100 آیکون واکنش گرا :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۸ارديبهشت

امروزه واکنش گرا بودن یا Responsive بودن وبسایت ها مزیتی مهم و غیرقابل چشم پوشی محسوب می گردد. به اندازه ای که وبسایت های دارای قابلیت واکنش گرایی در دستگاه ها و اندازه های مختلف تصویر را دارند ، شانس بیشتری برای کسب رتبه در موتورهای جستجو خواهند داشت. از همین رو داشتن طراحی واکنش گرا برای یک وبسایت از فاکتورهای اساسی و لازم تلقی میگردد.

برای داشتن یک طراحی وبسایت واکنش گرا می بایست توجه داشت که آیکون ها برای خوب دیده شدن در سایز تصویرهای مختلف نیاز دارند تا به شکل های مختلف در آیند. یک آیکون ممکن است در صفحه مانیتور به خوبی و بدون ایراد نمایش داده شود اما هنگامی که همان آیکون در صفحه موبایل شما قرار بگیرد ، نیاز دارد برای بهتر دیده شد ، به اندازه لازم کوچک شود. کاهش سایز آیکون فقط مربوط به کاهش طول و عرض آنها نیست چون ممکن است با کوچک شدن طول و عرض یک آیکون ، وضوع آن به کلی از بین رود. گاهی نیاز است خطوط دور آیکون ها و یا داخل آنها به اندازه کافی تغییر نماید و یا حتی در هنگام کوچک شدن آنها ، جزییات غیرضروری تر حذف گردند.

برای درک بهتر این موضوع به نمونه هایی که در زیر آمده اند توجه نمایید. هر کدام از این 100آیکون در سه حالت طراحی شده اند که برای 3 موقعیت متفاوت کارایی دارند. برای مثال صفحه ی نمایش رایانه ، صفحه نمایش در تبلت ها و صفحه های نمایش موبایل ها. شما برای کامل بودن طراحی وبسایت تان می توانید از این آیکون های استفاده نمایید. 


دریافت مجموعه

۹۶۳نمایش ۹۴/۰۲/۰۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی