دروغ های دیزاینرها به مشتریان خود :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۳تیر

دروغ: ما یک آژانس وب دیزاین معتبر هستیم.
حقیقت: فقط من هستم که با لباس زیر پشت لپ تاپ خود در خانه ام نشسته ام.


دروغ: من چند نمونه کار برای نایک، فورد و کوکاکولا انجام داده ام.
حقیقت: این یک کار دانشجویی غیر رسمی به عنوان پروژه دانشگاهی است.


دروغ: نسبت طلایی دیزاین را کاملا متقارن و متناسب می کند.
حقیقت: تظاهر به درک این فرمول ریاضی من را با هوش نشان می دهد.


دروغ: من از رنگ قرمز برای انتقال حس عشق و قدرت استفاده می کنم.
حقیقت: قرمز رنگ پیش فرضی است که در فتوشاپ پوشش داده می شود.


دروغ: شما درست می گویید، به این ترتیب کار ظاهر بسیار بهتری را پیدا می کند.
حقیقت: شما در مجموع آن را خراب کردید، اما این پول شما است.


دروغ: ما در یک شرکت معروف بین المللی کار می کنیم.
حقیقت: من یک مشتری داشتم که در کانادا زندگی می کرد.


دروغ: من معمولا 1000 دلار بابت طراحی لوگو دریافت می کنم.
حقیقت: من تاکنون این مقدار پول را نگرفته ام، اما امیدوارم که بتوانم آن مبلغ را به دست آورم.


دروغ: من در این کار غرق شده ام و در حال حاضر هیچ گونه پروژه دیگری را انجام نمی دهم.
حقیقت: شما یک مشتری بسیار بد هستید و من نمی توانم این هفته کارتان را تمام کنم.


دروغ: لوگو بر اساس هندسه دایره ای برای رعایت اصول زیبایی دیزاین شده است.
حقیقت: این ترفند همیشه بر روی مشتریان تاثیر می گذارد.


دروغ: من به هر حال بر روی کار در آخر هفته برنامه ریزی می کردم.
حقیقت: بچه ها ببخشید، شاید ما سال آینده به Disneyland برویم.


دروغ: نه الان موقع مناسبی است. چه خبر؟
حقیقت: من الان مشغول خوردن شام در کنار خانواده خود هستم.


دروغ: من تمام طول شب را برای کار بر روی این طراحی بیدار ماندم.
حقیقت: من ساعت سه صبح بعد از انجام یک ماراتن بد، همه چیز را با هم ترکیب کردم.


دروغ: سایت شما بسیار خوب است اما نیاز به کمی کار بر روی آن دارد.
حقیقت: آه خدای من، چشمانم، چشمانم!


دروغ: من دوست دارم راه های مختلفی را پیش پای مشتریانم قرار دهم. این جا سه ایده گوناگون وجود دارند.
حقیقت: من نمی توانم تصمیم بگیرم که از کدام فونت استفاده کنم.


دروغ: شما همیشه اولیت برتر هستید.
حقیقت: درست بعد از همه مشتریان خوب من


دروغ: واقعیت این است که دستگاه فکس من خراب شده است، می توانم کار را برای شما ایمیل کنم؟
حقیقت: آیا من را دست انداخته ای؟ در این دوره و زمانه دیگر چه کسی از دستگاه فکس استفاده می کند؟


دروغ: من درست در همین لحظه مشغول آپلود دیزاین نهایی هستم.
حقیقت: من با تاخیر فراوان به سرعت تلاش می کنم تا حین گفتگو کار را به پایان برسانم.

دروغ: هر وقت فاکتور را بپردازید خوب است، عجله نکنید.
حقیقت: من باید برای بچه ها لباس بخرم، الان پول را بپردازید!


منبع mbanews.com

۱۱۵۸نمایش ۹۴/۰۴/۲۳

نظرات  (۴)

۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۹:۳۲ محمدامین جعفری
عین واقعیت :)
به مشتریان خود
م جا مونده
خیلی خوب بود 
ولی بد بختی چون تو ایران هیچ درکی از طراح و طرح ندارن حقیقت رو بگیم و این مملکت باید هوا بخوریم 
من که دروغ نمیگم چون به حلال و حرام اعتقاد کامل دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی