آیکون ها را ترجمه کنید! / یک بازی بر پایه ی آیکون ها :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۱۷مهر

آیکون ها در گرافیک امروزی بسیار کاربردی و مهم هستند. گاهی اوقات این آیکون ها هستند که جای چندین واژه را به راحتی پر میکنند.

اعضای گروه Flow Studio با همفکری همدیگر تصمیم گرفتند تا یک بازی بر مبنای آیکون ها طراحی کنند. در این بازی شما با تعداد زیادی آیکون های مفهومی مواجه هستید که هرکدام در برگیرنده ی یک واژه ی خاص هستند. شما باید در این بازی مرحله به مرحله این آیکون ها را ترجمه کنید تا بتوانید به مرحله آخر برسید.

طراحی ساده ی آیکون ها در این بازی باعث جذابیت بصری آن شده است. یک طراحی فقط بر پایه ی خطوط ساده که البته کار دشوار و زمان بری می باشد.

یک طراح آیکون ابتدا باید از یک فکر خلاق برخوردار باشد تا بتواند مفاهیم پیچیده و طولانی را در یک تصویر کوچک خلاصه نماید بطوری که مخاطب نیز بتواند آن را دریابد.

استقبالی که از این بازی شده است نشان می دهد این گروه در طراحی و ساخت بازی خود موفق بوده اند.

شما نیز می توانید از طریق نشانی های زیر این بازی را برای تلفن همراه خود (چه اندروید و چه ios ) تهیه کنید و از یک بازی کاملا گرافیکی لذت ببرید.

این بازی علاوه بر سرگرم کردن شما ، منبع خوبی برای ایده گرفتن در طراحی آیکون می باشد.


۱۰۲۹نمایش ۹۳/۰۷/۱۷

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی