نگاهی به آثار کوروش بیگ پور :: یاقوت آرت

یاقوت آرت

عضویت در خبرنامه یاقوت
یاقوت در گوگل پلاس

آخرین نظرات
۲۱مرداد

کوروش بیگ پور طراح گرافیک ایرانی متولد 1359 کرمانشاه است و در حال حاضر استودیویی بنام k-b studio در لوس آنجلس امریکا دارد و در آن مشغول به کار است.

کوروش بیگ پور در اغلب زمینه های گرافیک فعالیت حرفه ای داشته است اما از جمله ی آنها باید به تایپوگرافی اشاره نمود. آثار تایپوگرافی بیگ پور رنگ و بوی دیگری از سایر آثار وی دارد. او در آثار تایپوگرافی خود خلاقیت و رعایت اصول تایپوگرافی را توامان رعایت نموده است و سعی کرده تا از قواعد نوشتاد فارسی و لاتین پیروی نماید.

او لیسانس طراحی مد خود را در دانشگاه تهران و فوق لیسانس خود را در دانشگاه مالزی و در رشته هنرهای معاصر بین الملل اخذ نموده و پایان نامه های وی به موضوعات خوشنویسی در اسلام و ابداع یک فونت جدید در فارسی پرداخته است.

او نمایشگاه های بسیاری برگزار نموده که از جمله آنها می توان به نمایشگاه های اخیر وی تهران ، چین و مالزی اشاره نمود که بازتاب بین المللی داشتند. در ادامه برخی از آثار کوروش بیگ پور را مشاهده می نماییم.

۲۳۹۰نمایش ۹۴/۰۵/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی