روش های فعالیت بهتر فعالیت برندها در شبکه های اجتماعی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۱۰مرداد

برندها برای این‌که بتوانند از شبکه‌های اجتماعی برای دستیابی به اهداف کسب و کارشان استفاده کنند باید از مرحله‌ی جمع‌آوری لایک و ریتوییت‌شدن گذر کنند و به تعامل مبتکرانه و مرتبط با مشتریان و تبلیغ‌کنندگان برند خود بپردازند. 
این‌ها نتایج آخرین تحقیقاتی است که در کن‌لاین امسال توسط Social@Ogilvy بازوی شبکه‌های اجتماعی Ogilvy&Mather و SurveyMonkey (شرکت تحقیقات آن‌لاین) منتشر شده است. نتایج برمبنای تحقیقات از 5500 کاربر شبکه‌های اجتماعی در 11 کشور جمع‌آوری شده است. 
این تحقیق می‌گوید برندها به جای به دست آوردن کاربران معمولی در شبکه‌های اجتماعی می‌بایست بر تبلیغ‌کنندگان برند تمرکز کنند. تحقیقات نشان می‌دهد 55 درصد پاسخ‌دهندگان آمریکایی از به اشتراک‌گذارندگان شبکه‌های اجتماعی هستند- یعنی کسانی که برندها را دنبال می‌کنند و درباره‌ی تجربیات آن‌ها مطلب می‌نویسند- و فقط 19 درصد از این آمار، تبلیغ کنندگان برند هستند که برندها و محصولات را به دوستان‌شان پیش‌نهاد می‌دهند. 

حال پنج روش برای ایجاد ارتباط سازنده و اعتماد در شبکه‌های اجتماعی و جذب تبلیغ‌کنندگان:
1- برندها می‌بایست به طور معمول در فضای مناسب و زمان مناسب با مخاطب مناسب خود ارتباط برقرار کنند.
2- برندها باید از داستان‌گویی‌های فرهنگی مرتبط -با قابلیت پخش در پلت‌فورم‌های شبکه‌های اجتماعی و بازار- استفاده کنند. 
3- برندها می‌بایست بر معیارهای قوی‌تر کسب و کار مثل جریان‌ها، فروش، پرفورمنس‌ها و وفاداری مخاطب تکیه کنند.
4- برندها باید از تمرکز بر تنوع جغرافیایی گسترده بپرهیزند و برای هدف قراردادن مخاطب مناسب از رفتارشناسی، مطالعه‌ی علاقمندی‌ها و دوستی با مخاطب استفاده کنند.
5- برندها به جای مدیریت انجمن‌ها، باید مشتری را درگیر کنند. 

تامس کرمپتن مدیر بخش جهانی Social@Ogilvy می‌گوید:"درواقع با ایجاد تعامل مبتکرانه و طراحی محتوا برای ارتباط با طرفداران واقعی است که شرکت‌ها می‌توانند برند، کسب و کار و شهرت‌شان را برسر زبان بیاندازند- کارهایی که تا پیش از ظهور شبکه‌های اجتماعی غیر ممکن بود."

۹۰۹نمایش ۹۴/۰۵/۱۰

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی