فراخوان ارسال آثار با موضوع خلاقیت در تبلیغات در جشنواره اسبهای بالدار
به گزارش دبیرخانه دائمی جشنواره تبلیغات کشور؛ نختسین جشنواره «اسبهای بالدار» که در فروردین ماه ۹۴ برگزار میشود; در یک فرآیند علمی و هنری در جستجوی خلاقیت در عرصه تبلیغات ایران است.
از کلیه آژانس هـای تبلیغاتـی، مدیران هنـری، طراحـان، نویـسندگان و تمامی دسـت اندرکاران تبلیغـات دعـوت می شود تا با ارائـه آثار خـلاق خـود، در هر یک از زمیــنه هـای تبلیغـات تلویزیونـی، چاپــی، محیــطی، الکتـرونیـک و کمپیـنهای تبلیغـاتی در جشنواره بـزرگ خلاقیت در تبلیغات مشـارکت کنند.
بخــش فــراخـــوان آثـــار:
۱- تبلیغات پخشی (Broadcast Advertising)
آگهیهای تلویزیونی
آگهیهای رادیوئی
۲- تبلیغات محیطی (Outdoor Advertising)
تابلوهای شهری (بیلبورد، لمپ پست، اتوبوس، مترو)
سازههای شهری
۳- تبلیغات چاپی (Print Advertising)
اقلام نقاط فروش، پوسترهای تبلیغاتی و بسته بندی (POS material)
آگهیهای مطبوعاتی (Press Ad)
۴- تبلیغات الکترونیک (Cyber Advertising)
مالتی مدیا (Multimedia)
برنامههای کاربردی (Applications)
بنرهای اینترنتی (Web Banners)
کمپینهای آنلاین (Online Campaigns)
۵- طرحها و پیامهای کمپینهای تبلیغاتی (Advertising Campaigns)
۶- محــورهای پیشنهــادی مقــالات
نقش و اهمیت خلاقیت در تــبلیغــات ( از جمله تدوین استراتژی، ایده پردازی و طراحی پیام، رسانههای تبلیغاتی)
تأثیر کپی رایتینگ (Copy Writing) در تبلیغات خلاق
تأثیر مدیران خلاقیت (Creative Directors) در تبلیغات خلاق
ضرورت ایجاد گروه خلاقیت در آژانس های تبلیغات
نقد و بررسی خلاقیت در حوزه روان شناسی تبلیغات
پرورش ایده های خلاق در تبلیغات
موردکاوی تبلیغات خلاق برندهای معروف ایران و جهان ( با ساختار آزاد )
هیئت داوران آثــار:
استاد محسن میرزایی /استاد کامران کاتوزیان / استاد منوچهر مستوفی /استاد مجید بلوچ/ مهدی عابدینی / ناصر پاشاپور / دکتر احمد پاکزاد
هیئت داوران مقـالات:
دکتر تژا میرفخرائی/ دکتر عبدالله گیویان/ دکتر محمود محمدیان/ ناصر پاشاپور/ دکتر فرزاد مقدم
شورای سیاست گذاری جشنواره:
احسان الله حجتی/ آرش سلطانعلی/ اونیش امین الهی/ پیام بلوریان کرد/ علیرضا احمدی/ مجتبی محمدیان/ هومن یگانی/ علی محمدی
هیئت انتخاب آثار جشنوار:
اونیش امین الهی/ پیام بلوریان کرد/ فاطمه کرکه آبادی/ بابک باد کوبه/ حمید دانشفر/ ایمان ملا جعفری/ علی محمدی/ فرشید پارسی کیا
تمامی آثار و مقالات توسط هیئت انتخاب جشنواره، بررسی و توسط هیئت داوران برگزیده خواهند شد. از آثار و مقالات برگزیده تقدیر شایسته بعمل خواهد آمد.
آثار و مقالات منتخب، علاوه بر شرکت در نمایشگاه، درکتاب نفیس دایرکتوری تبلیغات خلاق ایران، توسط انتشارات ایده، چاپ و انتشار خواهند یافت که بوسیله شبکه پخش شهر کتاب در سطح کشور توزیع خواهد شد. همچنین کلیه آثار و مقالات پذیرفته شده، در وب سایت رسمی جشنواره www.adfestival.ir به نمایش گذاشته می شوند.
مهلت ارسال آثار:
پایان آذرماه ۱۳۹۳ و زمان اعلام نتایج انتخاب آثار و اعطای جوایز برگزیدگان فروردین ۱۳۹۴ خواهد بود.
مقررات ارسال آثار را در وب سایت رسمی جشنواره www.adfestival.ir مطالعه فرمایید.
آدرس دبیرخانـه جشنواره: تـهـران، کـریمخان زنــد، خردمنـد شمالی، خیابـان هجدهـم، شمــاره 26 مــدرسـه تبـلیغـات ایــــده
تلفن دبیرخانه: 23 - 88348720 021- فکس: 88844454 021-
پست الکترونیک: info@adfestival.ir