رودی باور -Ruedi Baur :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۹ارديبهشت

رودی باور «Ruedi Baur»، طراح گرافیک، متولد ۱۹۵۶ و دارای ملیت فرانسوی و سوییسی است. او فارغ التحصیل رشته‌ی طراحی گرافیک از مدرسه‌ی هنرهای کاربردی زوریخ است. در سال ۱۹۸۹ ایده‌ی خلق مجموعه‌ی منسجمی را پروراند که در حال حاضر تبدیل به پنج استودیوی مستقل شده که در برخی پروژه های مشترک باهم همکاری دارند. از سال ۱۹۸۹ در پاریس، ۲۰۰۲ در زوریخ و ۲۰۰۷ در برلین، رودی باور سرگرم کار بر روی پروژه های دو بُعدی و سه بعدی در زمینه های مختلف ارتباطات بصری است: برنامه های هویت سازی، جهت دهی و اطلاع رسانی، طراحی نمایشگاه و نیز طراحی شهری. بین سال های ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۴، رودی باور مسئولیت اداره ی گروه طراحی “فضاهای اطلاع رسانی” را در مدرسه‌ی هنرهای زیبای شهر لیون عهده دار بود. در همان جا و در خلال سال‌های ۱۹۹۴ تا ۱۹۹۶ سازماندهی سیکل سوم با موضوع “طراحی فضاهای شهری” را به انجام رساند.
در سال ۱۹۹۵ او به سِمت استادی دانشکده ی هنرهای تجسمی لایپزیگ در رشته ی طراحی هویت سازمانی رسید و در همان جا بین سال های ۱۹۹۷ تا ۲۰۰۰رییس برگزیده ی دانشگاه بود. در سال ۱۹۹۹ و در همان دانشگاه موسسه ی طراحی میان رشته ای را به وجود آورد. رودی باور از سال ۱۹۹۲ عضو AGI و از ۲۰۰۴ عضو CAFA (مرکز پژوهش های هنری بازی های المپیک) است. در حال حاضر رودی باور استاد آکادمی Luxun در شِن یانگ (چین)، آکادمی مرکزی پکن، مدرسه ی ملی هنرهای تزیینی پاریس و دانشگاه هنر زوریخ است.

۱۶۲۴نمایش ۹۴/۰۲/۲۹

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی