با استفاده از Webydo، وبسایت ایجاد، مدیریت و منتشر کنید! :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۵آذر

وبسایت های شما به منزله صورت شما در فضای مجازی است. 

و این زمانی کامل می شود، که مخاطبان ترجیح بدهند به وبسایت شما مراجعه کنند. و در نهایت استفاده کنندگان و بینندگان وبسایت شما تبدیل به مشتریان وفادارتان گردند. همه چیز زمانی شروع می شود که وبسایت شما بی نظیر، زیبا و عالی طراحی شده باشد. 


در حقیقت اگر شما می خواهید یک وب سایت ایجاد کنید باید موارد زیادی را در نظر بگیرید. شما می توانید یک طراح وب ماهر استخدام کنید یا می توانید از ابزار ساخت وب سایت آنلاین بهره ببرید. اما این زمانی اتفاق می افتد که هم شما یک طراح قابل اعتماد نباشید و هم ابزار ایجاد وب سایت آنلاین آن طور که می خواهید باشد. 

با همین سناریو، آن چیزی که شما می خواهید یک سری ابزار طراحی وب است که برای استفاده آسان باشد و به طراحان استقلال در خلاقیت را بدهد تا آنها بتوانند وب سایت های بی نظیر و زیبا طراحی کنند. 

یکی از این ابزارهای طراحی وب عالی که به شما اجازه می دهد با آزادی کامل وب سایت ها را ایجاد و مدیریت کنید، Webydo است. 



با استفاده از محیط توسعه یافته ی وب سایت Webydo شما می توانید به راحتی وب سایت های HTML بی نظیر از صفر ایجاد کنید. شما اصلا نیازی به کد نویسی ندارید و به هیچ وجه لازم نیست دانش اختصاصی خاصی را داشته باشید. Webydo طراحی وب را کاملا آسان می کند. بعلاوه به شما ابزارهای گوناگون و هرآنچه برای ایجاد یک وب سایت شگفت آور نیاز دارید را در اختیارتان قرار می دهد. 


Webydo به صورت فزاینده ای در بین طراحان و مدیران وب ها گسترش پیدا کرده است. برای شما تعجب آور است اگر بدانید که بالغ بر شصت هزار وب سایت با استفاده از Webydo طراحی شده است. Webydo به صورت مساوی برای طراحان حرفه ای وب سایت و مدیران سایت هایی که می خواهند نبوغ خلاقانه و رویاهای خود را با ایجاد وب سایت واقعیت ببخشند، مفید است. 


طراحان وب پیش از این هم Webydo را به خاطر خصوصیات توانمند و ویژگی های وسیع آن تحسین می کردند. این به طراحان اجازه می دهد تا هر طرحی که مشتریان ایجاد سایت در ذهن داشتند را ایجاد کنند. بنابراین اگر شما هم مشتاق طراحی یک وب خوب و محیط کاری ایده آل برای ایجاد وب سایت شگفت انگیز هستید بنابراین Webydo می تواند یک حل کامل برای شما باشد. همانطور که قبلا نیز اشاره شد، Webydo می تواند همان طور که توسط طراحان مورد استفاده قرار می گیرد توسط مدیران سایت ها که هیچ گونه مهارت و تخصصی نیز ندارند مورد استفاده قرار گیرد. شما می توانید از Webydo برای ایجاد وب سایت های بی نظیر برای مشتریان تان استفاده کنید. 


خب، در کنار اینکه Webydo کنترل کامل و ماهرانه ای از طراحی وب به شما می دهد، Webydo توانایی تبدیل طراحی گرافیکی شما را به کد HTML و یک سیستم مدیریت محتوا برای مشتری شما، دارد. وب هایی که با Webydo طراحی کرده اید، پیکسل به پیکسل دقت و ظرافت دارد. با Webydo شما نه نیازی به یک توسعه دهنده دارید و نه نیازی به نوشتن کد ها به صورت دستی دارید. 


Webydo یک حل فراگیر به همراه یک استودیو طراحی آنلاین برای شما می آورد که با یک CMS برای مشتریانتان همراه است. این همچنین همراه با ویژگی ویرایشگر CMD است که ویرایش محتوا را واقعا آسان می کند و تغییرات و نتایج را سریعا نشان می دهد. CMD جمع شده، الگوی WYSIWYG را دنبال می کند که بر اساس آن، آن چیزی که شما می بینید همان اتفاق افتاده است. جدا از ایجاد و مدیریت ویژگی ها، Webydo همچنین یک میزبانی فراگیر پیشرفته را تامین می کند. شما کافی است بر روی دکمه انتشار (Publish) کلیک کنید و سایت شما در سرورهای Webydo با استفاده از صنعت پیشرفته میزبانی فراگیر Webydo ، بالا می آید. 


Webydo یک نرم افزار کاملا حرفه ای طراحی وب است که فرصت طراحی روی سایت را برای شما فراهم می کند. محیط کاری که برای شما فراهم می کند به گونه ای است که کنترل کامل بر اجزای طراحی دارید. شما می توانید مکان، فونت، تایپوگرافی، بزرگنمایی تصاویر، پس زمینه و تعداد زیادی از اجزای طراحی را به خوبی کنترل کنید. 


شما حتی می توانید از انتخاب صفحات طراحی های گذشته برای ذخیره زمان استفاده کنید. نرم افزار قابلیت کندن و انداختن را دارد که شما را قادر می سازد تا المان هایی نظیر تصاویر، لینک ها، فرم ها و ویدوها را آپلود کنید. بهترین بخش استفاده از Webydo جایی است که نیازی به برنامه نویسی نیست. شما می توانید وب سایت HTML ایجاد و مدیریت کنید. نرم افزار به صورت اتوماتیک طراحی شما را به کد W3C تبدیل می کند. 


بنابراین این نرم افزار واقعا مهارت های برنامه نویسی نیاز ندارد. وب سایت هایی که شما با استفاده از Webydo می سازید، با مرورگرهای عرضی، زمینه های عرضی و تعداد زیادی از مرورگرهایی که در دسترس مخاطبان یا مشتریان هدف قرار دارد سازگار است. همراه با طراحی و مدیریت ویژگی ها، این نرم افزار از تولید سریع پشتیبانی می کند. شما کافی است تا بر روی دکمه انتشار کلیک کنید آنگاه وب سایت شما به صورت زنده روی خط خواهد بود. شما لازم نیست چیزی را تنظیم، نصب، آماده یا بهینه کنید. 


شما حتی می توانید صفحات سازگار با فیسبوک بسازید و همچنین می توانید از لینک های شبکه های اجتماعی برای وب سایت تان استفاده کنید که این کار باعث ایجاد یک فرصت بزرگ برای ارائه وب سایت تان در کانال های اجتماعی است.  


Webydo همچنین ابزارهای سئو برای شما فراهم می کند که با استفاده از آن شما می توانید جایگاه وب سایت تان را در موتورهای جست و جو مانند گوگل، یاهو، بینگ و ... بهینه کنید. 


Webydo می تواند به صورت رایگان استفاده شود و همچنین با یک طرح اضافی استفاده شود. برای استفاده رایگان، شما فقط باید برای شماره طراحی تان اسم نویسی کنید و می توانید ایجاد و مدیریت وبسایت را شروع کنید. شما می توانید طرح اضافی را انتخاب کنید اگر مشتری سایت شما می خواهد که سایت بر روی دامنه خودش منتشر شود. 


با همه این توصیفات، Webydo یک ابزار طراحی قوی، پیشرفته، آسان برای استفاده است که به شما اجازه می دهد تا به راحتی وب سایت های زیبا، شگفت انگیز، بسیار عالی و کاربرپسند ایجاد کنید. 


منبع codefear.com


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی