۰۹مهر
به نقل از سایت پان آت،بنیاد غیرانتفاعی D&AD (طراحی و کارگردانی هنری بریتانیا) که در سال ۱۹۶۲ میلادی بنیان گذاری شده طراحی های خلاقانه ی کانون های تبلیغاتی را با تاکید بر تاثیر رویکرد جدید خلاقیت و نوآوری بر افزایش عملکرد تجاری در طی فراخوان هایی معرفی می کند. از میان فعالیت های گوناگون این بنیاد جوایز حرفه ای D&AD و نمایش سالیانه ی آثار برگزیده ی طراحی و دنیای تبلیغات از همه شناخته شده تر هست.
اوایل سال آینده ی میلادی صدها تن از ایده پردازان بزرگ گرد هم میایند تا هزاران اثر رسیده برای شرکت در این مسابقه در رشته های طراحی، برندینگ، بسته بندی، گرافیک، تایپوگرافی، طراحی روزنامه و مجله، موزیک ویدئو و فیلم سازی، عکاسی، طراحی محصول، ارتباطات سینمایی و تلویزیونی، نویسندگی، تصویر سازی و طراحی محیطی را داوری کنند. هر داور در ۲۵هیات داوری مجزا و طی ۲۵ روز آثار را قضاوت می کنه و به صورت مخفی به آن ها رای می دهد، آرائی که هرگز برملا نمی شوند.
آثار برای ورود به نمایشگاه سالانه ی D&AD انتخاب می شوند و از میان آن هها تعدادی برای دریافت جایزه ی مداد زرد، نشان اعلای خلاقیت، برگزیده می شوند. از بین این آثار تعدادی هم برای دریافت جایزه ی مداد سیاه انتخاب می شوند. این آثار به صورت تخصصی مورد برسی قرار می گیرند و تنها کسانی موفق به دریافت این جایزه می شوند که پیشگام بوده و یا تعریف تازه ای از استفاده از ابزار خلق اثر ارائه کرده باشند. جایزه ی مداد سفید هم به اثری تعلق می گیرد که تغییرات تازه و مثبتی را در رشته ی خودش ایجاد کرده باشد. آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۸ فوریه ۲۰۱۵ هست و علاقه مندان میتوانند از وب سایت رسمی این مجموعهdandad.org برای دریافت اطلاعات بیشتر بازدید کنند. در ادامه تعدادی ازآثار برگزیده پوستر سال قبل نمایش داده می شود.
اوایل سال آینده ی میلادی صدها تن از ایده پردازان بزرگ گرد هم میایند تا هزاران اثر رسیده برای شرکت در این مسابقه در رشته های طراحی، برندینگ، بسته بندی، گرافیک، تایپوگرافی، طراحی روزنامه و مجله، موزیک ویدئو و فیلم سازی، عکاسی، طراحی محصول، ارتباطات سینمایی و تلویزیونی، نویسندگی، تصویر سازی و طراحی محیطی را داوری کنند. هر داور در ۲۵هیات داوری مجزا و طی ۲۵ روز آثار را قضاوت می کنه و به صورت مخفی به آن ها رای می دهد، آرائی که هرگز برملا نمی شوند.
آثار برای ورود به نمایشگاه سالانه ی D&AD انتخاب می شوند و از میان آن هها تعدادی برای دریافت جایزه ی مداد زرد، نشان اعلای خلاقیت، برگزیده می شوند. از بین این آثار تعدادی هم برای دریافت جایزه ی مداد سیاه انتخاب می شوند. این آثار به صورت تخصصی مورد برسی قرار می گیرند و تنها کسانی موفق به دریافت این جایزه می شوند که پیشگام بوده و یا تعریف تازه ای از استفاده از ابزار خلق اثر ارائه کرده باشند. جایزه ی مداد سفید هم به اثری تعلق می گیرد که تغییرات تازه و مثبتی را در رشته ی خودش ایجاد کرده باشد. آخرین مهلت ارسال آثار تا ۱۸ فوریه ۲۰۱۵ هست و علاقه مندان میتوانند از وب سایت رسمی این مجموعهdandad.org برای دریافت اطلاعات بیشتر بازدید کنند. در ادامه تعدادی ازآثار برگزیده پوستر سال قبل نمایش داده می شود.