نگاهی به مجموعه‌ای از هویت‌های سازمانی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۸تیر

همه با اهمیت برند و برندیگ آشنا هستیم. تفاوت خیلی از تجارت‌های موفق و ناموفق در همین امر است، در واقع هویت سازمانی شکل گرفته توسط برند پل ارتباطی بین مخاطبین (مشتریان) و تولید کنندگان است، ما برای برقراری ابتدایی ترین ارتباط نیاز به رساندن پیامی به مخاطبانمان هستیم ولی چگونگی این ارتباط در کیفیت آن موثر است. در دنیایی که تصاویر گرافیکی در آن جریان دارد جلب توجه مخاطبان کار ساده ای نیست برای این کار شما می‌بایست چیزی را در ذهن مخاطب تحریک کنید! حالا شما به عنوان یک طراح گرافیک این وظیفه را بر عهده دارید میخواهید با خلاقیتتان این کار را به انجام برسانید یا تکنیک های اجراییتان!؟ شاید هم هر دو. با دقت به نمونه هایی که برای شما گردآوری کرده‌ایم توجه کنید و نقاط قوت هر یک را دریابید.


 

 


 


N



 


 



Fr


 


T




 


F


 


 

نظرات  (۲)

۱۴ تیر ۹۳ ، ۲۰:۳۵ فاطمه نصری
خوشحالم یکی از مخاطبین یاقوت آرت هستم.
خوب بود ولی کاش هر شرکتی رو جدا میذاشتین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی