نگاهی به آثار صالح زنگانه :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۹آذر

صالح زنگانه

متولد 1362، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد طراحی گرافیک از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی، عضو رسمی انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران از سال 1389 و عضو موسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، مدرس، محقق و مترجم در زمینه طراحی گرافیک.

او فعالیت فعالیت حرفه ای خود را از سال 1381 به عنوان طراح در انتشارات نشاط و سپهراندیشه ی قم شروع کرد و پس از آن به عنوان طراح و مدیر هنری کانون های اگهی و تبلیغاتی برگ سبز و آسمان واقع در شهرستان گرگان به کار خود ادامه داد. صالح زنگانه در حال حاضر به عنوان مدرس در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی شهرستان گرگان مشغول به فعالیت بوده و در عین حال به عنوان یک طراح گرافیک مستقل حرفه ی طراحی گرافیک را تعقیب می کند. علاقه مندی اصلی او پوسترهای فرهنگی و اجتماعی ست. از جمله فعالیت های او می توان به شرکت در چندین نمایشگاه داخلی و بین المللی در کشورهایی مانند: آمریکا، آلمان، لهستان، فرانسه، ایتالیا، روسیه، اوکراین، چین، صربستان، یونان، مقدونیه، مکزیک، پرو، کره جنوبی، تایوان و ترکیه اشاره کرد.
او همچنین در دو نمایشگاه بین المللی خارجی در پرو و ترکیه به عنوان داور همکاری داشته است.

فعالیت های جانبی:‌ ترجمه متون انگلیسی در زمینه ی طراحی گرافیک

اطلاعات بیشتر درباره ی صالح زنگنه

نمونه آثار

پوسترها:

نشانه:

۳۴۳۷نمایش ۹۳/۰۹/۲۹

نظرات  (۲)

۰۴ دی ۹۳ ، ۰۶:۲۶ احمد غفاری
سلام و عرض ادب
صالح جان بسیار زیبا بود.
لذت بردم.
در 
۰۹ دی ۹۳ ، ۱۲:۰۷ فاطمه نصری
امیدوارم همیشه موفق باشی عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی