40 فایل وکتور لایه باز و کاربردی برای بهبود کیفیت کارهای شما :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۱۱خرداد

گاهی اوقات طراحی پروژه های گرافیکی در عین محدودیت‌های زمانی، نیاز به وقت زیادی دارند تا تبدیل به یک کار حرفه‌ای و قابل قبول شوند. حتی  گاهی اوقات، برای حرفه‌ای جلوه دادن یک طرح گرافیکی، نیاز به المان هایی است که تهیه‌ی آنها هزینه‌ی زیادی را برای‌تان رقم خواهد زد.

در اینجا، سعی کردیم گلچینی از بهترین و با کیفیت ترین ابزارهای رایگان طراحی گرافیک، ازجمله المان های موردنیاز طراحی بنر در ابعاد بزرگ، کارت‌های ویزیت ، آیکون‌ها و زمینه‌های جذابی را گردآوری نماییم.

این مجموعه وکتورهای با کیفیت، که اغلب آنها قابل ویرایش هستند،  بدون شک در ارتقای کیفیت طرح های شما و صرفه جویی در وقت و هزینه‌ی شما، تاثیر چشم گیری خواهند داشت.دانلود کنید و لذت ببرید.

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

دریافت

نظرات  (۲)

سلام، آفرین و ممنون.
۲۲ شهریور ۹۳ ، ۱۳:۴۲ مجتبی وحدتی
سلام.
عذر میخوام که میپرسم، اگر جسارت نیست میشه بپرسم خود شما این ها رو از کجا گیر آوردید؟
می دونید، من علاقمند به طراحی گرافیک فتوشاپ و امثالهم هستم و مدتی هم هست که پیگیر هستم و طراحی هایی را هم موفق شده ام انجام بدهم، اما هنوز یک چیز اساسی کم دارم و آن اینکه نمی دانم طراحان حرفه ای، ابزارشان را از کجا گیر می آورند؟ البته من خودم یک هارد یک ترا گرفته ام و انواع ابزار را از سایت هایی مثل پرشن جی اف ایکس یا گرافیران دانلود می کنم(آنهایی که فکر می کنم لازمم می شود) اما نمی دانم برای اینکه کارم محدود به آنها نباشد و وابسته ی به آنها نباشم و اگر طرحی خواستم که آنها نداشتند چکار باید بکنم.
ممنون می شوم راهنمایی ام بفرمایید.
وبلاگ بسیار مفید و زیبایی دارید.
×× دو سوال دیگر هم دارم که بعدا می پرسم ×× :)
با تشکر/
پاسخ:
با سلام و تشکر از نظر شما.
مهم ترین و شاید بهترین راه ، جستجوی درست درر فضای اینترنت و یافتن منابع قوی است که از طریق موتورهای جستجوی قدرتمند مانند گوگل امکان پذیر است.
فراموش نکنید جسجو تنها به زبان فارسی ، شما را اغنا نخواهد کرد.
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی