5 نکته بازاریابی برای طراحان مستقل :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۱۹آبان

در این مطلب قصد داریم نکاتی را یادآوری کنیم که گرچه همه ی ما با آنها آشنایی داریم ولی شاید کمتر به آنها توجه کرده باشیم و یا تا به حال جدی به آنها نپرداخته باشیم. توجه جدی تر به این موارد می تواند کسب و کار طراحی ما را بهبود بخشد. 



یک حضور مجازی داشته باشید


اگر شما یک طراح مستقل هستید و هنوز به دنبال یک حضور آنلاین نرفتید، اگر عادلانه بنگرید می بینید که خودتان هم نمی دانید که یک طراح مستقل هستید. نمونه کارهای آنلاین نقش یک قانون کلیدی را بازی می کند. یک فضای مجازی به شما اجازه می دهد که بهترین کارهایتان را برای مشتریان بالقوه جدید ارائه دهید، آنها را مجبور کنید که از شما برای پروژه هایشان استفاده کنند چرا که آنها از مهارت های شما باخبرند و کارهای پیشین شما را دیده اند.

امروزه راه اندازی یک فضای مجازی بسیار ساده شده است. شما لازم نیست که از برنامه های سایت نویسی مانند HTML و CSS چیز زیادی بدانید. وب سایت ها و سرویس های زیادی وجود دارد که به شما کمک می کند تا وب سایت خودتان را راه اندازی کنید.



کارت ویزیت


برای بازاریابی یک کارت ویزیت ضروری است تا بتوانید آن را درست زمانی که مشتریان بالقوه جدید که جذب خدمات طراحی شما شده اند ارائه بدهید. کارتی که یک بینش مختصر درباره شما و چگونگی تماس با شما را در اختیار بیننده قرار بدهد. در یک کارت ویزیت سادگی کلید اصلی است به این معنا که هرچه ساده تر باشد، بهتر است. اجازه ندهید که کارت ویزیت شما ارزان و نخ نما باشد چرا که همین کارت اطلاعات زیادی از شما را نشان می دهد.



عضو وبسایت های اجتماعی بشوید


از سایت های اجتماعی مانند توییتر، لینکدین و غیره که طراحان مستقل دیگری نیز مانند شما در آن شبکه ها هستند استفاده کنید. می توانید پست های ارزشمند و پراستفاده داشته باشید. این به شما کمک می کند که یک رابطه مفید و سودمند با کسانی که در حرفه ی شما هستند، ایجاد کنید. گروه های اجتماعی در بلند مدت فایده های زیادی دارد. برای مثال این روابط می تواند مشتریان جدید را به سمت شما هدایت کند. از رسانه های گروهی به عنوان یک تاکتیک هوشمندانه می توان بهره برد البته اگر استادانه استفاده شوند.



خودتان را در کتابهای راهنمای طراحان مستقل اضافه کنید


خودتان را در سایت های راهنمای طراحان مستقل اضافه کنید، چرا که اینجا معمول ترین جایی است که مشتریان برای سپردن کارهایشان به آن مراجعه می کنند. شما در آنجا تنها با چند جمله باید خدمات و کارهای تان را به فروش برسانید بنابراین باید بهترین پیشنهاد ممکن را داشته باشید، همچنین یک لینک به وب سایت نمونه کارهایتان و چگونگی تماس با شما در آنجا قرار بدهید.



وبلاگ نویسی را شروع کنید


در یک وبلاگ می توانید معرفی کاملی از خود داشته باشید، شما می توانید این کار را به وسیله یک فایل صوتی انجام بدهید. شما می توانید از وبلاگتان برای صحبت درمورد موفقیت ها و پروژه هایی که روی آن کار می کنید توضیح دهید. همچنین در مورد سرفصل هایی بنویسید که ممکن است برای مشتریان جذاب باشد تا در مورد شما بیشتر بدانند همچنین برای گوگل و موتورهای جست و جو به گونه ای باشد که به درستی مخاطبان را به وبلاگ شما راهنمایی کند. وبلاگ نویسی را انجام بدهید و توجه داشته باشید که ایجاد محتوای خوب یک راه بسیار عالی برای آشنا کردن مردم با برند طراح مستقل شماست.


شما چه نکاتی برای گسترش کسب و کار طراحی خود سراغ دارید؟ با بقیه به اشتراک بگذارید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی