11 نکته که در مدارس گرافیک گفته نمی شود :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۱۸اسفند

مدارس گرافیک بسیار مفید و خوب هستند. آنها به شما فرصت کار و خلاقیت می دهند و فضایی برای تهیه ی پروژه های شما مهیا می کنند که در نهایت منجر به کسب تجربه خواهد شد. اما با این حال آنها نمی توانند همه چیز را به شما بگویند. با چند طراح خلاق گرافیست به صحبت نشستیم و نکاتی که دوست داشتند در زمان تحصیل فرابگیرند را برای تان گلچین نمودیم. به نظر می رسد نکات مفید و قابل توجهی باشند.

1. دیپلم شما نمیتواند شما را به یک شغل برساند
به نقل از Torontoبر اساس گفته های طراح وب Janna Haganبر خلاف آنچه معلمان یا والدین تان به شما میگویند دیپلم شما لزوما نمیتواند شما را به شغلی برساند.ارائه هر نوع کاری که شما را قادر به ایجاد و تولید از طریق مقام تان یا به تصویر کشیدن احساس و توانا ئی تان به یک کارمند میکند در مقایسه با دانشجویی که آموزش رسمی تری دیده است اغلب توجه شما را بیشتر جلب خواهد نمود. داشتن یک طرح و شخصیت عالی به شما در هر جایی یک شغل ارائه میدهد.
2. چطور از فوتو شاپ استفاده نماییم


تصویر یک.Bowmanدلش میخواهد فوتو شاپ را در مدرسه هنر بیاموزد
Jeffrey Bowmanیک نقاش آزادو غیر وابسته و یک طراح گرافیکی در کوههای Hemsedal ,Norway میباشد.Bowmanپیش از Studio Outputو یک سخنرانی در دانشکده شیلینگتون برای مشتری های زیادی در اطراف دنیا با سبک گرداننده فرهنگ مرزی وجوان خود کار نموده است.و چه چیز او اکنون میداند در حالیکه آرزو داشته در مدرسه هنر بداند؟وی پاسخ میدهد "مهارت های نرم افزاری .و در ادامه میگوید مهارت های نرم افزاری مهم ترین چیزی است که در زمان دانشکده یا دانشگاه بر روی آن تاکید میشود.این مهارت چیزی است که شما مجبورید یاد بگیرید زیرا در دانشگاه واقعا به شما کمک نمیشود و در برخی موارد شما در همه وقت دسترسی به کامپیوتر ندارید بنابراین یادگیری آن ضروری میباشد.
نرم افزار زرنگ و دانابودن تنها راه کمک کردن به هنگام ورود به صنعت است زیرا با روشی که صنعت دارد این نوع مهارت ها شما را از نفر بعدی که برای دوره انترنی یا شغل بالاتربه کار میگیرد جدا میکند ."
3. فرایند های جهان واقعی


ویراستار هنری مجله هنر های کامپیوتری به نام Jo Gulliverاکنون متصدی و مسوول مشاهده و درک عنوان درحدود شش سال میباشد و با استعداد تصویر سازی عالی دنیا و عکاسان و طراحان در این زمینه کار نموده است.از وقتی در دانشکده درس میخواند میدانست که میخواهد وارد مجله ها شود اما پیش از ملحق شدن به انتشارات Futureفرایند دقیق کنار هم گذاشتن مجله ها برای چاپ و فرستادن آنها به سرتاسر دنیا را نمی دانست.
وی توصیه میکند"به نظر من بهتر است درباره صنعتی که میخواهید وارد شوید تحقیق و بررسی کنید آن کار را تجربه کنید و حتی با چاپگر ها عوامل عکاسان و ... ملاقاتی داشته باشید.اغلب تجارب کاری تان را در نظر بگیرید و در مورد کل فرایند های تجاری تان پرس و جو نمایید.این کار هنگام ورود به کار قابلیت های اجرایی شما را بالا میبرد."
بازطراحی اخیر هنرهای کامپیوتری را در iPad وprinthereکنترل نمایید.
4. دانش تجاری


Abigail Dakerیک نقاش آزاد که برای نقاشی های مدادی در مقیاس شهری و جذاب اش معروف است میگوید "مهمترین چیزی که من اکنون میدانم و هرگز در دانشکده به آن نرسیدم آن است که بازار نقاشی با کیفیت خوب داغ است."
نظریه های زیادی در مورد نقاشی و بحث های کمی در موردشایستگی های آن و جایگاه آن در میان دنیای هنر خوب و موقت نقاشی وجود دارد.اما هیچ چیزی در باره آن به عنوان یک محصول تجاری و هیچ توصیه ای در مورد اینکه چطور کار هنری تان را انجام دهید تا با پروژه های تجاری تان در تناسب باشد وجود ندارد."توصیه Daker بدون اهمیت دادن به آنچه حرفه مورد نظرتان دارد مبنی بر مورد دوم است .
5. چطور خلاق باقی بمانیم


Ian Wharton کارگردان خلاق Zolmo و فکر بکر طراحی بعضی برنامه های دستور العمل فروش بهتر Jamie Oliver پیرو استعداد نو میباشد و به طور منظم در دادگاه ها سمینار ها و انتشارات ارتقا دهنده خلاقیت نو شرکت میکند.بنابراین او اکنون چه میداند که دلش میخواسته در مدرسه هنر بداند ؟
وی میگوید "چقدر دشوار و چقدر ارتباط با روح خلاق و مفید و جاودانه جوان لازم است.این همان چیزی است که من بدان توجه دارم."و در آخر به بررسی توصیه اش میپردازد.هر بعدی از خلاقیت که شما را بر می انگیزد محو میشود و نگران پاسخ های درست نباشید.شما زمان و منابع کافی برای انجام آن دارید.
وقتی جایی را ترک میکنید هرگز یادگیری را متوقف نکنید و زمان صفر را که چیز هایی را که شما نمیخواهید به خاطر آن معروف شوید هدر ندهید.
6. یک فینالیست در BBC Wildlife s Artistدر سال 2011 و 2012 تصاویر زیبای حیوانات Jonathan Woodward به او کمک کرد تا از دوستان Penguin انتشارات Transworldو Random Houseکمیسیونی تشکیل دهد.چه چیزی او دلش میخواهد بداند؟


"نظر بنده احتمالا مانند سایر نقاشان دیگراین است که بزرگترین خلا در آموزش دانشکده هنر مان بعد تجاری و بازار یابی چیزهاست.من مجبورم همه اینها را در طی این دوره بگذرانم.
"یکی از مهمترین درسهایی که من آموختم این است که به جای آنکه سعی کنید همه چیز برای همه باشید بهتر است یک nicheباشید.این فقط زمانی است که من واقعا به ترکیب دو احساس مهم طبیعت و تصویر و علی الخصوص نقاش یک زندگی وحشی بودن توجه کنم.و همه چیز شروع به جلو رفتن میکند و انواع درست ترکیبات شروع به پیشرفت میکنند."
7. چطور مغرور نباشیم


James wignall یک هنرمند گرافیک با احساس و روح بخش است که در لندن کار میکند.یکی از استعدادهای بهتر ظهور انگلستان است وی با دریافت جایزه Young Gunsدر سال 2012 معروف و مشهور گردید.او دلش میخواست چه چیزهایی بداند؟لبخند میزند و میگوید "خیلی به طرح هایتان افتخار نکنید."ناچار مشتری نیاز به تغییر داردو ناچار شما گمان میکنید آنها بدترین هستند.وظیفه شما این است که برای مشتری تان بهترین ها را انجام دهید نه برای مقام تان.گاهی اوقات پیش می آید که شما و مشتری در یک طول موج یکسان قرار میگیرید و با پروژه ای به اتمام میرسید که در وب سایت شما غرور مکانی دارد و میتوانید اجاره آن ماه را بپردازید اما این شغل ها کم هستند و میان آنها فاصله بسیار است.
"ورای هر پروژه سرگرم کننده ای که شما در وب سایت یک طراح دیده ایداحتمالا ده برابر بیشتر پرداخت میشود که شما تا کنون ندیده اید.وقتی شما همه آن را میدهید و مشتری رییس یا پرداخت کننده اسکناس را ساکت میکنید شما میتوانید همیشه با آن دوباره کار کنید و خوشحال هستید و آن را برش مدیر مینامید.
8. چطور یک قدم به عقب برداریم


کارگردان نقاش و طراح گرافیکی غیر وابسته با نامRadim Malinicاین اواخر متصدی برخی طرح های جذاب و خیره کننده بوده است.
وی میگوید"بنده حدس میزنم آموزش به طور هدفمند دیدگاه حقیقی و درستی از عملکرد های کاری روزانه به شما نمیدهد .آموزش فقط مشوق شما ستتا تنها در یک مورد خوب باشید.وقتی شما وارد دنیای تیز و برنده کار مشتری میشوید توجه نمودن به جزییات کوچک موجود در طرح تان و اینکه نگران بخش های ضروری کمیسیون تان نباشید کار آسانی خواهد بود.
"خواه شما آزاد و مستقل یا عضو یک تیم بزرگتر با دیدگان مدیران حسابرسی یا کارگردانان خلاق باشید این همان انعکاس صدایتان از طریق پروژه میباشد .
با گرفتن کمی وقت اضافه و برای لحظه ای به عقب برگشتن و مرور آنچه انجام داده اید شما نه تنها میتوانید کل جنبه ها را مورد نظر قرار دهید و اشتباهات را بیابید بلکه میتوانید روش های بالقوه پروژه سازی را نیز کشف نمایید.
9. نیاز به فروتنی


James Wignallمیگوید پیش زمینه من مسیر قدیمی شما به سوی دنیای هنر و طراحی هنگامی که من استاد علم بودم تا هنر نمی باشد.وی ادامه میدهد اما مطالب زیر میتواند برای بقیه به کار گرفته شود. اولین چیزی که شما باید هنگام ورود به کاری یاد بگیرید کمی فروتنی است که بسیار خوب است.
"برخی افراد در رشته من مورد نظر هستند زیرا آنها صداقت دسته اول دارند که هدیه و موهبت خداوندی به صنعت است.
اشتباه است!همیشه کسی وجود دارد که که از شما بهتر باشد و کارمندان این دیدگاه متکبرانه زمان نمیگذارند .یک مکان کاری نیازمند افرادی است که راحت در آن کار کنند مشارکت کنند و تبادل اطلاعات و نظریات نمایند."
10. این افراط کاری نیست


Jo Gulliverمیگوید در دانشکده بیشتر پروژه ها افراط کاری هستند شما واقعا آنچه را که کار کردن برای مشتری است تجربه نمی کنید این خوب است که مشتری های خوب داشته باشید که هنگامی که من در دانشکده هستم کار کنند-فقط روی پروژه های کوچک کار کنند اما کار کردن برای شخص دیدگاه شما را به سوی اینکه چطور صنعت کار میکند باز میکند.
"اینکه چطور پروژه ای را مدیریت کنیم قیمت گذاری نماییم مدیریت زمان داشته باشیم و ... برای تجربه یادگیری مفید میباشد .اینها مسایل جهان واقعی هستند که شما اغلب هنگام ورود به دنیای واقعی با آن مواجه هستید.
11. چطور حرفه تان را با دقت انتخاب میکنید


Jonathan Woodward میگوید امروزه توصیه مهم من به دانشجویان دانشکده هنر این است که واقعا در مورد کاری که میخواهند وارد آن شوند فکر کنند .بیشتر از آنکه به آنچه باید انجام دهند فکر کنند به نوع ترکیبات مورد نظرشان فکر کنند و سپس یک حرفه و مقام که بازتاب آن است را انتخاب کنند.
وی افزود "اگر نوع کارتان را در مقامی که نمیخواهید نشان دهید مطمئن باشید که این همان کاری است که باید انجام دهید."این یک نکته جالب است.مطمئن شوید که فقط بهترین و مرتبط ترین کار در مقام شما میگنجد.

۱۱۸۶نمایش ۹۳/۱۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی