۲۲ارديبهشت
شاید بتوان به جرئت گفت بخش بزرگی از گرافیک را تبلیغات تشکیل میدهد. هدف از تبلیغات انتقال پیام است که این پیام میتواند یک پیام تجاری صرف یا یک پیام فرهنگی،اطلاع رسانی و آموزشی باشد. آنچه تبلیغات را از یکدیگر متمایز میکند زیبایی بصری و میزان تاثیر آن بر مخاطب است. میتوان یکی از معیارهای ارزیابی یک تبلیغ را میزان اثرگذاری آن دانست، برای بالا بردن کیفیت تبلیغات بر اساس این معیار راهکارهای زیادی موجود است که مهترین آن خلاقیت است. خلاقیت میتواند به شکل های مختلفی بکار رود، آن چیزی که اهمیت دارد جلب توجه مخاطب و تاثیر گذاری مثبت آن میباشد.
۲۵۸۱نمایش
۹۳/۰۲/۲۲