نگاهی به بیست لوگوی باورنکردنی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۲ارديبهشت

نشانه ها ، دارای گستره ی وسیعی هستند و انواع و اقسام زیادی را می توان از آنها نام برد.از نشانه های تخت امروزی گرفته تا نشانه های فوق العاده واقع گرایانه و پر المان قدیمی.اعم از نشانه های نمادین و نشانه نوشت ها.

اما یکی از شیوه  های محبوب طراحی نشانه ، استفاده از فرم های غیر ممکن است.بدین معنا که در طراحی نشانه از المان ها و اشکالی استفاده می شود که دارای تناقض هستند و وجود خارجی آنها در محیط پیرامون ما غیرممکن است. به همین دلیل به این دسته از نشانه ها "غیرممکن" (impossible ) گفته میشود.

نشانه ای که یک شرکت استفاده میکند ، می تواند گویای بسیاری از مسائل درباره ی آن شرکت ، از جمله شخصیت و روحیه ی حاکم بر آن باشد.حال استفاده از یک فرم غیر ممکن در نشانه می تواند علاوه بر معرفی برند موردنظر ، حس شوخ طبعی و متفاوت بودن را به مخاطب القا نماید.زیبایی بصری و متفاوت بودن نشانه ، در نگاه اول بیننده بسیار تاثیر گذار بوده و می تواند میزان ماندگاری برند در ذهن مخاطب را رقم بزند.

دراین جا مجموعه ای از این نشانه ها را برای شما گردآوری کرده ایم که با دقت و هوشمندی زیادی از فرم ها و المان های غیرممکن در آنها استفاده شده است. بعضی از این نشانه ها متعلق به شرکت ها و برندهای حقیقی هستند و بعضی دیگر صرفا برای کسب تجربه و راهنمایی دیگر طراحان علاقمند به این نوع نشانه ها ایجاد شده اند.

به خاطر بسپارید ، طراحی یک فرم که نمی تواند وجود خارجی داشته باشد ، بسیار سخت و درعین حال بسیار جذاب و لذت بخش است و ایجاد نشانه هایی همچون نشانه های زیر،  تنها با صبر و دقت فراوان حاصل می شود.

امیدواریم این مجموعه به شما کمک کند تا بتوانید ایده ها و تکنیک های بیشتری در این زمینه فرا بگیرید و نشانه های غیرممکن تری(!J) را خلق کنید.
























نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی