اعلام فراخوان نمایشگاه طراحی پوستر تجربی «آسیای ۲۰۱۵ در آینده» :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۷دی

به نقل از سایت مجله رنگ،فراخوان نمایشگاه طراحی پوستر تجربی «آسیای ۲۰۱۵ در آینده» منتشر شد. 

این فراخوان هنرمندان را دعوت به خلق پوسترهای تجربی می‌کند. شرکت‌کنندگان باید پوسترهایی تجربی با مضمون «آسیا در آینده» طراحی کنند. هدف از برگزاری این فراخوان دست‌یابی به انواع مختلف پوسترهای تجربی است. 
این نمایشگاه قرار است در ماه مارس ۲۰۱۵ در تایوان و در ماه جون ۲۰۱۵ در سوژو برگزار شود.

این نمایشگاه به همت انجمن طراحی گرافیک سوژو، نمایشگاه یوکان در سوژو، انجمن تبادل هنر و طراحی در آسیا، به ریاست «دالو ژنگ» از سوژو و سرپرستی «لی زو» از پکن و «یومین چن» از تایوان برگزار می‌شود. دانشگاه بین‌المللی علوم کاربردی کائوسیونگ با برگزارکنندگان همکاری می‌کند و مجله‌ی طراحی زندگی «سس سی بون»، مجله‌ی محتوا و طراحی ۳۶۰ درجه، روزنامه‌ی طراحی «سی سی آی»، پایگاه هنرهای بصری چینی، پایگاه طراحی آن‌لاین و موسسه‌ی دیدگاه به‌عنوان رسانه‌های همکار در کنار برگزارکنندگان حضور دارند.

شرایط ارسال آثار
شرکت‌کنندگان در فراخوان باید یک پوستر تجربی طراحی کنند. این آثار می‌تواند در این دسته‌بندی‌ها طراحی شود: پوستر تجربی. طراحی حروف. چاپ برجسته (نقره‌کوب/ طلاکوب). ویدئوی تجربی. ترکیب رنگی. دمو/ دای‌کات/ سه‌بعدی. تایپوگرافی. هنر مفهومی. طراحی. استفاده از کاغذ خاص برای پوستر. تکنولوژی‌های دیگر.

شرایط آثار منتخب
شرکت‌کنندگان ابتدا باید فایل دیجیتالی پوستر خود را برای برگزارکننده ارسال کنند. پوسترهای دیجیتالی به داوری گذاشته می‌شوند و لیست آثار منتخب در اینجا قابل مشاهده خواهد بود.
شرکت‌کنندگان منتخب دعوت‌نامه‌ای از جانب برگزارکننده دریافت خواهند کرد و از طریق ایمیل در جریان امور قرار خواهند گرفت. بعد از آن اصل پوستر و اصل فرم شرکت در فراخوان باید از طریق پست برای برگزارکننده ارسال شود.


مهلت ارسال آثار: تا پیش از ۲۸ ژانویه ۲۰۱۵ (۸ بهمن‌ماه)
شرکت در فراخوان رایگان است.
آثار باید به صورت دیجیتالی، در سایز 21cm×29cm .300dpi و به صورت PDF/JPG.CMYK ارسال شوند.
نحوه‌ی نام‌گذاری فایل ارسالی به این صورت است: ملیت/ نام هنرمند/ عنوان اثر/ دسته‌بندی‌ای که در آن شرکت کرده‌اید.
شرکت‌کنندگان باید فرم شرکت در فراخوان را تکمیل و به آدرس ایمیل زیر ارسال کنند: xulidesign@163.com
فرم شرکت در فراخوان از اینجا قابل دانلود است.

شرایط چاپ
تمام پوسترهای ارسالی متعلق به برگزارکننده خواهند بود. برگزارکننده حق دارد از آنها عکس‌برداری کرده یا جهت نشر عمومی و تبلیغات آنها را چاپ کند. به تمامی شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، گواهی شرکت در نمایشگاه داده خواهد شد.

۳۰۶۳نمایش ۹۳/۱۰/۲۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی