ایجاد یک هویت شخصی :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۰۵خرداد

ایجاد یک هویت شخصی به نظر دشوارترین کار برای یک طراح میباشد.به دلایلی تعیین اینکه چطور دیگران باید خودشان را طراحی کنند کاملا آسانتر میباشد.متاسفانه  دلیلی برای قدیمی و منسوخ بودن و نابسامان بودن  یا اسناد سراسر ضعیف بودن وجود ندارد.کشف کنید چطور اسنادتان را در پرش قرار میدهید .

ما در یک موقعیت منحصر به فرد با تکنولوژی موجود میباشیم که به ما کمک میکند تا خود و حرفه مان را تا حدودی به هر کسی در دنیا عرضه نماییم. شرم آور است اگر ما از مزایای منابعی چون Twitter , Facebook, Dribble, Linkedln ,  و وب سایت شخصی و Pinterest  (بله Pinterest  بحث نکنید ) وبلاگ و... بهره نبریم .سابقا یک سری طراح با نفوذ در جایی مستقر شده بودند . نمایش دادن کارتان مخصوصا اسناد فیزیکی  داخل ویترین بسیار شخصی و محرمانه بود . اسناد فیزیکی هنوز هم دارای ارزش و اعتبار هستند اما آنها نباید تنها حالت نمایش کار و حرفه شما در جهان باشند . جهان اکنون خیلی کوچکتر است و شما رقابت بیشتری در پیش رو دارید . به منظور دوام و پایداری در اینجا اطلاعات مفیدی که شما باید بدانید و / یا در اسناد طراحی تان به کار برید آمده است .

شما سند دارایی  خودتان هستید

با وجود تکنولوژی موجود زندگی شما بسیار روشن تر و شفاف تر خواهد بود . از مزایای آن استفاده نمایید. شما بهتر باور میکنید که کارفرمای  بالقوه شما به هر چیزی مانند تغذیه Twitter  سیر زمانی فیس بوک پروفایل Linkedln و ضربه های  Dribble  نگاه میکند . بدون جایگزین نمودن یک رزومه حقیقی و سند سازمان یافته حضور وب شما نمیتواند بیشتر از قابلیت های طراحی و اخلاق حرفه ای تان باشد . بنابراین اگر این باشد مطمئن باشید شما از خودتان بهره میبرید . هدف شما باید همان کارفرمای بالقوه تان باشد که قبلا یعنی پیش از آن که وارد اداره شان شده برای مصاحبه باشید در مورد کار شما چیزهایی شنیده است . اگر شما کارهای جالب انجام دهید و آن را به هر طریق ممکنی ارتقا دهید انگاه کارفرما ها به خاطر  حرفه ها به سمت شما میآیند نه به خاطر چیزهای دیگر .

اسنادتان را به طور منظم چک کنید .

همه اسنادتان را به روز کرده و محکم حفظ نمایید . اگر کسی در حال جستجو باشد و پروژه های آموزش طراحی اولین سال شما را بیابد هنگامی که شما بعد از سه سال فارغ التحصیل شده اید دیگر خیالی نیست که بخواهید آنجا را ترک کنید . خواه این وب شما باشد یا سند فیزیکی تان  در هر حال باید بهترین کارهایتان را در ویترین به نمایش بگذارید . وقتی شما عاشق طراحی باشید آنوقت به طور مستمر طراحی های جدید و بهتر ارائه میدهید. بنابراین تصمیم میگیرید کار و حرفه تان را که در معرض نمایش است به طور مداوم به روز رسانی کنید . این مخصوصا در مورد چیزهایی مثل وب سایت تان حائز اهمیت میباشد . به افراد دلیل رجوع مکرر به سایت تان را ارائه دهید . رفت و آمد در میان جدیدترین پروژه ها ی سایت تان را با بلاگ کردن آن شنایایی نمودن تصاویر پروژه روی Pinterest  قرار دادن شات های آن روی  Dribble  یا قرار دادن یک لینک بر روی آن روی  Tweeter  کنترل و هدایت نمایید . توصیه من در صورتی که شما برای همه این اسناد رسانه ای اجتماعی مشتری و حساب داشته باشید : از همه آنها استفاده نمایید . بدون خجالت  حرفه تان را به تمام آنچه به آن رسیده اید ارتقا دهید .

شما همواره به جهت ضعیف ترین کارتان مورد انتقاد قرار میگیرید

ساده ترین توصیه ها وقت زیادی میگیرد . اما البته ما کار ضعیف ترمان را در میان اسناد حرفه ای مان قرار نمیدهیم یا ... میگذاریم ؟ طراحان ما میتوانند رابطه ناسالمی با برخی آثار ما داشته باشند . ما راهی میشویم برای ارتباط با پروژه ها و تصمیم میگیریم آنها را در اسناد مان به اشتراک بگذاریم . یا این و یا اینکه کار کافی برای نمایش دادن نداریم بنابراین کار ضعیف ترمان را قرار میدهیم تا اسناد مان به نظر پر برسد . در این مورد کمیت بهتر از کیفیت نیست . در حقیقت اگر شما فکر نمیکنید کار کافی برای اسناد تان دارید یک سند کوچکتر طراحی نمایید تا کارهایی را که میتوان به آنها افتخار کرد به معرض نمایش بگذارید . تماشاچیان هنگامیکه کمتر از هزار کار طراحی را میبینند مکث میکنند . این سخت نیست که پروژه های ناخوشایند را فراموش کنید پس آنها را کنار بگذارید.

نوع پروژه هایی را که میخواهید دریافت نمایید مشخص کنید

اغلب اوقات طراحان پروژه هایی را کامل میکنند که خیلی سخت روی آنها کار کرده اند و یک کار خوب ارائه میدهند . اما تمایلی به تکرار ندارند زیرا از تکرار لذتی نمیبرند . اگر این طور باشد اصرار دارند که آن را قرار دهند . اگر شما یک کار جالب روی آن انجام دهید یا جدا از  این حقیقت که شما در آن کار خوب هستید و این نوع کار را به خوبی پیگیری  می کنید یا اینطور نیست . مشتری ها و کارفرماها به خاطر آنچه که در اسناد شما میبینند به سوی شما می آیند پس مطمئن شوید این نمایش نوعی از کار است که شما تمایل به دریافت آن دارید .

بگذارید کار شما اسطوره باشد

بگذارید با سادگی و تمیزی اسنادتان کار شما بدرخشد و خود را نشان دهد .اگر کسی میخواهد کار شما را ببیند بگذارید به  کارتان توجه نماید نه به تصویر زمینه تان . اسنادتان را با الگوها و نمونه های گیج کننده  رنگها و یا کاربردهای گیمیک وب در هم نریزید .

اینها فقط تعداد موارد خیلی کمی است که شما را هنگام ارتقا حرفه طراحی تان کمک میکند . با این قابلیت که کارمان را در بسیاری دیده ها تسریع بخشیم این بحث پیش می آید که خودمان را در میان سایر طراحان که همین کار را انجام میدهند برجسته  و خاص نماییم . داشتن یک سند عظیم کار سختی است اما واقعا ارزشمند است . تصور نمایید به جای آنکه شما سعی کنید که خودتان را به مشتری ها و کارفرما ها  عرضه نمایید  و آنها  به خاطر کارتان نزد شما بیایند . آنجا کمی کارهای طراحی وجود دارد اما شما باید کوشا و کاردان باشید تا همه آنها را به دست آورید . با بهترین آرزوها ی موفقیت آمیز برای شما .


منبع

۹۴۷نمایش ۹۴/۰۳/۰۵

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی