طراحی شرقی - مروری بر تایپوگرافی های 4 نسل :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۵اسفند

نمایشگاه طراحی شرقی؛ مروری بر پوسترهای تایپوگرافی ۴ نسل طراحان گرافیک ایران برگزار می شود.
این رویداد روز شنبه 16 اسفند و در ساعت ۱۰:۳۰ صبح در نگارخانه شریف آبادی گشایش خواهد یافت.
آثار ارائه شده در این نمایشگاه پیشتر با همین عنوان در هفته طراحی میلان ۲۰۱۴ در شهر تورین ایتالیا به نمایش درآمده بود. این نمایشگاه پس از برگزاری موفقیت آمیز خود در شهرهای قزوین و ساری، اینک در تهران ارائه خواهد گردید.
طراحان حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: قباد شیوا، ابراهیم حقیقی، علیرضا مصطفی زاده ابراهیمی، ساعد مشکی، مجید عباسی، کوروش پارسانژاد، فرزاد ادیبی، بیژن صیفوری، مهدی محمدی، اونیش امین الهی، علیرضا وکیلی ورجوی، پریسا تشکری، کسری عابدینی، دامون خانجان زاده، بهراد جوانبخت، کوروش جدی، مریم عنایتی، لیلا میری، آرمین مهدوی، احسان رضوانی، امیرحسین قوچی بیک، مجید کاشانی، مهدی سعیدی، مهدی مهدیان، رضا باباجانی، امید نعم الحبیب، عمار عیسی پور طوطی زاد، مهدی فاتحی، محمد اردلانی، مسعود آقایی و ائلمان تقی دوست. 
علیرضا وکیلی ورجوی، دبیر نمایشگاه و مسئول انتخاب آثار که در گشایش نمایشگاه با موضوع «تایپوگرافی» سخنرانی خواهدکرد، درباره نمایشگاه می گوید: طراحی شرقی، آینه ای است از تلاش های طراحان گرافیک ایران، در بهره از تایپ و نوشتار فارسی در قالب پوستر. در انتخاب ۳۰ طراح حاضـر در مجمـوعه که چهار نسـل طراحان گرافیـک ایـران را شامـل می شود و پوستر های ارائه شده آن ها، تلاش گردیده که علاوه بر بیان شیوه و نوع برخورد هر طراح با این مقوله (تایپ)، مجموع آثار نیز، متنوع و با گستره ای جالب از راه حل های خلاقانه طراحان در مواجهه با این موضوع باشد.
لازم به ذکر است که این نمایشگاه به همت هنرستان هنرهای زیبای پسران برگزار گردیده و تا ۲۷ اسفند ادامه خواهد داشت. علاقهمندان میتوانند از ساعت ۹ تا ۱۵ به جز روزهای تعطیل، به آدرس تهران، خیابان انقلاب، پیچ شمیران، خیابان نورمحمدی، هنرستان هنرهای زیبای پسران مراجعه نمایند.

۱۸۰۸نمایش ۹۳/۱۲/۲۵

نظرات  (۱)

نمایشگاه تا امروز برقراره شما هم همین امروز فرستادید؟ :(
اینو هفته ی پیش باید میدادید
پاسخ:
سلام
البته ما این مطلب رو 25 ام منتشر کردیم.تاریخ مطلب رو مشاهده بفرمایید.
انشالله در نمایشگاه های آینده ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی