آموش: ساخت تصویر ویرانی زمین در فوتوشاپ :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
  • ۲۵ شهریور ۹۷، ۰۹:۲۴ - وب سایت هیتر جت
    عالی بود
  • ۲۴ شهریور ۹۷، ۱۱:۰۴ - دستگاه جوجه کشی
    wow
۱۷خرداد

 

اگر شما فیلم 2012 را دیده باشید، صحنه جدا شدن ساحل کالیفرنیا و سرازیر شدن آن در دریا را به خاطر دارید. در این آموزش ما به شما می آموزیم چگونه این صحنه را با استفاده از عکس های گرفته شده مجددا خلق کنید. بیایید شروع کنیم.

ویدیو

تمام آموزش را به طور کامل در 6 دقیقه مشاهده کنید.

نیازمندی های آموزش

1-  تنظیم تصویر و تصاویر پایه

گام اول

بیایید با تنظیم صفحه کارمان همان طور که در زیر نشان داده شده است، شروع کنیم البته اگر کامپیوترتان اجازه می دهد. اگر هم نمی تواند، نگران نباشید و آن را کوچک تر بسازید.

گام دوم

بیایید این دو تصویر را بیاوریم که پایه ی کار ما خواهد بود. هر یک را در یک لایه جدید کپی کنید.

گام سوم

صفحه جدید را ذخیره نمایید، هر نامی که می خواهید برای آن برگزینید.

گام چهارم

حالا در تصویر اول، با استفاده از ابزار lasso tool یک انتخاب داشته باشید که شامل همه نواحی که در زیر نشان داده شده است باشد.

گام پنجم

این انتخاب را در یک لایه ی جدید کپی کنید و آن دوتای دیگر را پنهان نمایید.

گام ششم

حالا یک لایه ی ماسک برای این انتخاب ایجاد کنید و ابزار Paint Brush Tool تان را با تنظیماتی که در زیر نشان داده شده است بگیرید.

گام هفتم

حالا به سادگی آن چیزی که ما نیاز نداریم همان طور که در شکل نشان داده شده است را بپوشانید.

گام هشتم

به دستور چرخش دسترسی پیدا کنید و شکل را به صورت زیر بچرخانید.

گام نهم

بیایید این گام را برای بخش دیگری که اینجا نشان داده شده است، تکرار کنیم، بنابراین ابزار Lasso Tool را بگیرید و ناحیه ای که در زیر نشان داده شده است را انتخاب کنید.

گام دهم

سپس آن را کپی کنید و همان طور که در زیر نشان داده شده است، بچرخانید.

گام یازدهم

و یک بار دیگر یک ماسک ایجاد کنید و لبه های شکل را همان طور که در اینجا نشان داده شده است، بپوشانید.

گام دوازدهم

بیایید سومین بخش بزرگ بین این دو را بگیریم، آن را در یک لایه ی جدید کپی کنید و مانند شکل زیر بچرخانید.

گام سیزدهم

این بخش را همان طور که در زیر مشخص است بپوشانید و آن را مقداری بیشتر بچرخانید.

گام چهاردهم

بیایید به لایه ی بالایی برویم و یک بخش بزرگ دیگر همان طور که در زیر مشخص است بسازیم. سپس آن را بچرخانیم. 

گام پانزدهم

اوکی، حالا ما به لایه ی پایینی تصویر می رویم و یک انتخاب سریع از نیمه پایینی می سازیم، سپس آن را می پوشانیم و ما تنها قسمت بالا و چپ را قابل مشاهده خواهیم داشت.

گام شانزدهم

آفرین! حالا ما همه کارها را برای لایه پس زمینه انجام می دهیم و آن را با رنگ آبی که در زیر نشان داده شده است، پر می کنیم. کار کردن در یک فضای سفید برای چشم ها خسته کننده و گیچ کننده است.

گام هفدهم

ما یک بخش بزرگ دیگر از انتخاب پایینی نیاز داریم بنابراین بیایید یک انتخاب دیگر بسازیم و آن را در یک لایه جدید کپی کنیم.

گام هجدهم

اوکی خوب است، حالا آن را همان طور که در زیر نشان داده بچرخانید و یک انتخاب از بخش بالایی که در زیر مشخص است بسازید، سپس آن را ببرید و در یک لایه ی جدید قرار دهید بنابراین حالا ما دو بخش خواهیم خواهیم داشت.

گام نوزدهم

حالا این بخش را بچرخانید و در موقعیتی که در زیر نشان داده شده، قرار دهید.

گام بیستم

بیایید حالا به لایه ی پایینی بازگردیم و آن را به صورت افقی مانند زیر معکوس نماییم. و سپس تصویر را همان طور که در زیر مشخص شده در موقعیت خود قرار دهید.

گام بیست و یکم

یک قلموی نرم بزرگ بگیرید و تنها قسمت بالایی که در زیر مشخص است را برای حالا بپوشانید.

گام بیست و دوم

حالا زمان آن رسیده است که لبه های لایه ها را مقداری ویرایش نمایید، بنابراین ابزار قلمو با رنگ مشکی را بگیرید و شروع به پوشاندن این بخش ها نمایید.

گام بیست و سوم

یک قلمو با نوک کالکی و بزرگی 23 پیکسل بگیرید و با آن جزئیات لبه را همان طور که در زیر مشخص شده است اعمال کنید.

گام بیست و چهارم

این کار را برای همه اطراف این بخش ادامه دهید. (به شکل زیر مراجعه کنید)

گام بیست و پنجم

این بخشی است که ما به مقداری از نو ساختن نیاز پیدا خواهیم کرد، بنابراین مطمئن شوید که به گونه ای کار پوشش را انجام دهید که بخش های ساختمان بازگردد. در گام پیشین به صورت نامنظم کارپوشش دهی را انجام دادیم اما در این بخش زوایای تیز و با دقت، تصویر را بهتر می کند.

گام بیست و ششم

اوکی، این چیزی است که درست به آن نیاز داریم، ابزار Clone Tool را برگزینید و یک لایه جدید مانند شکل زیر بسازید. سپس بخش هایی از ساختمان را که نیاز داریم را کپی نمایید. (به شکل زیر مراجعه کنید)

گام بیست و هفتم

کار مشابهی را برای ساختمان دیگر که در زیر نشان داده شده انجام دهید.

گام بیست و هشتم

برای بخش های بالایی مطمئن شوید که لبه ساختمان ها پاک شده باشد، بنابراین ما یک لبه تمیز و تیز داریم.

گام بیست و نهم

با تصویر پایه ادامه دهید، بر روی ماسک کار کنید، اگر نیاز است اضافه و یا کم نمایید.

گام سی ام

حالا در پایان این بخش ما باید همه این قسمت ها را با زوایای مختلف داشته باشیم تا آماده شروع ساخت قسمت بالایی آن بشویم.

2-  پرتگاه های شکسته شده

گام اول

اوکی، حالا زمان آن رسیده است که چگونگی حجم بخش های مان در مقابل یکدیگر را شکل دهیم و پرتگاه هایی که در اثر شکست های بزرگ زمین اتفاق می افتد را ظاهر کنیم. بنابراین یک لایه ی جدید همان طور که در اینجا نشان داده شده است، ایجاد نمایید.

گام دوم

سپس این قلمو با رنگ مشخص شده در زیر را برگزینید.

گام سوم

اوکی، حالا حجم هایی را به سمت پایین ایجاد کنید تا به عنوان پرتگاه هایی که پس از شکست زمین اتفاق افتاده است، استفاده شود. سپس رنگ را به یک سایه ی تاریک تر تغییر دهید تا نتیجتا سایه و نقش را پیشنهاد دهد.

گام چهارم

حالا این تصویر را اینجا بازکنید و بخش مشخص شده در زیر را انتخاب نمایید، سپس آن را در یک لایه جدید کپی نمایید.

گام پنجم

و کار مشابهی را برای این تصاویر دیگر انجام دهید، بنابراین چند ماده مختلف داریم که با آنها کار کنیم.

گام ششم

عالی است، حالا ما 4 لایه مختلف از الگوی پرتگاه داریم که با آنها کار کنیم. بنابراین نمای سه بعدی در لایه ی نشان داده شده در زیر را با اعمال مقداری انحراف به آن تغییر دهید.

گام هفتم

حالا به سادگی در یک لایه ی جدید با ابزار Clone Tool با الگوی پرتگاه شکل پایه را بپوشانید. (به شکل زیر مراجعه کنید)

گام هشتم

این کار را برای همه بخش های مختلف پرتگاه که در نظر گرفته اید، ادامه دهید و از الگوهای مختلف ایجاد شده برای بخش های مختلف استفاده نمایید.

گام نهم

زمانی که این کار را انجام دادید، همه مواد را در یک فولدر گروه بندی کنید و آن را پنهان نمایید تا بعدتر از آنها استفاده کنیم.

گام دهم

حالا ما مقداری سایه ی الگویی که اعمال کردیم را ویرایش خواهیم کرد. این کار را با ساخت یک Levels Layer و اتصال به آن انجام خواهیم داد و آن را همان طور که در زیر مشخص است تنظیم می کنیم.

گام یازدهم

این کار همه لایه را مقداری تیره می کند بنابراین در جاهایی که نیاز است با پوشش دهی و ماسک کردن، روشنایی را به آن بازگردانید. حالا با یک قلموی نرم و مشکی قسمت های مشخص شده در زیر را بپوشانید.

گام دوازدهم

بیایید دومین لایه ی تنظیمی را اضافه کنیم. این بار یک لایه ی منحنی با تنظیمات زیر به آن اضافه کنید.

گام سیزدهم

این کار یک اثر معکوس در بالا بردن سیاهی ها در کل دارد بنابراین یک بار دیگر یک قلموی نرم برگزینید و جاهایی که نمی خواهیم این اثر را داشته باشد همان طور که در زیر نشان داده شده، بپوشانید.

گام چهاردهم

اوکی عالی است! حالا ما یک لایه ی انحنا دیگر به طور جداگانه برای کانال های سبز و قرمز همان طور که در زیر نشان داده شده اعمال می کنیم و همچنین یک لایه Levels برای کانال آبی .

گام پانزدهم

بنابراین در این نقطه، آن چیزی که باید انجام دهیم، سایه زنی به درستی و با دقت است تا برای گام بعدی آماده شویم.

گام شانزدهم

حالا زمان آن رسیده است که لایه ی پس زمینه را فعال کنید و شکستگی بزرگی که در امتداد افق اتفاق افتاده است را همان طور که در زیر نشان داده شده، مشخص کنید. و ما با موفقیت بیشتر بخش های پازل را قرار داده ایم و در مسیر ساخت تصویر جدیدمان هستیم.

3-  پایه ی اقیانوس

گام اول

حالا ما پایه های اقیانوس برای پوشاندن تصویر ایجاد شده را اعمال می کنیم، بنابراین ادامه دهید و این تصویر را باز کنید و آن را در یک لایه جدید کپی کنید.

گام دوم

بیایید نمای سه بعدی شکل را درست کنیم و همچنین قسمت هایی را که به آن نیاز نیست را بپوشانید.

گام سوم

در این نقطه من تصمیم گرفتم که لایه پشتی را که بالای لایه ها در ابتدای کار استفاده شد را بگیرم و در به پایین بیاورم (به شکل زیر مراجعه کنید)

گام چهارم

همان طور که در زیر نشان داده شده است، مقداری مقیاس تصویر را درست نمایید.

گام پنجم

به دلیل آنکه ما لایه ی افقی پیشین را جابه جا کردیم، بیایید مجددا بخش شکست را درست کنیم.

گام ششم

یک لایه جدید مانند زیر بسازید و ابزار Clone Tool را برگزینید.

گام هفتم

ما فیکس کردن لایه اقیانوس را شروع خواهیم کرد، هرجا که نیاز بود از کپی کردن آن بخش استفاده کنید. (به شکل زیر مراجعه کنید)

گام هشتم

همه نواحی که اقیانوس وجود ندارد، نیاز به یک کپی کردن خلاقانه دارد، بنابراین همه بخش هایی که نیاز دارد را با اقیانوس بپوشانید.

گام نهم

حالا هر دو لایه اقیانوس را بگیرید و آنها را همان طور که در زیر می بینید به بخش بالا بیاورید.

گام دهم

همه قسمت های باقی مانده از تصویر اصلی را بپوشانید.

گام یازدهم

کپی کردن اقیانوس را مقداری بیشتر و با دقت تر انجام دهید تا سطح اقیانوس تمیز شود، نگران نباشید این بخش را در ادامه ویرایش خواهیم کرد و آن را بهبود می بخشیم.

گام دوازدهم

یک لایه ی Levels برای اقیانوس مان بسازید و آن را مانند زیر تنظیم کنید.

گام سیزدهم

مجددا چیزهایی را که در این لایه Levels نیاز نیست را بپوشانید. بنابراین قلموی بزرگ نرم تان با رنگ مشکی را برگزینید و همان طور که در زیر نشان داده شده است، بپوشانید.

گام چهاردهم

ما سعی می کنیم که رنگ و سایه بین اقیانوس و پشت آن را درست نماییم بنابراین یک لایه ی Hue Saturation درست بالای لایه افقی ایجاد کنید.

گام پانزدهم

سپس به لایه ی اقیانوس بازگردید، یک رنگ تعادلی اضافه کنید و آن را همان طور که نشان داده شده است، تنظیم نمایید.

گام شانزدهم

در این مورد ما می خواهیم که تنها یک بخش کوچک افکت داشته باشد بنابراین فرایندها را با پرکردن ماسک با مشکی، معکوس می کنیم و سپس از یک قلموی سفید استفاده می کنیم تا به افکت لایه اجازه بدهیم در جایی که آن را نیاز داریم باشد (همان طور که در شکل زیر نشان داده شده است)

گام هفدهم

اوکی، حالا ما به یک لایه ی دیگر نیاز داریم تا به اقیانوس متصل شود. بنابراین می توانیم با تمیزکاری با کپی کردن همان طور که در شکل زیر نشان داده شده است شروع کنیم.

گام هجدهم

و زمانی که ما این کار را انجام می دهیم، همچنین جزئیات لبه پرتگاه، جایی که به اقیانوس می رسد را با ویرایش ماسک بر روی آن درست می کنیم.

گام نوزدهم

بیایید، لایه نقاشی برای اقیانوس را بالای لایه های تنظیمات ببریم بنابراین تحت تاثیر آن قرار نمی گیرد و درست کردن با ابزار Clone Tool برای بخش هایی که مانند زیر نیاز است را ادامه دهید.

گام بیستم

و در انتهای این بخش ما باید یک اقیانوس تمیز داشته باشیم که چیزی کم ندارد.

4-  شکافت زمین

گام اول

زمان آن رسیده است که بر روی جزئیات شکاف زمین بر روی پس زمینه کار کنید، بنابراین اول از هر چیز جزئیات ماسکی که آن را خلق کرده است را همان طور که نشان داده شده است، ایجاد کنید.

گام دوم

سپس همان طور که پیش از این برای پرتگاه ها استفاده کردیم، برای شکست نیز همان کار را انجام دهید بنابراین یک قلمو با نوکی که در زیر نشان داده شده است برگزینید و رنگ پایه را برای آن اضافه کنید.

گام سوم

یک لایه جدید در بالای لایه پشتی ایجاد کنید و کشیدن در چیزی که پرتگاه ها برای این بخش است، شروع کنید.

گام چهارم

ما رنگ را تغییر خواهیم داد تا سایه های پیشنهادی را در نواحی ایجاد کنیم، همچنین عمقی در بعد Z به آن ببخشیم که در نتیجه اشیاء دورتر مشکی های روشن تری خواهند داشت همان طور که در زیرنشان داده شده است.

گام پنجم

ما همچنین نیاز داریم تا بخش هایی که از دست دادیم را فیکس کنیم بنابراین به گروه مواد بروید و لایه ای که در زیر نشان داده شده است را کپی کنید، آن را بگیرید و بیرون و زیر گروه قرار دهید.

گام ششم

آن بخش جایی که می توانید ببینید را حرکت دهید و ابزار Clone Tool را برگزینید.

گام هفتم

سپس به سادگی بخش های از دست رفته مزبور را همان طور که در زیر نشان داده شده است ، کپی نمایید.

گام هشتم

حالا بیایید لایه دیگری از فولدر مواد را برگزینید و آن را کپی کنید و زیر بخش پشتی همان طور که در زیر نشان داده شده است قرار دهید.

گام نهم

بخش بالای ناحیه شکافت را بگیرید و آن را همان طور که نشان داده شده است قرار دهید بنابراین و طول آن را بپوشاند.

گام دهم

سپس آن را مقدار کمی منحرف کنید تا با نمای سه بعدی مطابقت پیدا کند.

گام یازدهم

سپس یک بار دیگر ابزار Clone Tool را برگزینید و بخشی که در زیر نشان داده شده است را فیکس کنید تا پرتگاه را در تمام راه بسازید.

گام دوازدهم

بیایید یک بار دیگر بخشی از فولدر متریال را انتخاب کنیم و همچنین آن را زیر بخش پشتی همان طور که در زیر مشخص شده است بیاندازیم.

گام سیزدهم

آن جایی که در زیر نشان داده شده است، قرار دهید و سپس تنها چیزهایی که به آنها نیاز نداریم را پاک کنید.

گام چهاردهم

این لایه ی آخری را کپی کنید و آن را جایی که در زیر نشان داده شده است بیاندازید و سپس جاهایی که نیاز دارد را پاک کنید.

گام پانزدهم

این آخری را کپی کنید و همچنین آن را حرکت دهید و مانند نشان داده شده در زیر بخش هایی از آن را پاک کنید.

گام شانزدهم

حالا ما بخش هایی برای تمام طول شکاف برای هر دو بخش سایه زده شده و بی سایه داریم.

گام هفدهم

حالا ما یک Hue Saturation برای همه لایه های لندسکیپ تنظیم می کنیم این کار را با متصل کردن یک لایه هر کدام انجام می دهیم؛ بنابراین با این یکی شروع کنید و Saturation آن را مانند زیر تنظیم نمایید.

گام هجدهم

همین کار را برای همه لایه های مشابه که در زیر نشان داده شده است انجام دهید.

گام نوزدهم

حالا یک Hue Saturation به بالای هر چیزی اعمال کنید و آن را مانند زیر تنظیم نمایید.

گام بیستم

و یک لایه ی انحنا به آن اضافه کنید و مانند زیر آن را تنظیم نمایید.

گام بیست و یکم

همه لایه هایی که برای شکافت به کار بردیم را بگیرید و آنها را در یکی ادغام نمایید.

گام بیست و دوم

سپس یک لایه Levels به آن متصل کنید و آن را مانند زیر تنظیم نمایید.

گام بیست و سوم

یک لایه انحنا اضافه کنید و آن را مانند زیر تنظیم نمایید.

گام بیست و چهارم

هرچیزی از این لایه انحنا را بپوشانید، این کار را با پر کردن آن با مشکی و برگزیدن Brush Tool با یک قلموی نازک خوب انجام دهید. رنگ سفید را هر جایی که نیاز است به کار ببرید.

گام بیست و پنجم

و در لایه ی نزدیک تر به افق همان طور که در زیر نشان داده شده است، ماسک را اعمال کنید.

گام بیست و ششم

و در نهایت، سایز قلمو را افزایش دهید و رنگ آن را به مشکی تغیییر دهید تا بتوانیم برای لایه Levels ماسک را مانند زیر اعمال کنیم. و ما یک بخش دیگر را به پایان رساندیم.

5-  ساختمان های غرق شده

گام اول

ما تعدادی ساختمان زیر آب را اضافه خواهیم کرد. بنابراین این لایه ای که اینجا نشان داده شده را انتخاب کنید بعلاوه ابزار Lasso Tool.

گام دوم

سپس یک انتخاب از ساختمان اینجا برگزینید و آن را کپی نموده و در یک لایه ی دیگر بالاتر قرار دهید.

گام سوم

سپس آن را در موقعیتش قرار دهید و لبه های آن را مانند زیر بپوشانید.

گام چهارم

یک جفت از ساختمان های بیشتر را بگیرید و دقیقا همین کار را با آنها کنید.

گام پنجم

و در نهایت یک ساختمان دیگر را مانند شکل زیر غرق کنید.

گام ششم

لایه ی همه ساختمان های جدید را بگیرید و در یک لایه ادغام نمایید.

گام هفتم

یکی از لایه های Hue Saturation را که برای لندسکیپ اعمال کردیم را کپی کنید، بگیرید و به لایه ی ساختمان ها متصل کنید و حالا این لایه برای ساختمان ها خواهد بود.

6-  جزئیات اقیانوس (بخش اول)

گام اول

حالا زمان آن رسیده است که فرآیندهای جزئیات سازی برای اقیانوس را افزایش دهید، بنابراین ابزار قلمو Brush Tool را بگیرید و یک لایه ی جدید بر بالای آن ایجاد نمایید.

گام دوم

این نوک قلمو را انتخاب کنید و انتقال را فعال نموده و در جعبه قلموها Pen Pressure را برگزینید.

گام سوم

قطر را به تناسب اضافه و یا کم کنید و یک رنگ روشن نزدیک به اقیانوس را انتخاب کنید؛ سپس شروع به اضافه کردن جزئیات که در زیر نشان داده شده است بنمایید. این یک گام نقاشی سنگین است بنابراین عملیات های گفته شده در ویدیو را با دقت دنبال کنید.

گام چهارم

ما همیشه ترکیبی از نقاشی و کپی کاری های خلاقانه را به کار می بریم تا یک نتیجه مناسب برای سطح اقیانوس برسیم.

گام پنجم

شما باید تمام تصویر را با کپی کاری و جزئیات بخشی همان طور که اینجا نشان داده شده است، فیکس نمایید؛ این تنها یک مرحله در جزئیات است. ما همین طور که پیش می رویم، جزئیات بیشتری را اضافه خواهیم کرد.

گام ششم

همچنین بخش هایی را پیدا کنید نیاز به جزئیات پاشیده شدن آب دارد و با نقاشی و یا کپی کاری آن ها را انجام دهید.

گام هفتم

سرانجام فراموش نکنید که ساختمان هایی که در بخش قبل درون اقیانوس ساختیم می بایست به طور کامل با آب دریا در بر گرفته شود. و مجددا به ویدیو مراجعه کنید تا فهم بهتری پیدا کنید.

7-  جزئیات پرتگاه (بخش دوم)

گام اول

اوکی، بیایید حالا به پرتگاه بپردازیم و مقداری جزئیات بیشتر به آن بیافزاییم؛ برای این کار ما از تصویری که در زیر نشان داده شده است استفاده خواهیم کرد. بنابراین یک انتخاب مانند زیر بسازید و آن را کپی نموده و در یک لایه جدید قرار دهید، بعلاوه اینکه آن را به صورت افقی معکوس نمایید.

گام دوم

حالا به دستور انحراف دسترسی پیدا کنید و نمای سه بعدی را مقداری مانند زیر تغییر دهید.

گام سوم

ما همچنین از مقداری Warp استفاده می کنیم تا نمای سه بعدی تصویر را بهتر کنیم.

گام چهارم

مجددا به دستور انحراف Dstort باز گردید تا مقداری آن را تنظیم نمایید. (مانند شکل زیر)

گام پنجم

سپس به سرعت آسمان را با ساخت یک انتخاب و حذف آن، پاک کنید. سپس حالت لایه را به Soft Light تغییر دهید.

گام ششم

سپس پرتگاه را تا آنجا که می توانید به سمت بالا ببرید، بنابراین ما فضایی برای کپی کاری داریم. سپس کپی کاری را بالای پرتگاه هایی که ما قبلا جزئیات آنها را افزایش دادیم مانند شکل زیر انجام دهید.

گام هفتم

کپی کاری بر روی همه بخش های پرتگاه که اینجا نشان داده شده است، ادامه دهید، به دقت منبع کپی کاری را برای بخش های مختلف برگزینید. سپس لایه را بالای لایه های پرتگاه اصلی قرار دهید و یک کپی از جزئیات پرتگاه مان تهیه کنید؛ سپس همه لایه های پرتگاه اصلی را که در قرمز است را انتخاب کنید و آنها را با هم ادغام نمایید.

گام هشتم

سپس کافی است لایه را به لایه ی ادغام شده متصل کنید.

گام نهم

حالا جزئیات پرتگاه کپی شده را فعال کنید و با ابزار Lasso Tool یک انتخاب از آن مانند زیر برگزینید.

گام دهم

سپس به دستور چرخش دسترسی پیدا کنید و این بخش را مانند زیر بچرخانید.

گام یازدهم

ما این کارها را به خاطر زاویه متفاوت این بخش که زاویه ای معکوس مسیر دارد، انجام می دهیم.

گام دوازدهم

حالا بیایید لایه ی بالایی Sea Painting را Broken Paint بنامیم.

گام سیزدهم

حالا همه این لایه ها را انتخاب کنید و در یکی ادغام نمایید.

گام چهاردهم

قبل از ادامه کار، ابزار Clone Tool را برگزینید و در بخش نشان داده شده در زیر مقداری کپی کاری در لبه ها انجام دهید تا آن را فیکس کنید.

گام پانزدهم

حالا ما به لایه ای که اینجا نشان داده شده، جایی که جزئیات سنگینی بر پرتگاه اعمال کردیم، باز می گردیم، بنابراین لایه را انتخاب کنید و ابزار Brush Tool را برگزینید.

گام شانزدهم

این نوک قلمو را انتخاب کنید و از نزدیک شروع به نمونه برداری از نواحی سایه که در زیر نشان داده شده است، بنمایید.

گام هفدهم

ما این قلمو را با قلموی قبلی با توجه به نیاز عوض می کنیم و سطح را با صخره مانند زیر ادغام می کنیم. مجددا جایی است که می بایست ویدیو را برای فهم بهتر نگاه کنید.

گام هجدهم

همچنین هر بخشی را که از دست داده اید یا نیازمند ساخت مجدد است مانند این یکی، پیدا کنید.

گام نوزدهم

ما می بایست تمام تصویر را بگردیم تا محل هایی برای اضافه کردن جزئیات پیدا کنیم، بنابراین تمام سطح به خوبی با صحره ها مخلوط می شود همان طور که در زیر مشاهده می کنید، و مجددا می بایست به ویدیو نگاهی بیاندازید.

گام بیستم

حالا یک لایه Levels بالای پرتگاه ها اضافه کنید و آن را مانند زیر تنظیم نمایید.

گام بیست و یکم

سپس ماسک را با مشکی پر کنید.

گام بیست و دوم

یک قلموی بزرگ نرم انتخاب کنید و با سفید محل هایی که در زیر نشان داده شده است را بپوشانید.

گام بیست و سوم

بیایید به لایه های سطح باز گردیم و جزئیات لبه ها را مانند زیر اضافه نماییم، فقط جاهایی که نیاز است را با قلموی کالک 23پیکسلی بپوشانید.

گام بیست و چهارم

به تمام بخش ها بازگردید و لبه ها را اگر نیاز است، مجددا ویرایش نمایید.

گام بیست و پنجم

اگر شما جزئیاتی را یافتید که می بایست اضافه گردد در محلی که دریا به پرتگاه می رسد. تامل نکنید و آن را اضافه نمایید.

گام بیست و ششم

جاهایی که نیاز است، پیشنهاد داده شده است. همچنین بعدتر برخی از جاها را صیقلی می کنیم. این بخش نیز به پایان رسید. 

8- جزئیات اقیانوس (بخش دوم)

گام اول

بیایید با جایی که جزئیات به اقیانوس را اضافه می کردیم، مجددا شروع کنیم. جزئیاتی در محلی که آب به قسمت های در حال غرق شدن می رسد اضافه کنید. از هر دو روش نقاشی با قلمو و کپی کاری با ابزار Clone Tool که نیاز است استفاده کنید. برای فرا گرفتن بهتر این بخش، شما حتما باید به ویدیو مراجعه کنید.

گام دوم

ما هنوز هم به سنگینی، نقاشی می کنیم، بنابراین حتما در این بخش نیز به ویدیو نگاه کنید. اوکی حالا ما به یک لایه ی جدید بالای جایی که در قسمت آثار مخروبه از پرتگاه به این بخش سقوط کرده است، نیازمندیم، سطح و هر ساختمانی. بنابراین نام لایه را debris بگذارید و با قلمویی که اینجا نشان داده شده است شروع کنید و فضای نوک قلمو را همان طور که در زیر نشان داده شده است افزایش دهید.

گام سوم

نقاشی بخش های کوچک افتاده مانند شکل زیر را شروع کنید، هم سایز و هم فاصله نوک قلمو را هرجا که نیاز است تنظیم نمایید.

گام چهارم

شما حتی می توانید در صورت نیاز مقداری پراکندگی اضافه نمایید.

گام پنجم

مانند گذشته می توانیم قلموی پایه 23 را با نمونه رنگ ساختمان ها انتخاب کنیم تا تعدادی از شکافت ها و بخش های گمشده را نقاشی نماییم تا با آثار مخروبه افتاده ترکیب شود.

گام ششم

همین کار مشابه را برای ساختمان های دیگر انجام دهید، حتی می توانید برای ساختمان هایی که در نزدیکی پرتگاه نیستند هم این کار را بکنید.

گام هفتم

شما می توانید از این قلموهای دیگر برای آثار مخروبه افتاده با رنگ نمونه ساختمان خودش استفاده کنید.

گام هشتم

حالا آثار مخروبه ی ما نیاز به مقداری دود ناشی از گرد و غبار افتادن در کنارش دارد، بنابراین ما یک لایه جدید برای این خواهیم ساخت و از قلموهای دیگر برای آن استفاده می کنیم.

گام نهم

بیایید بخش هایی را که پیش از این قطعاتی از آن را انداختیم، بیابیم و افکت دود اندود مانند زیر به آن بیافزاییم.

گام دهم

تمام تصویر را بگردید تا این جزئیات که به همراه سقوط است را به آن بیافزایید، فقط افراط نکنید و نیم نگاهی نیز به ویدیو داشته باشید، برای این مصالح هنوز این قلمو کاربرد دارد و نتایج عالی ای به شما می دهد.

گام سیزدهم

تغییراتی در سایز و رنگ بدهید، همچنین شما همان طور که قطعاتی دودی را می سازید به قطعات کوچک تر می رسید که شما می توانید در ساختمان های در حال ریزش از آن استفاده کنید. و ما به انتهای یک بخش دیگر رسیدیم.

9- دود و آتش

گام اول

زمان آن رسیده است که دود و آتش به صحنه مان اضافه کنیم، بنابراین ادامه دهید و یک لایه جدید به نام Smoke یا چیزی شبیه به آن بسازید و قلمویی که در زیر نشان داده شده است را بیابید.

گام دوم

با یک رنگ خاکستری روشن شروع کنید و در قسمت های دود گرد و خاکی که از پرتگاه ها می آید، نقاشی کنید و سپس رنگ را به یک خاکستری متوسط تیره تغییر دهید و دود روشن تری مانند زیر اضافه نمایید.

گام سوم

اضافه کردن را تا زمانی که به یک پوشش خوب از دود در همه جا رسیدید، ادامه دهید. و سپس پاک کنی مشابه با نوک قلمو انتخاب نمایید.

گام چهارم

سپس بخش هایی مانند زیر را پاک کنید بنابراین می توانیم تمام کارمان را ببینیم؛ برای رسیدن به ایده ای در مورد جاهایی که می بایست پاک شود به ویدیو مراجعه کنید.

گام پنجم

سپس ما این تصویر را باز خواهیم کرد که به ما در معرفی آتش بر روی صحنه ی ما کمک می کند، بنابراین ادامه دهید و آن را کپی نموده و در یک لایه جدید قرار دهید و مقیاس آن را مانند زیر کوچک نمایید.

گام ششم

سپس به دستور Distort دسترسی پیدا کنید و نمای سه بعدی آن را مقداری مانند زیر تغییر دهید.

گام هفتم

یک ماسک برای این لایه ایجاد کنید و قطعا مشکی را برای پوشاندن چیزهایی که نیاز نیست برگزینید؛ با قلموی ابری مشابه و تنها کافی اندازه آن را تا حدود 170 پیکسل کوچک نمایید.

گام هشتم

مانند آن چیزی که در زیر نشان داده شده است پوشش دهی را انجام دهید، سپس اندازه قلمو را مقداری بیشتر کاهش دهید و قسمت پایینی را مانند زیر بپوشانید.

گام نهم

لایه ی ماسک را اعمال کنید و یک کپی از آن تهیه بفرمایید.

گام دهم

مقیاس یکی از کپی ها را بیشتر کنید و در موقعیت نشان داده شده قرار دهید و سپس نمونه رنگ تیره تر از آن بعلاوه اینکه سایز را تاحدود 93 پیکسل تنظیم نمایید.

گام یازدهم

شروع به کشیدن یک ستون دود مانند زیر نمایید، سپس یک رنگ روشن تر را برگزینید و به آن مانند شکل زیر بیافزایید.

گام دوازدهم

پاک کنی مشابه با قلمو انتخاب کنید و سایز آن را تا حدود 73 پیکسل کم کنید تا مقداری از آن را پاک نمایید تا آن را ارگانیگ تر و رندوم تر نشان دهد.

گام سیزدهم

حالا لایه کپی شده را حرکت دهید، مقایس کنید و در موقعیتی که در زیر نشان داده شده است، قرار دهید بعلاوه اینکه یک کپی دیگر برای یک آتش دیگر تهیه بفرمایید.

گام چهاردهم

سپس ابزار Clone Tool را بگیرید و آن را مقداری ویرایش نمایید.

گام پانزدهم

سپس قلموی نقاشی را مجددا بگیرید و فرآیندهای اضافه کردن دود به آتشی که پیش از این گفتیم را تکرار کنید.

گام شانزدهم

آخرین کپی از آتش را بگیرید و آن را مقداری بیشتر مقیاس کنید و آن را دورتر ببرید (همان طور که در زیر نشان داده شده است) سپس بر روی آن مقداری کپی کاری کنید تا با دو آتش دیگر تفاوت هایی داشته باشد.

گام هفدهم

یک ستون دود برای آن نقاشی کنید که پیش از این نیز انجام دادیم. اینجا جایی است که یک بخش دیگر از آموزش به پایان می رسد.

10- جزئیات اقیانوس (بخش سوم)

گام اول

اوکی، زمان آن رسیده است که جزئیات اقیانوس مان را افزایش دهیم و آن را نهایی کنیم، بنابراین ادامه دهید و این تصویر را باز کنید تا فرآیندهای را شروع نماییم.

گام دوم

سپس ابزار Clone Tool و قلموی کالک را برگزینید، اندازه آن را تا حدود 87 پیکسل بزرگ تر کنید.

گام سوم

سپس درخت های پایین آن را مانند زیر، پاک کنید.

گام چهارم

در این نقطه یک کپی از لایه تهیه کنید و بالایی آن را پنهان نمایید. سپس بخش بالایی لایه قابل دید را ببرید همان طور که در زیر نشان داده شده است و حالت لایه را Soft Light قرار دهید.

گام پنجم

سپس یک بار دیگر ابزار Clone Tool بگیرید و درخت های دیگری که در زیر نشان داده شده است را پاک نمایید.

گام ششم

سپس در قسمت راست، با استفاده از ابزار Clone Tool همه راه ها به گوشه راست را پر کنید.

گام هفتم

عالی است، حالا کافی است لایه را زیر لایه دودها ببرید و اجازه دهید تا بر روی لایه دیگر کار کنیم.

گام هشتم

با پاک کردن صخره هایی که در زیر نشان داده شده است شروع کنید.

گام نهم

سپس همچنین آن را زیر لایه های دود ببرید و هر دو لایه را با یکدیگر ادغام نمایید.

گام دهم

ما حالت لایه را از دست دادیم بنابراین آن را به Soft Light برگردانید و یک لایه ماسک برای آن ایجاد نمایید؛ تنها برای پوشاندن هرچیزی که در قسمت بالای زمین وجود دارد.

گام یازدهم

حالا یک لایه Levels بسازید و به آن متصل کنید و آن را مانند زیر تنظیم نمایید.

گام دوازدهم

سپس یک لایه Color Balance بسازید و آن را همان طور که در زیر نشان داده شده است تنظیم نمایید.

گام سیزدهم

یک لایه Hue Saturation اضافه کنید و مقداری Saturation آن را همان طورکه در زیر نشان داده شده است کم نمایید.

گام چهاردهم

اوکی عالی است حالا این تصویر جدید را در یک لایه جدید بیاورید و آن را مانند زیر مقیاس کنید.

گام پانزدهم

آن را مانند زیر در موقعیتش قرار دهید و آن را مقداری بیشتر مقیاس کنید تا نمای سه بعدی را مقداری تغییر دهد؛ سپس مانند زیر پوشش دهی کنید.

گام شانزدهم

برای این بخش کوچک اجازه دهید مقداری Levels و Hue Saturation به طور مستقیم اعمال کنیم، تا تعادل آن را با آب های آزاد برقرار کنیم.

گام هفدهم

بیایید تصویر مشابه را مجددا بیاوریم، آن را مقیاس کنید و در جایی که نشان داده شده است قرار دهید. سپس همان طور که نشان داده شده است پوشش دهی نمایید.

گام هجدهم

سپس به طور مستقیم Levels و Hue Saturation را اعمال کنید.

گام نوزدهم

سپس پوشش دهی کنید تا ساختمان پشت آشکار شود، به دقت این کار را انجام دهید تا جزئیات نگه داشته شود.

گام بیستم

بیایید یک تصویر دیگر بیاوریم و آن را مانند زیر مقیاس کنیم.

گام بیست و یکم

سپس حالت لایه را Soft Light قرار دهید و مانند زیر پوشش دهی کنید.

گام بیست و دوم

سپس ما به یک لایه جدید نیاز داریم تا مقداری دریای بیشتر ایجاد کنیم، پس یکی ایجاد کنید و شروع به کشیدن دریا و کپی کاری جزئیات همان طور که در زیرنشان داده شده است بنمایید.

گام بیست و سوم

به تمام جاهایی که دریا با پرتگاه رو به رو می شوند بروید و جزئیاتی که نیاز است را مانند زیر اضافه کنید.

گام بیست و چهارم

ما می بایست در چندین گام اقیانوس که پیش از این جزئیات را اضافه کردیم، برویم و آن را ویرایش کنیم، بخش های مثل این جا که پشت ساختمان هاست می تواند بهبود بخشیده شود. این یک فرآیند طولانی است، این چیزی است که کارتان را برجسته می کند.

گام بیست و پنجم

این اختلافات کوچک بین چیزی است که ما داریم و یک لایه جزئیات بیشتر که آن را باارزش می کند.

گام بیست و ششم

حالا آبی که به خشکی وارد می شود نیازمند جاری شدن است، و برای اینکار نیازمند نقاشی کشیدن و کپی کاری جزئیات دراین بخش همان طور که در زیر نشان داده شده است، هستیم. و ما به انتهای این بخش می رسیم. مجددا سفارش می کنم که به ویدیو نگاه کنید تا نحوه نقاشی را به درستی فرا گیرید.

11- جزئیات نهایی پرتگاه

گام اول

اوکی، اینجا بخش هایی از پرتگاه ها هستند که مرا اذیت می کند، پس بیایید آنها را برطرف کنیم. تصویری که اینجا نشان داده شده است را باز کنید، یک انتخاب از آن برگزینید و کپی کنید و در یک لایه جدید قرار دهید، سپس آن را همان طور که نشان داده شده است مقیاس کنید.

گام دوم

ما از این تصویر کپی کاری خواهیم کرد تا به بخش نشان داده شده، جزئیات اضافه کنیم.

گام سوم

حالا تصویرمان را انتخاب کنید و آن را مقداری بیشتری مقیاس نمایید، بنابراین می توانیم از روش مشابه برای بخش های دیگر که در زیر نشان داده شده است برای اضافه کردن جزئیات استفاده کنیم.

گام چهارم

عالی است، حالا بیایید جزئیاتی به لبه هایی که در زیر نشان داده شده است اضافه کنیم، فقط مقداری جاده ها را امتداد دهید و مقداری نقاشی کنید تا قطعات آویزان را نشان دهید و صخره را با سطح ادغام نمایید.

گام پنجم

قلمو را یک بار دیگر با نوک نشان داده شده انتخاب کنید و آن را تنها 2 پیکسل کنید.

گام ششم

از رنگ حباب روشن نمونه برداری کنید و آبی که از صخره ها می ریزد را نقاشی نمایید.

گام هفتم

اوکی عالی است، حالا مقداری Levels به این بخش مستقیما اعمال کنید و سپس از ابزار Clone Tool استفاده کنید تا مقداری جزئیات بیشتر به این سایه های عمیق ببخشید.

گام هشتم

در این بخش دیگر، بیایید مقداری Color Balance را مسقتیما (نه لایه های تنظیمی) تنظیم نماییم.

گام نهم

برای این بخش ما به لایه ی انحنا نیاز خواهیم داشت تا به آن متصل کنیم. تنظیمات زیر را برای آن اعمال کنید.

گام دهم

این کار باعث می شود که تمام بخش روشن تر شود بعلاوه اینکه نواحی سایه دار را بالا می آورد. بنابراین ما می بایست مقدار کمی پوشش دهی کنیم. قلموی نرم تان را برگزینید با اندازه در حدود 36پیکسل و مقداری پوشش دهی کنید تا مقداری از سایه ها مانند زیر بازگردد.

گام یازدهم

در جایی که پرتگاه، اقیانوس را ملاقات می کند می بایست جزئیات را به دلیل تغییراتی که دادیم بیشتر کنید پس ادامه دهید و نقاشی و کپی کاری مانند زیر بنمایید.

گام دوازدهم

ما نیاز داریم که صخره ها را مقداری فیکس کنیم، پس با اضافه کردن یک لایه جدید ادامه دهید و مانند زیر مقداری کپی کاری نمایید. بنابراین ما پرتگاه را با یک زاویه مستقیم پایین می آوریم.

گام سیزدهم

یک ستون دود که از آن بیرون می اید را مانند قبل نقاشی کنید، و این چیزی است که با آن این بخش به پایان می رسد.

12- تکه شدن ساختمان ها و جزئیات کلی

گام اول

ما به پایان آموزش نزدیک شده ایم اما هنوز می بایست به کل تصویر نگاهی بیاندازیم و فاکتورهایی که تصویر را بهتر می کند را بررسی کنیم. برای شروع به لایه ای که جزئیات شکست را انجام دادیم بروید و لایه انحنا را مقداری مجددا تنظیم نمایید.

گام دوم

سپس یک لایه Color Balance بسازید و آن را مانند زیر تنظیم نمایید؛ با این تنظیمات یک سری رنگ سرد تر با توجه به اثرات جوی به تصویر می دهد.

گام سوم

حالا لایه انحنایی زیر لایه Color Balance بگیرید و مقداری از آن را با یک قلموی کوچک و در جایی که در زیر نشان داده ام را بپوشانید.

گام چهارم

عالی است، حالا من متوجه شدم که این دود بالای ساختمان بسیار کثیف است بنابراین مقداری از آن را پاک کنید.

گام پنجم

پاک کن با یک سایز بزرگ 500 پیکسلی بگیرید و مقداری از دودی که در زیر نشان داده شده است را پاک کنید.

گام ششم

حالا یک جفت از ساختمان ها را از هم جدا می کنیم، لایه نشان داده شده در زیر را انتخاب کنید و ابزار Lasso Tool را برگزینید.

گام هفتم

یک انتخاب از ساختمان که در زیر نشان داده شده است را برگزینید، آن را در یک لایه جدید کپی کنید و مقداری آن را بچرخانید.

گام هشتم

حالا پاک کن با یک قلموی کالکی را برگزینید و شروع به پاک کردن کنید تا جزئیات لبه ساختمان ایجاد شود.

گام نهم

حالا یک لایه متصل شده جدید مانند زیر بسازید و به سادگی کپی کاری انجام دهید تا پس زمینه ساختمان در حال ریزش ایجاد شود.

گام دهم

به این لایه بروید و قلموی نشان داده شده در زیر را انتخاب کنید.

گام یازدهم

از ساختمان خودش یک رنگ روشن به عنوان نمونه برگزینید و شروع به کشیدن قطعات رد حال ریزش مانند زیر بنمایید. سپس قطعات تاریک تر اضافه کنید و مقداری خرابی در ساختمان ایجاد نمایید.

گام دوازدهم

همین کار را برای ساختمان دیگر انجام دهید، بنابرین فرآیندها را تکرار کنید، یک انتخاب از ساختمان برگزینید آن را دریک لایه جدید کپی کرده و آن را بچرخانید.

گام سیزدهم

سپس، پشت تصویر را با ابزار Clone Tool تمیز کنید و در این لایه نشان داده شده ما قطعات در حالت ریزش و دود را می کشیم.

گام چهاردهم

حالا به این لایه بروید و میزان درخشندگی آن را مستقیما مانند زیر تنظیم نمایید.

گام پانزدهم

استفاده از قلمو را ادامه دهید و دود ناشی از گرد و غبار را اضافه نمایید. قطعا خودتان را محدود به این بخش نکنید، به تصویرتان نگاه کنید و جاهایی که می توانید از این بیشتر استفاده کنید را بیابید.

گام شانزدهم

ما به آخرین لایه نقاشی دریا باز می گردیم . قلموی 23 امان را مجددا انتخاب می کنیم.

گام هفدهم

مقداری پاشش ظریف در قسمت هایی که قطعات به آب می ریزند اضافه کنید. و این بخش را به پایان می رسانیم.

13- جزئیات نهایی و سایه زنی

گام اول

اوکی، در این بخش ما تصویر را به پایان می رسانیم، بنابراین یک لایه جدید بسازید و ابزار Clone Tool را برای شروع انتخاب کنید.

گام دوم

ما چیزهایی اضافه خواهیم کرد که مقداری انعکاس و مقداری شفافیت را نشان می دهد، بنابراین مدل لایه جدید ساخته شده را Soft Light قرار دهید و Opacity آن را 35 درصد کنید.

گام سوم

و به راحتی تمام از ساختمان مشابه کپی کاری کنید و مقداری نیز برای ساختمان های دیگر نیزا نجام دهید (مانند شکل زیر)

گام چهارم

از این لایه مشابه برای اضافه کردن مقداری چیزهای مشابه برای پرتگاه ها استفاده کنید

گام پنجم

حالا به سراغ لایه دودها می رویم و مقداری از آن را مانند زیر پاک می کنیم.

گام ششم

اوکی حالا ما تنظیمات رنگ نهایی را بالای هرچیزی ایجاد خواهیم کرد و لایه انحننا را مانند زیر اعمال می کنیم.

گام هفتم

البته شما این را حدس زده اید که ما مقداری پوشش دهی با قلموی نرم بزرگ مان ایجاد خواهیم کرد.

گام هشتم

همان طور که در زیر نشان داده شده است تاثیر تیره تر شدن را پوشش بدهید، توجه بیشتری به آتش ها بنمایید، لازم نیست آنها را تیره تر کنید.

گام نهم

یک لایه Hue Saturation اضافه کنید و Saturation آن را مانند زیر کم بنمایید.

گام دهم

و البته این یکی را با روش مشابه پوشش دهی خواهیم کرد.

گام یازدهم

سپس، ما یک لایه Photo Filter ایجاد می کنیم و یک رنگ برای آن انتخاب می نماییم بعلاوه اینکه Opacity آن را تا 50 درصد کاهش می دهیم و Density آن را 84 می کنیم.

گام دوازدهم

یک لایه انحنای دیگر اضافه خواهیم کرد و آن را مانند زیر تنظیم می نماییم.

گام سیزدهم

سپس ابزار Ellipse Selection Tool را برگزینید و یک انتخاب مانند زیر بسازید.

گام چهاردهم

بر روی انتخاب راست کلیک نموده و Feather را انتخاب کنید و در آن 400 پیکسل را تایپ بنمایید.

گام پانزدهم

سپس درون انتخاب را با مشکی پر کنید بنابراین تمام مرکز را بپوشانید و یک شکل زیبا برسید.

گام شانزدهم

شما همچنین باید نواحی که در زیر نشان داده شده است را مقداری دیگر بپوشانید.

گام هفدهم

حالا ما نیاز داریم که لایه انحنا درونی را مقداری پوشش دهی کنیم بنابراین یک قلموی بزرگ مثل این را برگزینید و مانند شکل زیر پوشش دهی نمایید.

گام هجدهم

اوکی، ما نزدیک شده ایم، یک لایه Levels دیگر مانند زیر بسازید.

گام نوزدهم

ماسک را با مشکی پر کنید و سفید را برای قلمو انتخاب کنید.

گام بیستم

ما این لایه را تنها برای انداختن سایه این ساختمان ایجاد کردیم بنابراین ادامه دهید و  تاثیر تاریکی در این لایه Levels آخری را بپوشانید تا آن را پایین بیاورید. به محض اینکه شما در سایه ماسک می اندازید Levels را مانند زیر مجددا تنظیم نمایید.

گام بیست و یکم

سپس لبه ماسک را تمیز کنید و حس روشنایی را در قسمت بالایی مانند شکل زیر اعمال کنید.

 

گام بیست و دوم

و این چیزی است که آموزش را با آن نهایی می کنیم و در نهایت یک تصویر بسیار زیبا خواهیم داشت.

نتیجه

در این آموزش، ما به شما نشان دادیم که چگونه چندین تصویر را با یکدیگر ترکیب نمایید تا یک شهر بسازید که در حال نابودی و در حال جاری شدن در دریاست. همان طور که می توانید ببینید فرآیندها مقداری زیادی زمان بر است، و به جزئیات بسیار اهمیت می دهد. با مقداری تمرین، شما باید روش های خودتان را برای ساخت جزئیات مانند این داشته باشید.

منبع:design.tutsplus.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی