یازدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۵اسفند

پایگاه‌ اینترنتی طراحان مستقل ایران «تودی ‌پوسترز» یازدهمین نمایشگاه سالانه حروف نگاری پوستر اسماء‌الحسنی را بصورت ملی برگزار می‌‌کند.

محل برگزاری: خانه هنرمندان ایران.گالری ممیز
زمان: ۲۸ خرداد تا ۲۵تیرماه ۱۳۹۴
مراسم افتتاحیه و اهداء جوایز: تالار استاد جلیل شهناز/ پنج شنبه ۲۸ خرداد

آخرین مهلت دریافت آثار:
ساعت ۲۴روز جمعه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۴

مقررات شرکت در نمایشگاه :
۱/ برای شرکت در نمایشگاه ضروری است طراحان ابتدا از طریق آنلاین درسایت نمایشگاه ثبت نام و سپس  و طی دو مرحله آثار خود را ارسال کنند. آن دسته از شرکت کنندگانی که برای نمایشگاه قبل در سایت ثبت نام کرده اند کافی است از منوی «ورود» وارد سیستم شده و به پروفایل خود دسترسی پیدا کنند و در صورت لزوم اطلاعات شان را کامل و یا تصحیح کنند.
۲/ ارسال آثار در دو مرحله انجام می شود.
مرحلۀ اول: ابتدا باید پوستر را در قطع ۷۰ × ۱۰۰سانتی‌متر/ بصورت عمودی / با کیفیت۱۵۰دی پی آی CMYK طراحی کنید، سپس آنرا به قطع ۹۲۴ × ۶۶۰ پیکسل با کیفیت ۷۲دی پی آی، RGB / JPEG (فایل غیر فشرده – استاندارد) تغییر دهید و آن را بصورت آنلاین ارسال کنید.
مرحلۀ دوم: در صورتیکه پوستر شما به نمایشگاه راه یابد، از طریق ایمیل به شما اطلاع میدهیم تا برای ارسال پوستر در قطع اولیه (۷۰ × ۱۰۰سانتی‌متر) اقدام کنید.
تذکر مهم: در هیچ یک از مراحل به هیچ وجه پوستر خود را بصورت CMYK ارسال نکنید. حتماً پیش از ارسال آثار، از صحت فرمت‌ فایل و رزولوشن مطمئن شوید، زیرا در صورت صحیح نبودن توسط سیستم حذف خواهند شد.
۳/ محدودیتی برای تعداد آثار ارسالی وجود ندارد.
۴/ شرکت در نمایشگاه برای همۀ طراحان آزاد است و شامل مبلغی به عنوان هزینۀ ثبت نام نمی شوند.
۵/ در طراحی پوسترها به هیچ وجه از لوگوی سایت تودی پوسترز و یا هر نهاد و سازمانی دیگر استفاده نکنید، همینطور از درج عنوان، تاریخ نمایشگاه و … جداً اجتناب شود.
۶/ قید عنوان هر اثر ضروری است. [عنوان اثر همان نامی از اسماء الحسنی است که طراح پوستر خود را با آن ساخته است].
مثال : اگر پوستری با نام « رحیم » ساخته شده، عنوان آن پوستر “رحیم” خواهد بود. در نامگذاری فایل باید ابتدا نام طراح درج شود و سپس عنوان اثر . مثال :
Ali Saeedi _ Rahim . jpg
در صورتیکه با یکی از اسماء چند پوستر ساخته شده باشد نامگذاری فایل باید بصورت زیر باشد:
Ali Saeedi _ Rahim1 . jpg
Ali Saeedi _ Rahim2 . jpg
Ali Saeedi _ Rahim3 . jpg

۷/ در صورت نیاز، طراح می تواند روایات و احادیث مرتبط با موضوع اسماء الحسنی را (با نقل منبع) در پوسترهای خود درج کند. برای دسترسی به این نوع مطالبطراحان می توانند به منوی اسماء الحسنی در سایت نمایشگاه مراجعه کنند.
۸/ سایت اینترنتی تودی پوسترز مجاز است آثاری را که به نمایشگاه راه می‌یابند، به هر شکل در فضای مجازی الکترونیکی و یا در هر قالب دیگری از نشر مکتوب چاپ، و منتشر کند یا به نمایش عمومی و خصوصی بگذارد. ثبت نام طراح و ارسال آثار به معنای قبول و تایید این شرط است.
۹/ در صورتیکه اثر ارسالی مشابه و یا کپی اثر دیگری باشد، در هر مرحله ای که این موضوع تشخیص داده شود مجموع آثار آن طراح از نمایشگاه حذف می شود.

کاربران می توانند پرسش های خود را از طریق مکاتبه با سایت به نشانی زیرمطرح کنند:
info@todayposters.com  /  نشانی سایت : www.todayposters.com

هیئت داوران:
کورش پارسانژاد
محمد خزایی
محمد رضا دوست محمدی
بیژن صیفوری
سید حسن موسی زاده

جوایز:
نفر اول: مبلغ پنجاه میلیون ریال و دیپلم افتخار
نفر دوم: مبلغ سی میلیون ریال و دیپلم افتخار
نفر سوم: مبلغ بیست میلیون ریال و دیپلم افتخار
اهدای ۵ تقدیرنامه و مبلغ پنجاه میلیون ریال به پنج طراح برگزیده نمایشگاه (هر هنرمند ده میلیون ریال) که از سوی هیئت داوران به منظور تشویق انتخاب می شوند.

نکته مهم: ارتباط دبیرخانه نمایشگاه با هنرمندان شرکت کننده تنها از طریق پست الکترونیک و ارسال پیامک به تلفن همراه می باشد. بنابراین ذکر نشانی ایمیل معتبر و شماره تلفن همراه فعال برای شرکت کنندگان ضروری است.

۱۰۱۱نمایش ۹۳/۱۲/۲۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی