یک طراح گرافیک ، برای آنکه بتواند قالب های سایت بهتر و به روزتری را طراحی کند ، می بایست خود را در جریان روند طراحی قالب های سایت های گوناگون در دنیا قرار دهد.  رصد نمونه کارهای طراحان حرفه ای دیگر سبب می شود ذهن طراح خلاق تر و پویاتر گردد و همچنین از متدهای نوین طراحی از جمله طراحی سایت مطلع گردد.

در این مطلب شما را با چند قالب وبسایت که از روش های جدید بهره برده اند آشنا میکنیم.قالب هایی که در آنها از رنگ بندی های چشم نواز و المان های امروزی استفاده شده است و  دقت در آن ها می تواند شما را با شیوه های طراحی جدید آشنا سازد. فایل لایه باز این قالب ها نیز جهت استفاده قرار داده شده است.

۱۳۵۰نمایش ۰ نظر
۲۶خرداد

.FontCreator یک نرم افزار قدرتمند در زمینه طراحی فونت و محصول گروه نرم افزاری High-Logic میباشد. شما با این نرم افزار میتوایند فونت های مورد نیازتان را خودتان طراحی کنید و با فرمت های مختلف ذخیره کنید و از آنها در نرم افزارهای مختلف استفاده کنید. این برنامه ابزار بسیار مناسبی برای طراحان و گرافیست ها میباشد و در عین حال برای کاربران تازه کار نیز بسیار مناسب و با رابط کاربری آسان میباشد. در نسخهء حرفه ای شما توانایی این را دارید تا فونت های مختلف را با کیفیت مناسب و متفاوت طراحی کنید. همچنین با این نرم افزار بسیار سریع و قدرتمند میتوانید با وارد کردن نقش های خود فونت های زیبا طراحی کنید. البته شایان ذکر است که این برنامه فونت های فارسی را هم به راحتی ویرایش و ایجاد میکند. پس اگر شما یک طراح یا هنرمند حرفه ای هستید و نیاز به ایجاد فونت جامع و قوی دارید یا شخصی هستید که برای کارهای روزمره و یا علاقهء خود به فونت دلخواه نیاز دارید نرم افزار Font Creator یک انتخاب بسیار مناسب برای شما میباشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار:

۱۵۶۳نمایش ۰ نظر
۲۵خرداد

اگر شما نیز علاقمند به طراحی وب سایت و خواندن مقالات طراحی وب سایت باشید میدانید که این عرصه روز به روز در حال تغییر و پیشرفت می باشد. عقب نبودن از زمانه تنها کلید برای بقای در این رشته است.

ما امروز برای شما مقاله ای تدارک دیدیم که در حقیقت دورنمای طراحی وب سایت را در سال 2014 بیان مینماید.

با دقت در مواردی که به عنوان روندهای طراحی وب سایت ها در سال 2014 مطرح گردیده متوجه خواهید شد که این موارد پیشتر نیز در سال 2013 شروع به استفاده گردیده است و عمده این موارد در حقیقت ادامه رونده و تکمیل کننده راه قبل می باشد. آینده طراحی وب سایت که بسیار روشن است، ولی باید دانست که برای بقای خود چه کاری باید انجام داد، پس همراه ما با این مقاله باشید.

 

۲۰۴۴نمایش ۰ نظر
۲۴خرداد

عادات روزانه می‌تواند بزرگترین دشمن خلاقیت باشد.

برنامه‌ریزی زمانی، روش خوبی برای اتمام کارهاست. عادت‌های روزانه نیز، تاثیر اعجاب انگیزی بر ذهن ما داشته و به نحو مطلوبی از هدر رفت زمان جلوگیری کرده، و کارایی بیشتری را در فعالیت‌های خلاقانه ایجاد می‌کنند. اما، وقتی به دنبال رسیدن به یک طراحی ممتاز و متمایز هستیم، تکرار روش خطرناکی است که پروژه‌ها را درمسیر متداول و عادی قرار می‌دهد. عادات روزمره و خلاقیت معمولاً ترکیب خوبی را به وجود نمی‌آورند و خروجی این ترکیب غالباً سرشار از ایده‌های عادی و معمولی خواهد بود.

در این مقاله، مجموعه‌ای از روش‌های بسیار خوب، برای فرار از محیط پروژه‌های عادی و ورود به دنیایی غیر منتظره و پیش بینی نشده را فراروی شما قرار می‌دهیم.

۲۵۱۴نمایش ۰ نظر
۲۴خرداد

چیزی که شما خلق خواهید کرد!

در این آموزش، من به شما نشان خواهم داد که چگونه یک تصویر از صورت با چشم های جدا شده ایجاد کنید. این آموزش با استفاده از تکنیک های ساده یک ماسک از صورت خودم را نشان می دهد. بیایید شروع کنیم!

۳۵۸۳نمایش ۱ نظر